صفحه اصلی / عمومی / از فرلاند مندی تا تئو هرناندز ؛ بررسی نقل و انتقال هفت بازیکن جوان

از فرلاند مندی تا تئو هرناندز ؛ بررسی نقل و انتقال هفت بازیکن جوان

ad banner

در هر پنجره نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی، برخی انتقال ها هستند که به چشم نمی آیند و تا روز بازگشایی لیگ ها از به وقوع پیوستن آنها بی خبریم، مانند انتقال فرلاند مندی به رئال مادرید و تئو هرناندز به میلان. در این مقاله ما به هفت انتقالی می پردازیم که شاید چندان در این تابستان مورد توجه قرار نگرفته باشند، اما قطعا برای دیدن این بازیکنان در تیم های جدیدشان کنجکاو بوده و لحظه شماری می کنیم.

از فرلاند مندی تا تئو هرناندز ؛ بررسی نقل و انتقالات بازیکنان جوان و گمنام

فرلاند مندی (از لیون به رئال مادرید، ۴۷ میلیون پوند)

پس از پشت سر گذاشتن فصلی مایوس کننده و دور از استانداردهای همیشگی، فلورنتینو پرز بیش از ۳۰۰ میلیون پوند در این تابستان خرج کرده تا بلکه با حضور زین الدین زیدان به روی نیمکت رئال، بار دیگر شاهد قدرت نمایی لوس بلانکوس در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا باشیم. فرلاند مندی ، ملی پوش فرانسوی تیم المپیک لیون پس از سپری کردن فصلی فوق العاده در لیگ یک فرانسه به رئال مادرید پیوسته تا نقش جانشین مارسلوی باتجربه را ایفا نماید. فرلاند مندی که فصل قبل برای تیمش در لیگ فرانسه دو گل هم به ثمر رسانده است، علاوه بر حضور در سمت چپ خط دفاعی رئال مادرید، در صورت لزوم توانایی بازی به عنوان دفاع راست و هافبک چپ تیم را هم دارا می باشد. کریستین کارمبئو که سابقه حضور در رئال مادرید و قهرمانی جهان با تیم ملی فرانسه را هم در کارنامه خود دارد، این مدافع با استعداد را روبرتو کارلوسِ آینده رئال مادرید می داند. حالا فرلاند مندی در نبود سرجیو رگیلون، وظیفه سنگین جانشینی مارسلوی ۳۱ ساله را در سانتیاگو برنابئو بد عهده خواهد داشت. باید دید فرلاند مندی چه عملکرد در کهکشانی ها خواهد داشت.

فرلاند مندی

کاستاس مانولاس (از رم به ناپولی، ۳۲.۴ میلیون پوند)

ناپولی در ابتدای این تابستان با پرداخت بند آزادسازی ۳۶ میلیون یورویی کاستاس مانولاس به باشگاه رم، این مدافع مستحکم یونانی را به خدمت گرفت تا در کنار کالیدو کولیبالی یکی از بهترین زوج های دفاعی سری آ را در اختیار داشته باشد. پارتنوپی همچنین با درگیر کردن هافبک دفاعی اش آمادو دیاوارا در این انتقال و فرستادن او به رم، مبلغ کمتری به جالوروسی می دهد تا در عوض آن، به دنبال جذب یک هافبک دفاعی بهتر باشد. کاستاس مانولاس که مدت زمانی زیادی مورد توجه باشگاه هایی چون آرسنال و منچستریونایتد قرار داشت، پس از دست کشیدن آن ها از تلاش برای بخدمت گیری اش، به ناپولی پیوست تا خیال کارلو آنچلوتی را در خط دفاعی تیمش در فصل بعد سری آ آسوده سازد.

کاستاس مانولانس

یولین برانت (از بایر لورکوزن به بروسیا دورتموند، ۲۲.۱ میلیون پوند)

دورتموند خیلی زود و پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی لیگ آلمان در انتهای ماه می، انتقال دو تن از بهترین هافبک تهاجمی های بوندسلیگا یعنی یولین برانت و تورگان هازارد را از لورکوزن و گلادباخ با پرداخت تنها ۵۰ میلیون یورو نهایی کرد. پتر بوژ سرمربی جوان لورکوزن، فصل قبل از برانت در میانه میدان استفاده می کرد اما این بازیکن خوش آتیه آلمانی، توانایی بازی به عنوان وینگر چپ و راست را نیز دارا می باشد. برانتِ ۲۳ ساله فصل گذشته در ۳۳ بازی ای که برای تیمش در بوندسلیگا انجام داد، ۷ گل زد و ۱۱ پاس گل داد تا بار دیگر شاهد حضور بایر لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپای ۲۰-۲۰۱۹ باشیم. برانت قطعا ارزش پولی که برایش پرداخت شد را خواهد داشت، اما او همواره در آلمانِ یواخیم لوو بازیکنی معمولی بوده است؛ برانت در هر سه دیدار مانشافت در جریان حذف زود هنگام از جام جهانی ۲۰۱۸۸ روسیه به صورت تعویضی در میدان حضور پیدا کرد و در لیگ ملت های اروپا که بازهم با عملکرد نا امید کننده آلمان و سقوط این تیم به لیگ B این رقابت ها همراه شد، او دو بار به طور تعویضی وارد زمین شد.

یولین برانت

تئو هرناندر (از رئال مادرید به میلان، ۱۸ میلیون پوند)

تئو هرناندز ، به مانند برادر بزرگش لوکاس که در این تابستان راه جدیدی برای ادامه دوران حرفه ایش در پیش گرفته و از اتلتیکومادرید به بایرن مونیخ پیوست، مادرید را به مقصد میلان ترک گفت تا شانس اش را برای درخشش در پیراهن روسونری ها امتحان کند. تئو هرناندز که عضوی از رئال مادریدِ قهرمان اروپای فصل ۱۸-۲۰۱۷ بود، فصل گذشته را به طور قرضی در رئال سوسیداد گذراند و ۲۴ بار هم پیراهن این تیم را در لالیگا و کوپا دل ری بر تن نمود. تئو هرناندز همچنین مورد تمجید مدیر ورزشی و اسطوره باشگاه میلان، پائولو مالدینی قرار گرفت و در جلسه ای که با مالدینی در ایبیزا داشت، پیشنهاد مدافع سال های نه چندان دور میلان مبنی بر پیوستن به این تیم و تبدیل شدن به یکی از بهترین دفاع چپ های جهان را رد نکرد و به میلان پیوست.

تئو هرناندز

کویینسی پرومس (از سویا به آژاکس، ۱۵.۵ میلیون پوند)

کویینسی پرومس، وینگر هلندی باشگاه سویا پس از گذشت تنها یک فصل از حضورش در رامون سانچز پیسخوان، اسپانیا را ترک گفت و به کشورش هلند بازگشت تا به آژاکسی بپیوندد که پس از انتقال ماتیاس دلیخت به یوونتوس، فرنکی دی یانگ به بارسلونا و انتقال احتمالی حکیم زیاش به یکی از باشگاه های بزرگ اروپایی، توسط اریک تن هاگ در پی بازسازی و بدست آوردن قدرت فصل پیش خود می باشد. این انتقال برای پرومس ۲۷ ساله به نوعی بازگشت به خانه می باشد، او که عضوی از آکادمی جوانان آژاکس بود در سال ۲۰۰۸ از تیم زیر ۱۶ ساله های آژاکس جدا شد و سال بعد به توئنته پیوست و در ادامه دوران بازی اش در تیم های گو اِهِد ایگلز، زسکا مسکو و سویا نیز حضور یافت. پرومس این تابستان و در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا گل پیروزی بخش تیم ملی هلند برابر انگلیس را به ثمر رساند و موجب راهیابی لاله های نارنجی به فینال این رقابت ها شد؛ اما در بازی نهایی نتوانست مانع شکست ۱-۰ هلند از میزبان دور پایانی، یعنی پرتغال شود.

کویینسی پرومس

لوید کِلی (از بریستول سیتی به بورنموث، ۱۴ میلیون پوند)

بورنموث طی سال های گذشته در فصل نقل و انتقالات، بازیکنان جوانِ خوبی را از جمله دیوید بروکس و کریس مپام به خدمت گرفته و حالا در این تابستان نیز موفق شده است تا لوید کلی یکی از بهترین های آکادمی بریستول سیتی که فصل گذشته عملکرد خوبی را به عنوان مدافع چپ در چمپیونشیپ از خودش بر جا گذاشت را جذب کند. لیورپول نیز به جذب ملی پوش تیم ملی زیر ۲۱ ساله های انگلیس علاقه مند بود اما در نهایت این بورنموث و ادی هاو بودند که موفق شدند این دفاع چپ ۲۰ ساله را راضی به حضور در ویتالیتی کنند و پس از گذشت تنها دو روز از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در انگلیس، او را به خدمت گرفتند.

لوید کلی

جونجو کِنی (از اورتون به شالکه، قرضی)

دیوید واگنر سرمربی سابق تیم هادرسفیلد تاون، در این تابستان جونجو کنی ۲۰ ساله را با قراردادی قرضی به گِلزن کرشن آورد. کنی درحالی که احتمالا سیموس کولمن انتخاب اول اورتون برای پست مدافع راست در فصل پیش رو خواهد بود، برای حضور در ترکیب اصلی تافی ها در فصل ۲۰-۲۰۱۹ شانس چندانی نداشت. شالکه امیدوار است که این دفاع راستِ متولد شهر لیورپول، برای بازگشت تیم به روزهای خوب خود در گذشته، مثمرثمر واقع گردد. شالکه فصل قبل را در رده چهاردهمِ بوندسلیگا و در حالی که تنها ۵ امتیاز تا منطقه پلی آفِ سقوط فاصله داشت، به پایان رساند. کنی که این تابستان در رقابت های یورو زیر ۲۱ ساله ها در برابر کرواسی، گلی زیبا برای انگلیس به ثمر رساند، در مصاحبه ای پیوستن به تیمی همچون شالکه که دارای تاریخ بزرگی است را برای خودش غیرقابل باور خواند.

جونجو کِنی

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *