صفحه اصلی / عمومی / پیش بازی فوتبال لالیگا سویا- رئال وایادولید

پیش بازی فوتبال لالیگا سویا- رئال وایادولید

ad banner

پیش بازی فوتبال لالیگا سویا- رئال وایادولید؛ سبقت از بارسلونا در ایستگاه وایادولید

در ادامه هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۱۸:۴۵ یکشنبه ۴ آذر ماه تیم فوتبال سویا میزبان تیم فوتبال رئال وایادولید خواهد بود. تیم فوتبال سویا با ۳ شکست، ۲ تساوی و ۷ برد از ۱۲ بازی با کسب ۲۳ امتیاز با یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا و اتلتیکو مادرید در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. در سوی دیگر تیم فوتبال وایادولید با ۳ شکست، ۵ تساوی و ۴ برد با کسب ۱۷ امتیاز در رتبه دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. دو تیم درحالی در مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که تیم فوتبال سویا در آخرین بازی خود با نتیجه ۲ بر یک میهمان خود تیم اسپانیول را شکست داد و تیم فوتبال وایادولید در خانه در مقابل تیم ایبار با نتیجه بدون گل متوقف شده است. سویا با ۲۴ گل زده دومین خط حمله خطرناک لالیگا را به خود اختصاص داده است. در طرف مقابل وایادولید با دریافت ۹ گل به همراه تیم والنسیا و اتلتیکو مادرید صاحب مستحکم‌ترین خط دفاع لیگ است. تقابل دومین خط حمله خطرناک لالیگا با بهترین خط دفاع این رقابت‌ها بر جذابیت این دیدار خواهد افزود و پیش‌بینی نتیجه این دیدار را سخت خواهد کرد. سویا در صورت کسب پیروزی در یک دیدار خانگی با ۲۶ امتیاز بالاتر از بارسلونا در صدر جدول لالیگا قرار خواهد گرفت.

سویا؛ گذر از بزرگان

تیم فوتبال سویا که این فصل از رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا عملکرد فوق‌العاده‌‌ای داشته است. سویا در بازی‌های خانگی با یک شکست، یک تساوی و ۴ برد حریف خطرناکی برای دیگر تیم‌ها محسوب می‌شود. سویا در این دیدار خانگی خواهد کوشید با انجام یک بازی تهاجمی در مقابل دفاع مستحکم تیم رئال وایادولید، در ادامه روند رو به رشد خود با کسب هر سه امتیاز بازی به صدر جدول صعود کند. تقابل دو تیم اول و دوم جدول در این هفته و تقسیم امتیازات بازی، این امکان را برای سویا فراهم آورد تا با پیروزی در این دیدار از مدعیان سبقت بگیرد. پابلو ماچین به‌عنوان سرمربی سویا که تیمش در ادامه هفته پنجم لیگ اروپا با استاندارد لیژ بازی خواهد کرد، تلاش می‌کند با صعود به صدر جدول لالیگا شرایط روحی مناسبی برای رویارویی با حریف خود در رقابت‌های لیگ اروپا داشته باشد. آندره سیلوا و ویسام بن‌یدر به ترتیب با ۷ و ۶ گل زده بهترین گلزنان تیم سویا در این فصل، می‌توانند نقش کلیدی در برد سویا ایفا کنند.

فوتبال لالیگا

وایادولید؛ بدترین حمله بهترین دفاع

تیم فوتبال رئال وایادولید در بازی‌های خارج از خانه عملکرد نسبتاً خوبی از خود به جا گذاشته است. آنها توانستند از ۶ بازی خارج از خانه یک شکست، ۳ تساوی و دو برد به دست بیاورند. آمار تیم وایادولید در بازی‌های خارج از خانه نشان می‌دهد که در مقابل سویا حریف دست و پا بسته‌ای نخواهند بود. ۹ گل زده در مقابل ۹ گل خورده مستحکم‌ترین دفاع لالیگا را تبدیل به ضعیف‌ترین خط حمله کرده است. ۹ گل زده در ۱۲ بازی عملکرد مناسبی در رقابت‌های فوتبال لالیگا به‌شمار نمی‌آید. وایادولید در این بازی خواهد کوشید با کسب سه امتیاز این بازی جایگاه خود در جدول رده‌بندی را بهبود بخشد. شاگردان سرجیو گونزالس در صورت برد با اختلاف حداقل ۲ گل، جای تیم رئال مادرید را در مکان ششم جدول خواهند گرفت.  انس اونال و لئوناردو سوارز بهترین گلزنان سویا در این فصل می‌تواند نقش کلیدی در برد این تیم داشته باشند.

فوتبال لالیگا

کارلوس دل‌گرانده این بازی مهیج را در ورزشگاه رامون سانچز سوت خواهد زد.

پیش‌بینی مسابقه سویا – رئال وایادولید در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *