صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی مسابقات اسنوکر ؛ نیمه‌نهایی جذاب بین ترامپ و رابرتسون

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر ؛ نیمه‌نهایی جذاب بین ترامپ و رابرتسون

ad banner

رقابت‌های مسترز ۲۰۱۹ به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود و جذابیت مسابقات اکنون به اوج خود رسیده‌است و تنها چهار اسنوکرباز برتر در این رقابت‌ها باقی مانده‌اند. دور یک چهارم‌نهایی این مسابقات همانطور که انتظار می‌رفت بسیار جذاب و دیدنی دنبال شد. در یکی از جذاب‌ترین و البته مهم‌ترین دیدارهای این دور، مارک سِلبی مرد شماره یک اسنوکر جهان با نتیجه‌ی ۶-۲ در مقابل ترامپ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. رانی اُسالیوان اما مقتدرانه رایان دِی را شکست داد تا حریف دینگ در مرحله نیمه‌نهایی شود. پیش‌بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار بوده‌است و همین امر باعث می‌شود انتظار بازی نزدیکی را از هر دو بازیکن داشته‌باشیم.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

اکنون ترامپ در مرحله نیمه‌نهایی مقابل نیل رابرتسون قرار گرفته تا برنده این دیدار در فینال به مصاف برنده دیدار رانی اُسالیوان و دینگ جونهی برود. مسابقه‌ی جذاب بین ترامپ و رابرتسون ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در سالن اَلِکساندر پالاس شهر لندن برگزار می‌شود.

جاد ترامپ؛ چیزی جز قهرمانی ترامپ را راضی نمی‌کند

جاد ترامپِ با استعداد در حالی پا به این مسابقات گذاشت که مثل همیشه مورد انتقاد کارشناسان اسنوکر قرار داشت. ترامپ همواره یکی از با استعداد‌ترین اسنوکربازانی به حساب می‌آید که نتوانسته به اندازه کافی قهرمان تورنومنت‌ها شود و همین امر نیز او را در مرکز انتقادات قرار داده‌است.

اما فرم چند ماه اخیر ترامپ به قدری فوق‌العاده بوده که می‌توان انتظار داشت قهرمان هر تورنومنتی بشود. او یکی از دو اسنوکربازی است که توانسته در این فصل رانی اُسالیوان را شکست دهد و همین مسئله ثابت می‌کند که ترامپ چه قدر آماده است. او در مسابقات آزاد ایرلند شمالی توانست با شکست رانی اُسالیوان عنوان قهرمانی را ازآن خود کند و اکنون نیز با شکست مارک سِلبی در نیمه‌نهایی یک تورنومنت معتبر دیگر قرار دارد. به نظر می‌رسد ترامپ اکنون توانسته بین بازی زیبا و برنده شدن به تعادل خیلی خوبی برسد و همین امر او را بسیار خطرناک کرده است.‌

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر همیشه دشوار بوده‌است اما به نظر می‌رسد فرم فوق‌العاده جاد ترامپ او را تبدیل به شانس اول پیروزی در این مسابقه می‌کند.

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر

نیل رابرتسون؛ بازگشت به اوج با صعود به فینال؟

نیل رابرتسون که اکنون در رنکینگ جهانی در رتبه‌ی دهم قرار دارد، تا به اینجا در رقابت‌های مَسترز ۲۰۱۹ بسیار عالی کار کرده‌است. او توانست در دور نخست مارک ویلیامز، قهرمان

جهان در سال ۲۰۱۸ را در یک بازی جذاب شکست دهد و در دور یک چهارم‌نهایی نیز بَری هاوکینز را از پیش رو برداشت تا پس از چند تورنومنت ناموفق به نیمه‌نهایی مسابقات مَسترز ۲۰۱۹ صعود کند.

نیل رابرتسون اکنون باید در مقابل جاد ترامپ آماده بازی کند. جدال این دو در واقع نبرد دو تن از هجومی‌ترین بازیکنان دنیای اسنوکر است و همین امر این بازی را بسیار جذاب کرده‌است. نیل رابرتسون در این مسابقات در فاز هجومی بسیار نزدیک به استاندارد‌ های خود بازی کرده و توانسته بِرِیک‌های سنگینی را ایجاد کند. رابرتسون اگر بتواند ترامپ را از پیش رو بردارد پس از مدت‌ها توانسته به فینال یک تورنومنت معتبر راه یابد. جاد ترامپ و نیل رابرتسون تا کنون ۲۷ بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که ۱۴ پیروزی سهم ترامپ و ۱۳ پیروزی سهم رابرتسون بوده‌است. تاریخچه‌ی بازی‌های رو در روی دو بازیکن نیز نشان می‌دهد بازی بسیاز نزدیک و جذابی را شاهد خواهیم‌ بود. پیش‌بینی مسابقات اسنوکر همیشه دوشوار بوده‌است و با توجه به نمایش‌های فوق‌العاده هر دو بازیکن باید گفت بازی به احتمال خیلی زیاد به فریم آخر کشیده خواهد شد.

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر

پیش‌بینی مسابقات اسنوکر مسترز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *