صفحه اصلی / عمومی / تحلیل پیش بینی مسابقه پرسپولیس السد

تحلیل پیش بینی مسابقه پرسپولیس السد

ad banner

پیش بینی مسابقه پرسپولیس السد و دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، احتمالا مهم‌ترین دیدار تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد بود. پرسپولیس پیش از این ۵ بار به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود اما موفق به رسیدن به فینال نشده بود. این فصل شاگردان برانکو و تیم پرسپولیس برای اولین‌بار در طول تاریخ ۵۰ ساله این باشگاه در استادیوم آزادی میزبان مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند و امیدوارند با نتیجه درخشانی که در بازی رفت برابر تیم قدرتمند قطری کسب کردند بتوانند برای اولین‌بار راهی فینال مهم‌ترین مسابقات باشگاهی آسیا شوند. برای موفقیت در پیش بینی مسابقه پرسپولیس السد ، شرایط دو تیم را پیش از این بازی بررسی خواهیم کرد و گزینه‌های مناسب پیش بینی مسابقه پرسپولیس السد را با استفاده از آمار منطقی معرفی می‌کنیم.

پیش بینی مسابقه پرسپولیس السد

پیش بینی مسابقه پرسپولیس السد در سایت بتکارت

اخبار مسابقه پرسپولیس السد

  •  در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس با پنالتی دقایق آخر علی علیپور السد را شکست داد و در صورت کسب هر نتیجه‌ای غیر از شکست در دیدار امروز، راهی فینال رقابت‌ها خواهد شد. در صورت باخت پرسپولیس با نتیجه ۱-۰ بازی به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی کشیده خواهد شد.
  • پرسپولیس در شرایطی میزبان السد خواهد بود که تمامی بلیط‌های این مسابقه از چند روز قبل فروش رفته و سرخ‌ها با حمایت بیش‌تر از ۸۰ هزار هوادار میزبان السد خواهند بود.
  •  پرسپولیس در این دیدار حسین ماهینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما امید عالیشاه و محسن ربیع‌خواه با رفع مصدومیت می‌توانند پرسپولیس را همراهی کنند.
  • السد در آخرین حضورش در استادیوم آزادی با نتیجه ۳-۱ موفق به شکست استقلال شد و امیدوار است این نتیجه را در بازی برابر پرسپولیس نیز تکرار کند.
  • ژاوی، گابی، بغداد بونجاح، حسن الهیدوس و اکرم عفیف ستارگان تیم السد در این بازی حضور خواهند داشت و السد با ترکیبی کامل برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت.
  • برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بهترین روزهایمان را سپری می‌کنیم و خوشحالم با این تیم در مرحله نیمه نهایی آسیا هستیم. باتوجه به برد در بازی رفت امتیاز بیشتری داریم ولی این به معنای قطعیت صعود نیست. این فقط یک امتیاز روحی است. بازی السد با استقلال در ورزشگاه آزادی را هم به یاد داریم و می دانیم کار سختی پیش رویمان است.
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی امروز: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور

پیش بینی مسابقه پرسپولیس السد در سایت بتکارت

گزینه‌های پیش بینی پرسپولیس السد با استفاده از آمار منطقی

تیم پرسپولیس در ۱۱ مسابقه آخر خانگی بازنده نبوده است (دابل شانس: پرسپولیس یا مساوی – ضریب ۱/۴۷)

تیم پرسپولیس در تمامی مسابقات خانگی این فصل لیگ قهرمانان آسیا، برنده بوده است (برنده وقت قانونی: پرسپولیس – ضریب ۲/۶۷)

میانگین مجموع گل‌های زده پرسپولیس در ۵ بازی قبلی لیگ قهرمانان آسیا، بیش‌تر از ۱/۵ بوده است (مجموع گل‌های پرسپولیس: بیش‌تر از ۱/۵ – ضریب ۲/۵۵)

تیم پرسپولیس در ۴ مسابقه آخر خانگی، در نیمه دوم برنده بوده است (برنده نیمه دوم: پرسپولیس – ضریب ۲/۹۲)

در ۴ مسابقه آخر تیم پرسپولیس، هر دو تیم گل نزده‌اند (هر دو تیم گل می‌زنند: خیر – ضریب ۱/۶۹)

پیش بینی مسابقه پرسپولیس السد در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *