صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی لالیگا اسپانیا ؛ لوانته – رئال مادرید

پیش بینی لالیگا اسپانیا ؛ لوانته – رئال مادرید

ad banner

پیش بینی لالیگا اسپانیا با شروع یک چهارم پایانی فصل مهیج‌تر دنبال می‌شود. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته‌ی ۲۵ لالیگا تیم لوانته میزبان تیم رئال مادرید است. رئال این روزها فصل به هیچ وجه در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشده و حالا با یک بازی کمتر، ۱۲امتیاز از بارسلونای صدرنشین عقب است. بارسلونا شب گذشته موفق شد در دیداری دیدنی سویا را در سانچز پیزخوان چهار بر دو شکست دهد و حالا رئال برای کم کردن فاصله محکوم به برد در خانه‌ی لوانته است. لوانته هم در میانه‌های جدول ایستاده و در صورت برد در این دیدار می‌تواند به کسب سهمیه‌ی لیگ اروپا امیدوار باشد. به خصوص که آن‌ها در دیدار رفت رئال را در سانتیاگو برنابئو دو بر یک شکست دادند. دو تیم از سال ۲۰۱۰ تاکنون ۱۷ بار با هم روبرو شده‌اند که سهم رئال ۱۱ برد و سهم لوانته ۳ برد بوده است. ۳ دیدار بین دو تیم هم به تساوی انجامیده است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی لالیگا اسپانیا
پیش بینی لالیگا اسپانیا

پیش بینی لالیگا اسپانیا ؛ رئال مادرید و تلاش برای حفظ آبرو در لیگ

تیم رئال مادرید در وضعیتی نسبتا خوب به این دیدار می‌آید. آن‌ها در این فصل نتایج بسیار ضعیفی در لیگ کسب کرده‌اند. ثبت آمار ۷ باخت در ۲۴ بازی برای رئال یک فاجعه محسوب می‌شود. به خصوص که رقیب خونی آن‌ها، بارسلونا با ۱۲ امتیاز برتری در صدر جدول است و طی هفته‌ی بعد دو بار در سانتیاگو برنابئو برابر رئال خواهد ایستاد. از طرف دیگر شاگردان سانتیاگو سولاری در بازی‌های اخیر نتایج نسبتا خوبی گرفته‌اند. آن‌ها بارسلونا را در نیوکمپ متوقف کردند و آژاکس را دو بر یک در آمستردام شکست دادند و آتلتیکو مادرید را هم در واندا متروپولیتانو سه بر یک بردند. شکست دو بر یک برابر خیرونا باز هم آن‌ها در مرز بحران قرار داده و در صورت عدم نتیجه‌گیری در سه دیدار حساس آینده، دو جام داخلی برای رئال تمام شده خواهد بود. رئال مادرید در پنج بازی اخیرش ۳ برد، ۱ تساوی و ۱ شکست داشته است. خط حمله‌ی آن‌ها با زدن ۴۱ گل، دومین آمار برتر لیگ را دارد. هرچند که در مقایسه با بارسلونا (۶۵ گل)، آماری ضعیف محسوب می‌شود.

بازیکن کلیدی: کریم بنزما با زدن ۱۰ گل و ارسال ۲ پاس گل بهترین بازیکن سانتیاگو سولاری بوده است.

مربی: سانتیاگو سولاری

پیش بینی لالیگا اسپانیا
پیش بینی لالیگا اسپانیا

لوانته در اندیشه‌ی یک شگفتی دیگر

تیم لوانته در این فصل بسیار بی ثبات بوده است. آن‌ها در دیدار آخرشان چهار برد یک سلتاویگو را شکست دادند، اما سه بازی قبل از آن پنج گل از سویا خوردند. این تیم تا پیش از بازی با رپال با ۳۰ امتیاز از ۲۴ بازی در رتبه‌ی ۱۲ جدول ایستاده است. مشکل بزرگ شاگردان پاکو لوپز در خط دفاعی بوده و آن‌ها با ۴۳ گل خورده بدترین آمار لیگ را ثبت کرده‌اند. در سوی مقابل خط حمله‌ی لوانته بارها منجی تیم شده و با ۳۶ گل زده، سومین آمار برتر لیگ را به نام خود ثبت کرده است. لوانته در پنج بازی اخیرش ۲ برد، ۲ باخت و ۱ مساوی داشته و می‌خواهد با تکرار برد برابر رئال به جمع ۱۰ تیم برتر لیگ بپیوندد.

بازیکن کلیدی: روجر با زدن ۹ گل بهترین بازیکن پاکو لوپز بوده است.

مربی: پاکو لوپز

نکات جالب بازی برای پیش بینی لالیگا اسپانیا

تیبو کورتوا فقط ۶۵ درصد شوت‌های در چهارچوب را مهار کرده که دومین آمار ضعیف لیگ محسوب می‌شود.

آخرین باری که رئال مادرید ۷ بار در لیگ شکست خورد به ۱۲ فصل پیش بر‌می‌گردد.

پیش‌بینی مسابقات لالیگای اسپانیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *