صفحه اصلی / عمومی / سانتیاگو سولاری: طبیعی است که رئال مادرید به دنبال جذب پل پوگبا باشد

سانتیاگو سولاری: طبیعی است که رئال مادرید به دنبال جذب پل پوگبا باشد

ad banner

سانتیاگو سولاری سرمربی سابق تیم رئال مادرید درک می کند که چرا پل پوگبا هافبک میانی منچستر یونایتد از اهداف کهکشانی هاست اما معتقد است استعدادهای زیادی هم اکنون در برنابئو وجود دارد.

سانتیاگو سولاری که پیش از آمدن دوباره زین الدین زیدان، چندماهی سرمربی رئال مادرید بود، بر این باور است که اضافه شدن پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستر یونایتد به ترکیب لوس بلانکوس، مشکل بزرگی برای برخی از نام‌های بزرگ این باشگاه ایجاد خواهد کرد. در هفته های اخیر شایعات همچنان در مورد پیوستن این بازیکن با سابقه قهرمانی جهان به سانتیاگو برنابئو وجود دارد. خود پل پوگبا چندی پیش عنوان کرده بود که ممکن است تابستان ۲۰۱۹ زمان مناسبی برای تغییر باشد. بعد از سه سال حضور در انگلستان و مواجهه با انتقادات زیاد در مقاطع مختلف، شاید حالا زمان برای جدایی پل پوگبا فرا رسیده باشد. رئال مادرید در تلاش است تا در این فرصت بوجود آمده بتواند با پیشنهادی مناسب ستاره فرانسوی را به مادرید ببرد. تیم تحت هدایت زین الدین زیدان با وجود صرف هزینه های بسیار زیاد در تابستان کنونی همچنان در تلاش برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید است. سانتیاگو سولاری که فصل گذشته دوران کوتاهی را در مادرید گذراند معتقد است که آمدن پوگبا برای رئال مادرید مفید خواهد بود اما حضور او در ترکیب رئال مادرید کار سرمربی را برای انتخاب یازده نفر اصلی با مشکل مواجه می سازد.

سانتیاگو سولاری از پیوستن احتمالی پوگبا به رئال مادرید گفت

سانتیاگو سولاری
سانتیاگو سولاری سرمربی فصل گذشته تیم رئال مادرید

شما این سوال را از من می‌پرسید. بعنوان یک مربی به نظرم این اخبار تنها حدس و گمان است. نمی‌دانم چه کسی انتخاب مناسب برای حضور در مادرید خواهد بود. افراد مشخصی وجود دارد که باید در این مورد تصمیم بگیرند. چیزی که واضح است، اگر پوگبا یا بازیکن دیگری در حد نام و با استعدادهای مشابه او به رئال مادرید بیاید قطعا حضور در خط هافبک برای بازیکنان فعلی مشکل خواهد بود و یک رقابت واقعی را برای حضور در میدان شاهد هستیم. یکی از نام‌های بزرگ خط هافبک باید منتظر نیمکت نشینی باشد.

رئال مادرید در حال حاضر تونی کروس، لوکا مودریچ و کاسمیرو را در خط هافبک خود بعنوان یار ثابت دارد اما زیدان به جز این سه بازیکن در میانه میدان با کمبود استعداد های برتر مواجه است. سانتیاگو سولاری در مورد خط هافبک قدرتمند رئال مادرید صحبت هایی را انجام داد:

تونی و لوکا دو بازیکن با هوش بسیار بالا هستند. در کنار این دو، کاسمیرو حضور دارد که باعث می‌شود مثلث بسیار قدرتمندی در میانه میدان برای مادرید شکل بگیرد. این خط هافبک یکی از بهترین خطوط هافبک در تاریخ رئال مادرید است. وقتی آنها در اوج خود قرار داشته باشند، بهترین خط هافبک دنیا را تشکیل می دهند. متاسفانه حقیقت امر اینجاست که آنها جوانتر از قبل نمی شوند و در اوایل بیست و چند سالگی خود قرار ندارند. این طبیعی است که باشگاه به دنبال تقویت خط هافبک خود با بازیکنان جدید باشد.

لازم به ذکر است مذاکرات پل پوگبا برای پیوستن به رئال مادرید ممکن است برای مدتی طولانی ادامه یابد. ستاره فرانسوی در حال حاضر بازیکن یونایتد به شمار می‌رود و در بازی‌های پیش فصل شیاطین سرخ نیز نقش مهمی را در ترکیب این تیم ایفا کرده است. اوله گونار سولسشر سرمربی منچستر یونایتد به تازگی پیشنهاد کرده بود بعد از جدایی کاپیتان اصلی تیم، آنتونیو والنسیا، بازوبند کاپیتانی به پل پوگبا برسد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *