صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ : استرالیا- ایران

بسکتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ : استرالیا- ایران

ad banner

بسکتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ استرالیا- ایران؛ بلندقامتان بسکتبال در سرزمین کانگوروها

در ادامه رقابت‌های بسکتبال در پنجره پنجم بسکتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین، از ساعت ۱۲:۰۵ جمعه ۹ آذرماه تیم ملی بسکتبال ایران در ملبورن به‌مصاف تیم بسکتبال استرالیا خواهد رفت. تیم بسکتبال استرالیا با یک شکست و ۷ برد با کسب ۱۵ امتیاز در رده نخست گروه F قرار دارد و شانس اول حضور در جام جهانی محسوب می‌شود. در سوی دیگر تیم بسکتبال ایران با دو شکست و ۶ پیروزی با کسب ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. دو تیم در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که تیم بسکتبال استرالیا در آخرین بازی خود در این مرحله موفق شد با نتیجه ۹۴ بر ۴۱ تیم ملی قزاقستان را شکست دهد و تیم ملی ایران نیز در آخرین بازی خود با نتیجه ۷۰ بر ۵۶ مغلوب تیم ملی بسکتبال ژاپن شد. در دو دیدار قبلی که دو تیم مقابل هم قرار گرفتند استرالیایی‌ها در هر دو بازی توانسته‌اند‌ در مقابل ایران پیروز شوند. تیم بسکتبال استرالیا درصورت برد در این دیدار خانگی می‌تواند خیالش را از راه‌یابی به جام جهانی 2019 چین تا حدود زیادی راحت کند. ایران نیز می‌تواند با کسب یک برد خارج از خانه برای حضور در رقابت‌های جام جهانی منتظر هفته‌های پایانی باشد.

استرالیا؛ در رویای جام جهانی

تیم بسکتبال استرالیا در آخرین رنکینگ بهترین تیم‌های ملی بسکتبال مردان جهان بعد از اتمام پنجره چهارم بسکتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین، در رتبه دهم جهان قرار گرفت. تیم بسکتبال استرالیا که حضور قدرتمندی در این مرحله از رقابت‌های انتخابی جام جهانی داشته است از ۸ بازی تنها در یک دیدار آن‌هم با نتیجه ۷۸-۷۹ در مقابل تیم بسکتبال ژاپن متحمل شکست شده است. تیم استرالیا می‌تواند با کسب هشتمین برد خود تا حدود زیادی مسیر راه‌یابی خود را به جام جهانی هموار کند. تیم بسکتبال استرالیا در این رقابت‌ها از بازیکنان سرشناس شاغل در لیگ NBA آمریکا استفاده نمی‌کند . استرالیا در این بازی انگوس برنت را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و به جای این بازیکن، نیت جاوای در ترکیب این تیم بازی خواهد کرد. تان میکر و دنیل کیکرت نیز به‌خاطر محرومیت در ترکیب استرالیا حضور نخواهد داشت.

بسکتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹

بسکتبال ایران؛ تیمی‌که یک‌شبه فرو ریخت

تیم ملی بسکتبال ایران که در تازه‌ترین رنکینگ بهترین تیم‌های بسکتبال جهان در رتبه ۲۵ام قرار دارد این‌بار تلاش می‌کند با درخشش در این مرحله بسکتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین، راهی این مسابقات شود. تیم ایران پس از شکست مقابل ژاپن با حواشی زیادی روبه‌رو بوده است اختلاف به‌وجود آمده باعث شده است که تیم بسکتبال ایران در این مقطع حساس بازیکنان سرشناس خود را در اختیار نداشته باشد و با یک ترکیب جوان و تقریبا نا هماهنگ پا به این مسابقه بگذارد. تیم ایران در صورت پیروزی مقابل استرالیا می‌تواند گام بلندی در جهت راهیابی به مسابقات جام جهانی بردارد. تیم بسکتبال ایران در بازی بعدی خود در یک دیدار خارج از خانه باید در مقابل تیم بسکتبال فیلیپین صف‌آرایی کند. شرایط نابسامان تیم ایران باعث شده است خیلی از کارشناسان در مقابل تیم استرالیا امیدی به کسب نتیجه نداشته باشد. مهران شاهین‌طبع به‌عنوان سرمربی تیم بسکتبال ایران بدون حضور ستارگان خود از جمله حامد بهدادی، صمد نیکخواه بهرامی، ارسلان کاظمی و سجاد مشایخی روز سختی را در ملبورن استرالیا خواهد داشت.

بسکتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹

پیش‌بینی مسابقه بسکتبال استرالیا – ایران در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *