صفحه اصلی / عمومی / پیش بازی راجر فدرر- دومینیک تیم در رقابت های لندن

پیش بازی راجر فدرر- دومینیک تیم در رقابت های لندن

ad banner

پیش بازی راجر فدرر- دومینیک تیم

با رسیدن به ماه نوامبر، علاقمندان تنیس همواره منتظر رقابت های لندن و دیدار بهترین های تنیس با یکدیگر هستند. مسابقات امسال نیز، جذاب و دیدنی دنبال می شود. ۸ تنیسور برتر جهان در دو گروه ۴ تیمی دسته بندی شده اند. تمام تنیسور ها، در بازی اول خود به میدان رفته اند و حالا بازی دوم برای بعضی از آن ها، حکم مرگ و زندگی را دارد. بازنده های روز اول، یعنی  فدرر و دومینیک تیم، در بازی دوم خود مقابل یک دیگر قرار خواهند گرفت.

راجر فدرر: بازی برای اعاده حیثیت

فدرر در کمال ناباوری، در روز اول رقابت های لندن، مقابل کی نیشیکوری، تن به شکست داد. در مصاحبه بعد از بازی، فدرر دلیل این شکست را کند بودن زمین لندن و ناهماهنگی هایش در تمرینات دانست. موضوع نگران کننده برای طرفداران نابغه سوئیسی این است که فدرر، ۳ بار مقابل دومینیک تیم بازی کرده که در ۲ مورد از آن، شکست خورده است. آخرین رویارویی این دو تنیسور، ۲ سال پیش و در مسابقات اشتوتگارت بود که تیم پیروز شد. بازنده دیدار فدرر و تیم، شانس بسیار اندکی برای صعود از گروه خواهد داشت. باید دید دارنده ۲۰ عنوان گرند اسلم، به مسابقات لندن باز می گردد یا خیر.

راجر فدرر

دومینیک تیم: پسر سرسخت اتریشی، برای ماندن در لندن می جنگد

دومینیک تیم، در روز اول رقابت های برترین های دنیای تنیس، مقابل کوین اندرسون، شکست بدی را تجربه کرد. حالا در دیدار دوم، او باید مقابل فدرر قرار گیرد. پس از بازی اول، حالا صدای منتقدان دومینیک یعنی کسانی که فکر می کنند تیم در زمین های هارد کورت، به خوبی خاک نیست، بلند تر از قبل شده است. حالا تیم برای ماندن در لندن، به مصاف فدرر می رود. سبک بازی تیم، تعادل مناسبی در ضربات بک هند و فورهند دارد. با کشاندن بازی به رالی های طولانی و امید به ارور های فدرر، دومینیک تیم می تواند پیروز دیدار مقابل مرد سوئیسی باشد.

 

راجر فدرر

دیدار راجر فدرر و دومینیک تیم از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، شروع می شود.

پیش‌بینی بازی راجر فدرر- دومینیک تیم در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *