صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ نائومی اوزاکا – دنیله کالینز

پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ نائومی اوزاکا – دنیله کالینز

ad banner

پیش بینی تنیس ایندین ولز روز دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ با برگزاری دیدارهای دور یک شانزدهم ادامه می‌یابد. در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این دور نائومی اوزاکا، رنک اول تنیس زنان برابر دنیله کالینز به میدان می‌رود. اوزاکا که در ابتدای سال ۲۰۱۹ به صدر رنکینگ جهانی رسید، از آن زمان تاکنون موفقیت چندانی نداشته و حالا برای حفظ جایگاهش به قهرمانی در این مسابقات نیاز دارد. کالینز هم امسال فوق العاده بوده و  در ماه ژانویه توانست به نیمه نهایی اوپن استرالیا برسد. هرچند که با شکست برابر پترا کویتووا از رسیدن به فینال بازماند. دو تنیسور یک بار در اوپن چین ۲۰۱۸ با هم روبرو شدند که آن دیدار با برد دو بر صفر اوزاکا به پایان رسید. مسابقات ایندین ولز از معتبرترین تورنمنت‌های سال تنیس است و ستاره‌های این رشته با تمام توان در آمریکا حضور پیدا می‌کنند. امری که به جذابیت این مسابقات می‌افزاید.

پیش بینی این بازی در سایت بتکارت

پیش بینی تنیس ایندین ولز
پیش بینی تنیس ایندین ولز

پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ نائومی اوزاکا به دنبال دومین قهرمانی متوالی در ایندین ولز

پروفایل اوزاکا:

سن: ۲۱ / قد: ۱۸۰ سانتیمتر / وزن: ۶۸ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۶ سال / رنکینگ جهانی: ۱ / دست: راست / ملیت: ژاپن

نائومی اوزاکا با نهایت سرعت به قله تنیس زنان رسید. او از سه سالگی در آمریکا یادگیری تنیس را شروع کرد. اولین دستاورد بزرگ او در سن ۱۶ سالگی بود که موفق شد سامانتا استوزر را در تور جهانی شکست دهد. او در سال ۲۰۱۸ اوپن آمریکا و همین مسابقات ایندین ولز را فتح کرد و در ابتدای سال ۲۰۱۹ موفق شد با شکست دادن پترا کویتووا، در اوپن استرالیا قهرمان شود. درخشش اوزاکا در نهایت او را بالاتر از سیمونا هالپ به صدر رنکینگ جهانی رساند. او اولین تنیسور آسیایی است که به این دستاورد می‌رسد. پس از قهرمانی در استرالیا، اوزاکا دچار افت شد. او در اوپن قطر حضور نداشت و در اوپن دبی در همان دور اول حذف شد. سیمونا هالپ، رقیب او در هر دو مسابقه به مراحل پایانی رسید و این برای اوزاکا زنگ خطری است که در صورت ادامه‌ی روند نزولی بزودی جایگاه خود را از دست خواهد داد. تنیسور جوان ژاپنی در دور قبل این مسابقات ملادنوویچ را دو بر صفر شکست داد و در ۵ بازی اخیرش ۴ برد و ۱ شکست داشته است.

پیش بینی تنیس ایندین ولز
پیش بینی تنیس ایندین ولز

دنیله کالینز و چالش تداوم درخشش در مسابقات معتبر

پروفایل کالینز :

 سن: ۲۵ / قد: ۱۷۸ سانتیمتر / وزن: ۶۸ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۳ سال / رنکینگ جهانی: ۲۵ / دست: راست / ملیت: آمریکایی

دنیله کالینز طی مدت کمی که به تنیس حرفه‌ای وارد شده، شهرت و موفقیت خوبی داشته است. او در سال ۲۰۱۹ موفق شد با شکست دادن تنیسورهای قدرتمندی چون آنجلیک کربر و کارولین گارسیا به نیمه نهایی اوپن استرالیا برسد. ۳ قهرمانی در مسابقات فردی فدراسیون تنیس در کارنامه‌ی او دیده می‌شود. کالینز تاکنون ۲۱ بار با ده تنیسور برتر جهان روبرو شده و ۹ بار برنده بوده است. او در دور قبل مسابقات ایندین ولز برابر فلیپکنز دو بر صفر پیروز شد. تنیسور آمریکایی در ۵ بازی آخرش ۳ برد و ۲ شکست داشته است.

پیش بینی تنیس ایندین ولز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *