صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ ویکتوریا آزارنکا – ورا لاپکو

پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ ویکتوریا آزارنکا – ورا لاپکو

ad banner

پیش بینی تنیس ایندین ولز از روز چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ و با ورود رنک‌های بالا هیجان بیشتری خواهد یافت. در یکی از بازی‌های جذاب این دور ویکتوریا آزارنکا، ‌رنک اول سابق تنیس زنان به مصاف ورا لاپکو می‌رود. دو تنیسور پیش از دیداری با هم نداشته‌اند و شناخت زیادی از یکدیگر ندارند. همین امر پیش بینی تنیس بین این دو را سخت‌تر خواهد کرد. مسابقات تنیس ایندین ولز از مهمترین مسابقات سال در تور جهانی است و ارزش ۱۰۰ دارد. به همین دلیل تنیسورها با تمام توان در آن شرکت می‌کنند و شاهد مسابقات جذابی خواهیم بود.

پیش بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی تنیس ایندین ولز
پیش بینی تنیس ایندین ولز

پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ ویکتوریا آزارنکا در تلاش برای بازگشتی باشکوه

پروفایل آزارنکا:

سن: ۲۹/ قد: ۱۸۰سانتیمتر / وزن: ۶۰ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۱۷ سال / رنکینگ جهانی: ۴۸ / دست: راست / ملیت: بلاروس

ویکتوریا آزارنکا زمانی برترین تنیسور جهان در بخش زنان بود. او در سال ۲۰۱۲ و پس از قهرمانی در اوپن استرالیا به این مقام رسید. هرچند که در سال‌های بعد دچار افت شد و با تولد فرزندش در سال ۲۰۱۶ مدتی از ورزش دور بود. پس از بازگشت دوباره به جمع پنج تنیسور برتر جهان رسید اما پس از آن مصدومیت دوباره و سپس طلاق  پروسه‌ی دادگاه حضانت باعث شد که موفقیت چندانی نداشته باشد و تا رنک ۴۸ سقوط کند.

 ویکتوریا آزارنکا در نزدیک به دو دهه فعالیت حرفه‌ای در تنیس موفقیت‌های زیادی داشته که شامل ۲۰ قهرمانی فردی و ۷ قهرمانی دوبل در تور جهانی و دو قهرمانی در گرند اسلم (اوپن استرالیا) می‌شود. آزارنکا دوبار هم به فینال اوپن آمریکا رسیده و هر دو بار نایب قهرمان شده است. تنها موفقیت او در سال ۲۰۱۹ قهرمانی در مسابقات دوبل اوپن مکریک بوده است. آزارنکا در ۱۰ بازی اخیرش ۵ برد و ۵ باخت داشته است.

پیش بینی تنیس ایندین ولز
پیش بینی تنیس ایندین ولز

ورا لاپکو و فرصت خلق شگفتی

پروفایل لاپکو:

سن: ۲۰ / قد: ۱۸۴ سانتیمتر / وزن: ۸۰ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۶ سال / رنکینگ جهانی: ۶۲/ ملیت: بلاروس

ورا لاپکو در مسابقات جوانان موفقیت زیادی داشته است. او در نوجوانی به فینال ویمبلدون و اوپن آمریکا رسید، اما در مسابقات بزرگسالان موفقیت زیادی نداشته است. بالاترین رنک لاپکو رتبه‌ی شصتم بوده و او توانسته ۶ قهرمانی فردی و ۵ قهرمانی دوبل کسب کند. نقطه‌ی قوت سبک بازی او در سرویس زدن است. ۳ فینال دوران نوجوانی او در زمین سخت و ۱ فینال در زمین خاک رس بوده است. رکورد برد در تمام دیدارهای تاریخ فعالیت لاپکو ۶۴ درصد است. لاپکو در سال ۲۰۱۹ موفقیت چندانی نداشته و در ۱۰ بازی اخیرش ۴ برد و ۶ شکست ثیت کرده است. تنیسور بلاروسی امیدوار است با برد برابر رقیب هم وطنش شگفتی بزرگ این مسابقات را به نام خود بزند.

پیش بینی مسابقات تنیس ایندین ولز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *