صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا ؛ جیونگنام – کاشیما آنتلرز

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا ؛ جیونگنام – کاشیما آنتلرز

ad banner

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا با شروع دور سوم مرحله گروهی از سر گرفته خواهد شد. در یکی از بازی‌های جذاب این دور تیم جیونگنام کره جنوبی میزبان تیم کاشیما آنتلرز ژاپن است. این دیدار سه شنبه ۲۰ فروردین ۹۸ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. کاشیما فصل گذشته با غلبه بر پرسپولیس توانست برای اولین بار قهرمان آسیا شود و حالا به دنبال دفاع از عنوانش است. از سوی دیگر جیونگنام در لیگ کره وضعیت خوبی ندارد، اما توانسته در لیگ قهرمانان دو تساوی ارزشمند بگیرد و بدون شکست به دیدار برابر کاشیما برسد. دو تیم تاکنون دیداری با هم نداشته‌اند و مطمئنا این بازی برای هواداران شرط بندی لیگ قهرمانان آسیا جذاب خواهد بود.

پیش بینی این بازی در سایت بتکارت

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا
پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا

جیونگنام به دنبال تداوم شکست ناپذیری در آسیا

تیم جیونگنام در لیگ کره وضعیت خوبی ندارد. در پایان هفته ششم فصل جدید لیگ کره جیونگنام با ۷ امتیاز در رده‌ی ششم ایستاده است. نقطه‌ی قوت تیم در خط حمله است و با ۱۰ گل زده دومین آمار برتر لیگ را در اختیار دارد. آمار تیم در امر دفاعی کاملا برعکس است و جیونگنام با ۱۰ گل خورده بدترین آمار را به نام خود زده است. این تیم در ۵ بازی اخیرش در لیگ ۱ برد، ۱ تساوی و ۳ شکست داشته است. در لیگ قهرمانان آسیا کره‌ای‌ها با ۲ تساوی متوالی برابر شاندونگ و دار التعظیم در رتبه‌ی سوم ایستاده و با شاندونگ هم امتیاز است. نماینده کره برای اینکه شانس صعود داشته باشد باید حتما از این دیدار خانگی برابر کاشیما امتیاز بگیرد و این به جذابیت‌های بازی می‌افزاید.

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا
پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا ؛ کاشیما آنتلرز در رویای دفاع از عنوان قهرمانی

تیم کاشیما آنتلرز فصل گذشته با درخشش لژیونرهایش موفق شد برای اولین بار قهرمان آسیا شود. آن‌ها در فینال پرسپولیس را دو بر صفر شکست دادند و پیش از آن هم سابقه یک بار نایب قهرمانی را داشتند. نماینده ژاپن این فصل را هم خوب شروع کرده و با ۴ امتیاز از دو بازی در صدر گروه پنجم قرار دارد. در واقع کاشیما هشت بازی متوالی است که در لیگ قهرمانان آسیا شکست نخورده است. هرچند که در لیگ ژاپن آن‌ها وضعیت خوبی ندارند و با ۱۱ امتیاز از ۶ بازی در رده‌ی ششم ایستاده است. کاشیما در ۵ بازی اخیرش در لیگ ژاپن ۳ برد و ۲ تساوی داشته و امیدوار است در آسیا بهتر از لیگ ژاپن عمل کند. ۱۳ گل زده و ۹ گل خورده حاصل کار کاشیما در تمام رقابت‌های این فصل بوده و تزلزل خط دفاعی تیم ممکن است برایش دردسرساز شود. با این حال کاشیما در آخرین بازی‌اش در لیگ داخلی موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم قدرتمند ناگویا گرامپوس ۸ را شکست دهد و با روحیه‌ای خوب به کرده سفر کرده است. این تیم در صورت پیروزی برابر جیونگنام تا حد زیادی صعود خود را قطعی خواهد کرد.

پیش بینی لیگ قهرمانان آسیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *