صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ ؛ روبرتو بائوتیستا آگوت–استفانوس تسیتسیپاس

پیش بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ ؛ روبرتو بائوتیستا آگوت–استفانوس تسیتسیپاس

ad banner

با حذف راجر فدرر، پیش بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ به اوج حساسیت خود رسیده است. در ساعت ۳:۳۰ بامداد سه‌شنبه ۲ بهمن، استفانوس تسیتسیپاس که فدرر را از دور مسابقات کنار زد مقابل روبرتو بائوتیستا آگوت قرار خواهد گرفت. این دیدار در چارچوب مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی تنیس اوپن استرالیا برگزار خواهد شد و هر یک از این دو ورزشکار شانس دارد با پیروزی در این بازی حساس برای اولین بار به نیمه‌نهایی این گرند اسلم صعود کند. روبرتو بائوتیستا آگوت در آخرین بازی خود توانست مارین چیلیچ، رنک ۶ دنیا را ۲-۳ شکست دهد. رقیب او در بازی آینده، استفانوس تسیتسیپاس یونانی است که در عین ناباوری، راجر فدرر، رنک ۳ دنیا و مدافع عنوان قهرمانی را ۱-۳ مغلوب کرد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

روبرتو بائوتیستا آگوت؛ ثبت بهترین رکوردهای شخصی

آگوت، تنیسور ۳۰ ساله‌ی اسپانیایی در تنیس اوپن استرالیای امسال خوش درخشیده است. او در دور اول مسابقات، اندی ماری را با نتیجه‌ی ۳-۲ شکست داد تا اولین شگفتی جام را رقم زده باشد. در ادامه دو حریف دیگر را شکست داد تا در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی، با مارین چیلیچ کروات رودررو شود و در نهایت او را هم ۲-۳ شکست دهد. آگوت سال ۲۰۱۹ را درخشان آغاز کرده و از ۹ بازی هر ۹ تا را برده است. در آغاز سال او با شکست دادن واورینکا، رنک ۶۶، توماس بردیچ، رنک ۷۱، و نوواک جووکویچ، رنک ۱ دنیا، در مسابقات ۲۵۰ امتیازی دوحه به قهرمانی رسیده بود. او گرچه صاحب ۹ قهرمانی در مسابقات گوناگون است ولی تا پیش از این، در هیچ‌یک از گرنداسلم‌ها به مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی نرسیده بود. روبرتو بائوتیستا آگوت هم‌اکنون در رنک ۲۴ جهان قرار دارد و سال ۲۰۱۷ تا رنک ۱۳ نیز پیشرفت کرده بود. او قطعاً از این فرصت درخشان برای صعود به نیمه‌نهایی تنیس اوپن استرالیا چشم‌پوشی نخواهد کرد.

پیش بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹

استفانوس تسیتسیپاس؛ جوان هنرمند

تسیتسیپاس، جوان ۲۰ ساله‌ی یونانی چشم‌های بسیاری را خیره کرده است. او پاییز امسال توانست مسابقات ۲۵۰ امتیازی استکهلم را فتح کند و اولین یونانی‌ای باشد که برنده‌ی یکی از تورهای مطرح تنیس دنیا می‌شود. او تابستان امسال نیز توانسته بود با شکست دادن بزرگانی مانند دومینیک تیم، رنک ۷، الکساندر زورف، رنک ۲، نوواک جووکویچ، رنک ۹ و کوین اندرسون، رنک ۴ آن زمان به فینال اوپن کانادا برسد و تنها به نادال، رنک ۱ دنیا باخت. او در تنیس اوپن استرالیای امسال، از پسِ باسیلاشویلی، رنک ۱۹ و راجر فدرر، رنک ۳ دنیا برآمده است و شانس صعود به نیمه‌نهایی را به‌راحتی از دست نخواهد داد. استفانوس تسیتسیپاس اینک صاحب رنک ۱۵ دنیا است و فاصله‌ی بین رتبه‌ی ۷۵۰ تا ۱۵ را تنها ظرف ۲ سال طی کرد.

پیش بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹

پیش بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ تا بدینجا هیجان‌انگیز بوده ولی شرط‌بندی روی دو ستاره‌ی شگفتی‌ساز هیجان دوچندانی خواهد داشت. این دو هرگز مقابل یکدیگر بازی نکرده‌اند. علاوه بر نکات فوق می‌توان به تعداد ست‌هایی که این دو بازی کرده‌اند نیز اشاره کرد. استفانوس تسیتسیپاس همه‌ی بازی‌های اوپن استرالیا را ۱-۳ برده و ۱۶ ست بازی کرده است ولی روبرتو بائوتیستا آگوت با ۲۱ ست بازی، احتمالاً نسبت به حریف جوان خود به‌لحاظ بدنی در شرایط چندان مساعدی نباشد.

پیش‌بینی مسابقات تنیس آزاد استرالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *