صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۱ آبان در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۱ آبان در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۱ آبان ماه

تنیس – مسابقات فینال‌های لندن

در سومین روز از مسابقات پایان فصل فینال‌های تور جهانی نیتو لندن، راجر فدرر از سوئیس با رتبۀ 3 جهان به مصاف متئو برتینی با رده شمارۀ ۸ دنیا از ایتالیا خواهد رفت. راجر فدرر با شش عنوان قهرمانی، رکوردار این رقابت‌ها شناخته می‌شود و در این دیدار، جدال دو تنیسور بازندۀ روز نخست این تورنمنت را شاهد خواهیم بود. راجر فدرر در ۱۰ بازی اخیر خود به ۸ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و متئو برتینی هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۶ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تنیسور تاکنون یک بار و آن هم در مسابقات امسال ویمبلدون مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که در آن دیدار فدرر با حساب ۳-۰ به پیروزی رسیده است.

تنیس – مسابقات فینال‌های لندن

در دیگر دیدار روز سوم مسابقات پایان فصل فینال‌های تور جهانی نیتو لندن، نواک جوکوویچ از صربستان با رتبۀ دو جهان به مصاف دومینیک تیم با رده شمارۀ ۵ دنیا از اتریش خواهد رفت. راجر فدرر با شش عنوان قهرمانی، رکوردار این رقابت‌ها شناخته می‌شود و این مسابقات یکی از مهم‌ترین تورنمنت‌های دنیای تنیس به حساب می‌آید. پیروز این دیدار می‌تواند خود را در مرحلۀ نیمه نهایی این بازی‌ها ببیند. نواک جوکوویچ در ۱۰ بازی اخیر خود به ۹ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و دومینیک تیم هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۸ پیروزی و 2 شکست را به ثبت رسانده است. در 5 تقابل گذشتۀ این دو تنیسور هم، دومینیک تیم ۳ و نواک جوکوویچ در ۲ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

اسنوکر – اوپن ایرلند شمالی

در چارچوب مسابقات اسنوکر اوپن ایرلند شمالی و از مرحلۀ یک شصت و چهارم این رقابت‌ها، جک لیسوفسکی از انگلستان با رده شماره 13 دنیا به مصاف سهیل واحدی از ایران با جایگاه شماره ۱۱۴ خواهد رفت. جک لیسوفسکی در ۱۰ بازی اخیر خود به ۵ پیروزی و ۵ شکست دست یافته و سهیل واحدی هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۳ پیروزی و ۷ شکست را به ثبت رسانده است. این دو اسنوکر باز تاکنون، تنها یک بار مقابل یکدیگر و آن هم در سال ۲۰۱۸ قرار گرفته‌اند که آن بازی با پیروزی جک لیسوفسکی به پایان رسیده است.

اسنوکر – اوپن ایرلند شمالی

در چارچوب مسابقات اسنوکر اوپن ایرلند شمالی و از مرحلۀ یک شصت و چهارم این رقابت‌ها، استوارت بینگام از انگلستان با رده شماره ۱۲ دنیا به مصاف لو نینگ از چین با جایگاه شماره ۵۹ خواهد رفت. استوارت بینگام در ۱۰ بازی اخیر خود به ۷ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و لو نینگ هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۴ پیروزی و ۶ شکست را به ثبت رسانده است. این دو اسنوکر تاکنون یکبار و آن هم در مسابقات اوپن هندوستان برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که این دیدار با پیروزی ۴-۳ لو نینگ خاتمه یافته بود.

اسنوکر – اوپن ایرلند شمالی

در ادامۀ مسابقات اسنوکر اوپن ایرلند شمالی و از مرحلۀ یک شصت و چهارم این رقابت‌ها، نیل رابرتسن از استرالیا با رده شماره ۴ دنیا به مصاف مارک جویس از انگلستان با جایگاه شماره ۵۲ خواهد رفت. نیل رابرتسن در ۱۰ بازی اخیر خود به ۹ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و مارک جویس هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۵ شکست و ۵ شکست را به ثبت رسانده است. این دو اسنوکر باز تاکنون دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که یک پیروزی سهم رابرتسن و یک برد هم متعلق به مارک جویس بوده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *