صفحه اصلی / عمومی / کره جنوبی-بحرین؛ شیاطین سرخ به دنبال پیش‌روی در جام ملت های آسیا

کره جنوبی-بحرین؛ شیاطین سرخ به دنبال پیش‌روی در جام ملت های آسیا

ad banner

در چارچوب مرحله حذفی جام ملت های آسیا ، تیم‎های کره جنوبی و بحرین از ساعت 16:30 روز سه شنبه 2 بهمن ماه مصادف با 22 ژانویه 2019 در استادیوم آل مکتوم امارات واقع در دبی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش‌بینی جام ملت‌ها در بتکارت

کره جنوبی؛ پائولو بنتو در جام ملت های آسیا موفق می‎شود؟

بزرگترین تورنمومنت ملی در آسیا در این دوره برای اولین بار به صورت 24 تیمی برگزار شده و تیم‎ها با انگیزه‌ای مضاعف پا به رقابت‎ها گذاشته‌اند. شاید پیش‎بینی بازی جام ملت های آسیا در مراحل گروهی آسان باشد ولی در مراحل حذفی تیم‌ها با تمام قدرت مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

تیم کره جنوبی همیشه جزو تیم‎های قدرتمند قاره آسیا بوده است. این تیم در جام جهانی 2018 روسیه عملکرد نسبتا خوبی داشت. آن‎ها با وجود این‎که از سوئد و مکزیک در مرحله گروهی شکست خوردند ولی موفق شدند آلمان را با نتیجه 2 به 0 شکست دهند تا نشان داده باشند هیچ‎وقت حریفی دست و پا بسته نیستند.

جام ملت های آسیا پائولو بنتو

بلافاصله پس از مسابقات جام جهانی روسیه، شاگردان پائولو بنتو خود را برای جام ملت‌ها آماده کردند. ابتدا تیم کره جنوبی در ماه آگوست پائولو بنتو، مربی پرتغالی را به عنوان نفر اول کادر فنی خود انتخاب کرد. سپس آن‎ها 16 دیدار تدارکاتی پیش از شروع مسابقات آسیایی برگزار کردند که نتیجه آن 8 برد، 6 تساوی و 2 شکست بوده است.

این تیم در جام ملت‌های آسیا کار خود را در گروه C رقابت‎‏ها شروع کرد و به ترتیب مقابل تیم‌های فیلیپین، قرقیزستان و چین قرار گرفت که از این سه مسابقه، سه پیروزی کسب کرد و با قدرت راهی مرحله حذفی مسابقات شد.

به گزارش وبسایت هواسکورد، نکته مثبت این تیم خط دفاع آن‌‎ها است. تیم کره جنوبی خیلی کم گل دریافت می‌کند و تاکنون در سه دیدار خود در تورنمنت بزرگ آسیا گلی دریافت نکرده است. در مرحله حذفی تیم‎ها با قدرت ظاهر می‌شوند و همین مسئله پیش‌‎بینی بازی دو تیم را مشکل کرده است اما کارشناسان معتقدند که کره جنوبی شانس بسیاری بیشتری نسبت به بحرین برای صعود به مرحله بعدی دارد.

بحرین؛ میروسلاو سوکوپ شگفتی‎ساز خواهد شد؟

تیم ملی بحرین جزو تیم‎های متوسط قاره آسیا بوده ولی نمی‎توان این تیم را دست‎کم گرفت. اگر کره جنوبی شاگردان میروسلاو سوکوپ را دست‌کم بگیرد، بدون شک برایشان گران تمام خواهد شد.

جام ملت های آسیا تیم ملی بحرین

تیم ملی بحرین پیش از شروع جام ملت‌ های آسیا در امارات 10 دیدار دوستان برگزار کرد. آن‎ها در این دیدارها 5 پیروزی، 3 تساوی و 2 شکست کسب کرده‌اند. این تیم در مسابقات دوستانه اخیر خود توانسته تاجیکستان را با 5 گل و کره شمالی را با 4 گل شکست دهد.

تیم ملی بحرین در گروه اول مسابقات آسیایی با تیم‌های امارات، هند و تایلند هم‎گروه بود. آن‎ها پس از تساوی مقابل امارات، شکست مقابل تابلند و برد مقالب هندوستان به عنوان تیم سوم گروه به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافتند. شاید همین مسئله موجب شود که در پیش‎بینی بازی بحرین مقابل شاگردان پائولو بنتو کارشناسان تیم شرقی را پیروز بدانند اما بازی سبک کشورهای حاشیه خلیج فارس که بحرین ارائه می‎کند، می‎تواند برای کره جنوبی دردسرساز شود.

پیش‌بینی جام ملت‌ها در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *