صفحه اصلی / عمومی / پیش‌ بینی بوندسلیگا آلمان ؛ اشتوتگارت – لایپزیک

پیش‌ بینی بوندسلیگا آلمان ؛ اشتوتگارت – لایپزیک

ad banner

پیش‌ بینی بوندسلیگا آلمان به روزهای حساس خود رسیده است. بر خلاف سری آ ایتالیا و لیگ فرانسه که تکلیف قهرمان در آن‌ها تقریبا مشخص شده است، جدال تیم‌های بالای جدول در بوندسلیگا کم کم به اوج خود می‌رسد. در یکی از دیدارهای جذاب هفته‌ی بیست و دوم، شنبه عصر از ساعت ۱۸ به وقت تهران تیم اشتوتگارت در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا میزبان تیم لایپزیک خواهد بود. اشتوتگارت برای فرار از سقوط می‌جنگد و لایپزیک برای نزدیک‌ شدن به صدر جدول. این دو تیم پیش از این سه بار با هم روبرو شده‌اند که سهم لایپزیک دو برد بوده و یک دیدار هم به تساوی انجامیده است. انگیزه‌های متفاوت دو تیم به جذابیت‌های این دیدار خواهد افزود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش‌ بینی بوندسلیگا آلمان
پیش‌ بینی بوندسلیگا آلمان

پیش‌ بینی بوندسلیگا آلمان ؛ فرصت خوب لایپزیک برای نزدیک شدن به صدر

تیم لایپزیک با روحیه‌ خوبی پا به این دیدار می‌گذارد. شاگردان رالف رنگنیک که تا دو سه هفته‌ی پیش خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان را احساس می‌کردند، حالا حاشیه امن خوبی برای خود دست پا کرده‌اند. در آغاز هفته‌ی ۲۲ بوندسلیگای آلمان لایپزیک با ۳۸ امتیاز از ۲۱ بازی در رده‌ی چهارم جدول ایستاده و با فرانکفورت رده پنجمی ۵ امتیاز اختلاف دارد. این تیم در عین حال  با مونشن گلادباخ در رده‌ی سوم چهار امتیاز فاصله دارد و اگر می‌خواهد در جدول بالاتر برود به برد در این دیدار نیاز مبرم خواهد داشت. لایپزیک در پنج دیدار اخیرش سه برد، یک تساوی و یک باخت داشته است. خط دفاعی لایپزیک که ابتدای فصل پاشنه آشیل آن‌ها بود، حالا به نقطه قوت این تیم بدل شده و لایپزیک با ۱۸ گل خورده بهترین آمار را در بوندلیگای آلمان دارد. از سوی مقابل تیمو ورنر و یوسف پولسن در خط حمله این تیم عالی ظاهر شده و مجموعا ۲۱ گل به ثمر رسانده‌اند. قربانی بعدی برای این زوج خطرناک می‌تواند اشتوتگارتی باشد که مشکلات دفاعی بسیاری داشته است.

بازیکن کلیدی: تیمو ورنر با زدن ۱۱ گل و ارسال ۲ پاس گل بهترین بازیکن رالف رنگنیک بوده و یوسف پولسن با آمار ۱۰ گل و ۲ پاس گل دوم است.

مربی: رالف رنگنیک

پیش‌ بینی بوندسلیگا آلمان
پیش‌ بینی بوندسلیگا آلمان

اشتوتگارت و تلاش برای بقا در بوندسلیگا

تیم اشتوتگارت که سال‌ها از قدرت‌های برتر بوندسلیگای آلمان بوده و پنج بار این جام را فتح کرد، این روزها حال و روز خوشی ندارد. این تیم در پنج بازی اخیرش سه باخت و دو مساوی داشته و با ۱۵ امتیاز از ۲۱ بازی در رده‌ی پانزدهم قرار دارد. به این ترتیب  ماموریت اصلی مربی تیم، مارکوس واینزیرل حفظ اشتوتگارت در بوندسلیگا خواهد بود. نقطه‌ی ضعف اشتوتگارت در امر هجومی بوده و این تیم با ۱۷ گل زده بدترین آمار لیگ را در اختیار دارد. اوضاع اشتوتگارت در خط دفاعی هم بسیار فاجعه بار است و این تیم با ۴۷ گل خورده بدترین آمار دفاعی لیگ را هم در اختیار دارد. با توجه به این آمارها اشتوتگارت کار سختی برای بقا خواهد داشت و باید از همین دیدار با لایپزیک وضعیت خود را بهبود ببخشد. سرنوشت متفاوت لایپزیک و اشتوتگارت باعث شده که پیش‌ بینی بوندسلیگا آلمان و به خصوص این بازی بسیار جذاب باشد.

بازیکن کلیدی: ماریو گومز کهنه‌کار با زدن ۵ گل و ارسال ۱ پاس پل بهترین بازیکن مارکوس واینزیرل بوده است.

مربی: مارکوس واینزیرل

پیش‌‌بینی مسابقات بوندسلیگای آلمان در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *