صفحه اصلی / عمومی / برنامه بازی های فشرده رئال مادرید و بارسلونا قبل از رویارویی در ال کلاسیکو

برنامه بازی های فشرده رئال مادرید و بارسلونا قبل از رویارویی در ال کلاسیکو

ad banner

رئال مادرید و بارسلونا دو غول بزرگ اسپانیا بعد از بازی های مقدماتی یورو ۲۰۲۰، به نظر می رسد که کار سختی را پیش رو دارند و تا پیش از بازی ال کلاسیکو باید نه بازی را به صورت فشرده در چارچوب رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا انجام دهند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بارسلونا و رئال مادرید می توانند نتایج ضعیف بازی های اخیر خود را جبران نمایند؟!

ابتدا به برنامه فشرده رئال مادرید نگاهی بیاندازیم.

  • بازی اول کهکشانی ها در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود که آن ها باید در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو به مصاف لوانته در لالیگا اسپانیا بروند.
  • در دومین بازی سفید پوشان کار سختی در پیش دارند و در پاریس باید به مصاف تیم پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا بروند. این بازی ۲۷ شهریور ۹۸ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.
  • بازی سوم چهار روز بعد در ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران می باشد که این بازی نیز در چارچوب رقابت های لالیگا می باشد و رئال باید به مصاف سویا در ورزشگاه خانگی این تیم برود.
  • بازی چهارم رئالی ها ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در لالیگا است که رئال میزبان تیم اوساسونا خواهد بود.
  • بازی پنجم اما یکی از سخت ترین بازی های این فصل رئال مادرید خواهد بود زیرا آن ها در تاریخ ۶ مهر ۱۳۹۸ و تنها ۳ روز بعد از بازی قبلی خود باید به مصاف اتلتیکو مادرید بروند که در حال حاضر تایج خوبی را در لالیگا کسب کرده و به تنهایی با کسب ۹ امتیاز کامل در صدر جدول قرار دارد. این بازی از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران و در ورزشگاه اتلتیکو واندا متروپولیتانو برگزار می شود.

رئال مادرید و بارسلونا

  • بازی ششم رئالی ها اما در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ است که رئال مادرید میزبان کلوب بروژ است. این بازی ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۵ به وقت تهران برگزار می شود.
  • بازی هفتم دوباره به لالیگا اسپانیا باز می گردد و کهکشانی ها میزبان گرانادا هستند. این بازی روز ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران انجام خواهد شد.
  • بازی هشتم در حالی برگزار می شود که ۲۸ مهر ۱۳۹۸ تیم مایورکا در لالیگا میزبان یاران زین الدین زیدان هستند. ساعت برگزاری این بازی ۲۱:۳۰ به وقت تهران است.
  • و اما بازی نهم و آخرین بازی پیش از دیدار ال کلاسیکو در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است که رئال مادرید باید به کشور ترکیه برود و با گالاتاسرای به رقابت بپردازد. این بازی ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

و اما در ادامه نگاهی به برنامه بارسلونا پیش از دیدار ال کلاسیکو خواهیم داشت:

  • تیم بارسلونا در بازی اول خود در لالیگا در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران میزبان والنسیا خواهد بود.
  • دومین بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا است که دورتموند آلمان پذیرای بارسلونا خواهد بود. این بازی در تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران انجام می شود.
  • چهار روز بعد یعنی ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، آبی اناری ها باید در یک بازی خارج از خانه دیگر به مصاف گرانادا در چارچوب رقابت های لالیگا بروند.
  • چهارمین بازی را بارسا در خانه خود یعنی نیوکمپ برگزار می کند و در تاریخ ۲ مهر ۱۳۹۸ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران میزبان ویارئال خواهد بود.

b100e9abb9311e2aa4e333ab151a654b

  • پنجمین بازی بلوگرانا نیز در لالیگا و در خانه ختافه در تاریخ ۶ مهر ۱۳۹۸ در ساعت ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد.
  • ششمین مسابقه به بازی های لیگ قهرمانان اروپا باز می گردد که بارسلونا در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران پذیرای اینتر ایتالیا می باشد.
  • کاتالان ها در بازی هفتم خود که روز ۱۴ مهر ۱۳۹۸ از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود، در لالیگا میزبان سویا هستند.

تنها تفاوت بازی های بارسلونا و رئال مادرید به بازی بعدی آن ها باز می گردد که آبی اناری دو هفته بعد بازی بعدی خود را در لالیگا انجام می دهند.

  • بازی هشتم بلوگرانا ۲۸ مهر ۱۳۹۸ از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود که بارسلونا باید در خارج از خانه به مصاف ایبار برود.
  • نهمین بازی بارسا در لیگ قهرمانان اروپا و بازی با اسلاویا پراگ در خارج از خانه است که در تاریخ ۱ آبان ۱۳۹۸ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.

– در خصوص وضعیت فعلی رئال مادرید در لالیگا بدانید که رئالی ها از سه بازی برگزار شده تنها ۵ امتیاز از یک پیروزی و دو تساوی کسب کردند و در رتبه پنجم قرار دارند.

– بارسلونا نیز از سه بازی ۴ امتیاز کسب کرده اند که سهم آن ها یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست بوده و در رتبه هشتم جدول جای گرفتند.

  • لازم به ذکر است بازی تیم های رئال مادرید و بارسلونا یا همان ال کلاسیکو در هفته دهم لالیگا در تاریخ ۵ آبان ۱۳۹۸ از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه خانگی بارسلونا نیوکمپ برگزار خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *