صفحه اصلی / عمومی / اعتراض بارسلونا به جریمه ۳۰۰ یورویی در پرونده آنتوان گریزمان

اعتراض بارسلونا به جریمه ۳۰۰ یورویی در پرونده آنتوان گریزمان

ad banner

چند روز پیش بود که اتلتیکو مادرید مدعی شد که آنتوان گریزمان از مدت ها قبل با بارسا به توافقات شخصی رسیده بوده و از سران بارسلونا شکایت کردند تا قضیه پیگیری شود و چندی پیش گفته شد که شاید بارسلونا با برگزاری بازی بدون تماشاگر جریمه شود ولی امروز اعلام شد که این تیم تنها ۳۰۰ یورو جریمه شده است!

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

این اتفاق در حالی بود که سران اتلتیکو مادرید هنگامی که از بارسلونا به خاطر تخلف پیش آمده شکایت کردند توقع داشتند که جواز بازی آنتوان گریزمان به صورت موقت باطل شود و بارسلونا مجاب شود که به این باشگاه غرامت بپردازد ولی در خبری که امروز منتشر شد بارسلونا تنها و تنها ۳۰۰ یورو جریمه شد که این مبلغ معادل حقوق ده دقیقه گریزمان است.
در آن زمان که اتلتیکو مادرید ادعای تخلف بارسلونا را مطرح کرد، همه افراد دخیل در این ماجرا از جمله خود او این اتهامات را نپذیرفتند و اعلام کردند که موارد مطرح شده صحت ندارند و اتلتیکو هر کاری که دلش بخواهد از جمله شکایت می تواند در این خصوص انجام دهد. بعد از آن که این ادعا ها فقط در حد حرف مطرح بود نشریات مختلفی صحبت از داشتن ایمیلی از سران بارسلونا به گریزمان نوشتند.

کشمکش میان اتلتیکو مادرید و بارسلونا بر سر آنتوان گریزمان

کشمکش میان اتلتیکو مادرید و بارسلونا بر سر آنتوان گریزمان
ماجرا نیز از این قرار بوده که بارسلونا ۱۲۰ میلیون یورو برای این انتقال و بند آزاد سازی گریزمان به اتلتیکو مادرید پرداخته‌ اند در صورتی که اگر این موضوع به ماه ها قبل بر گردد و سران بارسلونا زودتر از آن تاریخ با وی به توافق رسیده بودند باید مبلغ بیشتری را پرداخت می کردند. در صورت اثبات این موضوع مشخص می شد بارسلونا به خاطر پرداخت هزینه کمتر برای خرید این بازیکن، خلاف قوانین عمل کرده است. آن ها باید مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو تا قبل از یک جولای به حساب اتلتیکو واریز می کردند و این در صورتی است که به ظاهر این بازیکن بعد از یک جولای به بارسا پیوسته و بند آزاد سازی همان ۱۲۰ میلیون یورو بوده که بارسا پرداخته است و اتلتیکو نیز به خاطر این تفاوت قیمت شکایت خود را ارائه کرد.

پیش‌تر گفته می‌شد ممکن است بارسلونا به یک بازی بدون تماشاگر محکوم شود، اما بعدتر مشخص شد که تنها ۳۰۰ یورو جریمه برای آبی‌واناری‌ها در نظر گرفته شده است. جریمه‌ای که صدای خیلی‌ها، از جمله سرزو، رییس باشگاه اتلتیکو مادرید را هم درآورد. اما حالا بارسلونا گفته است که حاضر به پرداخت این ۳۰۰ یورو نیست و به حکم دادگاه اعتراض می‌کند. ارنستو والورده روز گذشته در کنفرانس خبری خود، گفت:

دقیقاً نمی‌دانم طبق چه قانونی بارسلونا محکوم شده است. اما می‌دانم که باشگاه به این حکم اعتراض خواهد کرد.

در جریان خرید گریزمان، بارسلونا خرید این بازیکن را تا تاریخ ۱۲ جولای اعلام نکرد چراکه تا قبل از تاریخ ۱ جولای، بند آزادسازی او ۲۰۰ میلیون یورو بود و حالا بارسلونا بازیکن را ۸۰ میلیون‌تر ارزان‌تر از آن‌چه اتلتیکو مادرید انتظار داشته است، خریداری کرده است. آنتوان گریزمان پس از پیوستن به بارسلونا در غیاب لیونل مسی، در هفت بازی خود برای بارسلونا سه گل به ثمر رسانده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *