صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ مارک آندره تراشتگن و احتمال جدایی از بارسلونا

تحلیل شرط‌بندی؛ مارک آندره تراشتگن و احتمال جدایی از بارسلونا

ad banner

مارک آندره تراشتگن پس از ۵ سال حضور در بارسلونا حالا مورد توجه سه تیم بزرگ اروپایی قرار گرفته و بارسا باید بیش از پیش برای حفظ او بکوشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

مارک آندره تراشتگن در تابستان ۲۰۱۴ با قراردادی به ارزش ۱۲ میلیون یورو از مونشن‌گلادباخ به بارسلونا پیوست و پس از یک سال ذخیره کلودیو براوو بودن، تا امروز سنگربان شماره یک این تیم بوده است. گلر ۲۷ ساله‌ای که رقیب جدی مانوئل نویر در درون دروازه تیم ملی آلمان محسوب می‌شود، حالا گزینه‌هایی جدی برای جدایی از بارسا را پیش روی خود می‌بیند. طبق ادعای موندو دپورتیوو، سه باشگاه یوونتوس، بایرن مونیخ و پی‌اس‌جی حاضر به پرداخت هر رقمی برای جذب تراشتگن هستند و این بارسا را نگران کرده است.

نگرانی وقتی بیشتر می‌شود که او پیش از ال‌کلاسیکوی اخیر حاضر نشد ماندنی شدنش در بارسا را تضمین کند و گفت:

جدایی از بارسا؟ در فوتبال هیچ وقت نمی‌شود گفت که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. در حال حاضر می‌خواهم باشگاه را از خودم راضی نگاه دارم و تاثیر مثبت خودم را روی تیم بگذارم. در مورد آینده نمی‌توانم نظر قطعی دهم زیرا فوتبال است و ممکن است اتفاقات مختلفی در آن در گذر زمان رخ دهد. در حال حاضر در مورد شرایط خود راضی هستم و سعی می‌کنم تمرکزم را برروی باقی فصل بگذارم.

طبق ادعای این منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا، یوونتوس در اندیشه جذب یک گلر مطمئن و سطح اول جهانی است. در حال حاضر شزنی سنگربان یوونتوس است ولی کیفیت او قابل مقایسه با تراشتگن نیست؛ ضمن اینکه بوفون نیز در آستانه بازنشستگی قرار دارد و تراشتگن از همه لحاظ می‌تواند به دروازه‌بان ایده آل یووه نزدیک باشد.

مارک آندره تراشتگن و آینده مبهم در بارسلونا

مارک آندره تراشتگن و آینده مبهم در بارسلونا
پی‌اس‌جی با وجود جذب کیلور ناواس همچنان به جذب تراشتگن فکر می‌کند. ناواس در ۳۳ سالگی به سر می‌برد و مشخص نیست تا چه زمانی قادر به حفظ کیفیت بالای خود خواهد بود اما جدی‌ترین خطر برای بارسا از ناحیه بایرن مونیخ است. اولیور کان که به زودی جانشین رومینیگه به عنوان مدیر اجرایی بایرن مشغول به کار خواهد شد، علاقه شدیدی به تراشتگن دارد و او را بهترین جانشین برای مانوئل نویر می‌داند. در واقع با وجود اخباری مبنی بر جذب مارک نوبل گلر شالکه به عنوان جانشین نویر، این تراشتگن است که هدف اول بایرن برای فصل بعد محسوب می‌شود. این در حالی است که الکساندر نوبل که فصل جاری درون دروازه شالکه درخشش چشمگیری داشته، از مدت‌ها قبل مورد توجه بایرن قرار داشت و با عدم تمدید قرارداد به این باشگاه نزدیک‌تر شد.

تنها شش ماه به اتمام قرارداد نوبل باقیمانده و امروز مدیر ورزشی شالکه تایید کرد که مذاکرات تمدید با وی به نتیجه‌ای نرسیده است. این دروازه بان ۲۳ ساله که از تاتنهام نیز پیشنهاد داشت، به نظر با بایرن به توافقات نهایی رسیده ولی هنوز به طور رسمی این موضوع اعلام نشده است. به این ترتیب او در آینده‌ای نزدیک جانشین مانوئل نویر درون دروازه بایرن خواهد شد. زمانی نویر خود از شالکه به بایرن پیوست و از سال ۲۰۱۱ گلر اول این باشگاه است. با توجه به این قضیه قرار گرفتن دروازه بان اول بارسا در دروازه باواریایی‌ها را می‌توان منتفی دانست و با توجه به مصاحبه او، قطعا تیم دیگری را به غیر از بایرن بعد از جدایی از بارسا مدنظر دارد که جدی‌ترین آن یووه و پاری سن ژرمن می‌باشد.

25353
نوبل نیز سال ۲۰۱۵ بود که از پادربورن به شالکه پیوست و به او مانوئل نویر جدید می‌گویند. یوخن اشنایدر مدیر ورزشی شالکه در مورد تمدید قرارداد با نوبل گفت:

در ماه‌های اخیر با نویل و ایجنت او مذاکراتی داشتیم ولی متوجه شدیم که تصمیم او ترک باشگاه در پایان فصل است و معتقدم باید به آن احترام گذاشت. نقش او در موفقیت تیم در نیم فصل اول انکار نشدنی است و تردیدی ندارم که او تا پایان فصل هر چه در توان دارد را برای شالکه خواهد گذاشت. هرچند او قصد تمدید ندارد ولی کسی نمی‌تواند تعهد او را زیر سوال ببرد. ما از تابستان ۲۰۲۰ و برای فصل بعد به راهمان بدون او ادامه خواهیم داد و برای او آرزوی موفقیت خواهی کرد.

لازم به ذکر است قرارداد تراشتگن با بارسا دو سال و نیم دیگر و تا ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *