صفحه اصلی / عمومی / فوتبال لالیگا اسپانیا ؛ پیش‌ بازی تیم های اتلتیک بیلبائو- سویا

فوتبال لالیگا اسپانیا ؛ پیش‌ بازی تیم های اتلتیک بیلبائو- سویا

ad banner

فوتبال لالیگا اسپانیا ؛ پیش‌بینی بازی اتلتیک بیلبائو- سویا

در ادامه هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۱۸:۴۵ یک‌شنبه ۲۳ دی‌ماه تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو میزبان تیم فوتبال سویا خواهد بود. پیش‌بینی بازی اتلتیک بیلبائو- سویا با توجه به‌شرایط جدول و نیاز مبرم دو تیم برای کسب پیروزی یکی از داغ‌ترین پیش‌بینی‌های روز برای علاقمندان به شرط‌بندی فوتبال خواهد بود. تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو با ۵ باخت، ۱۰ تساوی و ۳ برد با کسب ۱۹ امتیاز جایگاه هفدهم جدول را رده‌بندی را به‌خود اختصاص داده است. در سوی دیگر تیم فوتبال سویا با سه باخت، ۸ تساوی و ۹ برد با کسب ۳۳ امتیاز پایین‌تر از تیم‌های بارسلونا و اتلتیکو مادرید در رده سوم جدول قرار دارد. دو تیم در شرایطی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد که تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها با نتیجه دو بر یک تیم فوتبال سلتاویگو را شکست داد. تیم فوتبال سویا نیز در یکی از مهمترین بازی‌های فصل خود در مقابل تیم فوتبال اتلتیکو مادرید به تساوی یک بر یک دست یافت.

از ۶ دیدار رو در روی دو تیم سهم هر کدام ۳ پیروزی بوده است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

اتلتیک بیلبائو

تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو در این فصل از رقابت‌های لالیگا اسپانیا حضور بسیار ضعیفی داشته است به‌طوری‌که آنها با منطقه سقوط تنها ۲ امتیاز فاصله دارد و عدم نتیجه گیری در این دیدار با سقوط آنها به منطقه خطر و سقوط به ‌دسته پایین‌تر همراه خواهد بود. اتلتیک بیلبائو در پنج دیدار آخر خود نتایج نسبتا خوبی به‌دست آورده است. ۱ باخت، ۲ تساوی و دو برد از پنج دیدار گذشته نشان از روند روبه رشد این تیم دارد. شرایط جدول به‌گونه‌ای است که تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو در صورت کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی می‌تواند چندین پله در جدول رده‌بندی صعود کند و با حاشیه امنیت بیشتری به‌کار خود در این رقابت‌ها ادامه دهد. گازیکا گاریتانو، سرمربی تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو برای جدا شدن از تیم های ته جدولی و حضور در میانه‌های جدول در این دیدار حساس محکوم به برد است.

 ایکر مونیان و ایناکی ویلیام هر کدام با ۵ گل بهترین گلزنان تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو هستند.

لالیگا اسپانیا

سویا

تیم فوتبال سویا در این فصل از رقابت‌های لالیگا یکی از جدی‌ترین مدعیان کسب قهرمانی و همچنین کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌رود. سویا در پنج دیدار آخر خود ۴ تساوی و یک برد به‌دست آورده است. همین تساوی های پی‌در‌پی و از دست دادن ۸ امتیاز در پنج بازی گذشته مانع رسیدن سویا به صدر جدول شد. آنها به ثمر رساندن ۳۱ گل عنوان دومین خط حمله خطرناک را بعد از تیم فوتبال بارسلونا به‌خود اختصاص دادند. سویا در دیدار‌های خارج از خانه آن‌چنان که شایسته یک تیم مدعی قهرمانی است نتوانسته است رضایت هواداران خود را برآورده کند به‌طوری‌که آن‌ها از پنج دیدار خارج از خانه خود یک باخت و ۴ تساوی به‌دست آورده‌اند. پابلو ماچین، سرمربی تیم فوتبال سویا در صورت کسب چهارمین برد خارج از خانه خود بعد از پنج دیدار، می‌تواند برای به‌زیر کشیدن تیم فوتبال اتلتیکو مادرید از رده دوم منتظر لغزش این تیم مقابل لوانته باشد.

وسام بن‌یدر با ۹ گل، آندره سیلوا با ۸ گل و پابلو سارابیا با ۷ گل بهترین گلزنان سویا هستند.

لالیگا اسپانیا

پیش‌بینی بازی اتلتیک بیلبائو- سویا

با توجه به‌شرایط حساس دو تیم در جدول و نتایج آن‌ها در هفته‌های اخیر گزینه برد‌مساوی تیم فوتبال سویا می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌ها برای علاقمندان به پیش‌بینی فوتبال باشد

پابلو گنزالس فرتِنس، این دیدار فوق حساس را در استادیوم سان مامِس سوت خواهد زد.

پیش‌بینی مسابقات لالیگای اسپانیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *