صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی تنیس اوپن قطر ؛ سیمونا هالپ – لسیا سورنکو

پیش‌بینی تنیس اوپن قطر ؛ سیمونا هالپ – لسیا سورنکو

ad banner

پیش‌بینی تنیس اوپن قطر با شروع دور یک شانزدهم نهایی بسیار مهیج‌تر شده است. در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این دور سیمونا هالپ ، برترین تنیسور زن در جهان برابر لسیا سورنکو به میدان می‌رود. هالپ در دور قبل  شرکت نداشت و به عنوان یکی از چهار تنیسور برتر مسابقات در رنکینگ جهانی، کار خود را از همین دور آغاز می‌کند. سورنکا هم موفق شد آروئابارنا از اسپانیا را در دو ست شکست دهد. هالپ و سورنکو پیش از این چهار بار با هم بازی کرده‌اند که هر چهار مسابقه با برتری هالپ به پایان رسیده است. مهمترین جدال این دو در سال ۲۰۰۴ و در دور اول مسابقات ویمبلدون برگزار و با برد دو بر یک هالپ به پایان رسید.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش‌بینی تنیس اوپن قطر
پیش‌بینی تنیس اوپن قطر

پیش‌بینی تنیس اوپن قطر ؛ سیمونا هالپ به دنبال بازگشت به قله تنیس زنان

پروفایل هالپ:

سن:  ۲۷ / قد: ۱۶۸ سانتیمتر / وزن: ۶۴ کیلوگرم / دست: راست / سال‌های فعالیت: ۱۴ / رنکینگ جهانی: ۳ / ملیت: رومانیایی

سیمونا هالپ پس از مدت‌ها حضور قاطعانه در صدر رنکینگ جهانی ، سال گذشته افت شدیدی داشت. او در سال ۲۰۱۲ به جمع ۵۰ تنیسور برتر زن در جهان رسید و در سال ۲۰۱۶ به صدر این فهرست راه یافت. با این حال شکست‌های پیاپی در ابتدای سال ۲۰۱۸ و مصدومیت طولانی مدت از ناحیه کمر باعث شد تا او بالاخره در ژانویه سال ۲۰۱۹ حاکمیت تنیس زنان را به نائومی اوزاکای ژاپنی واگذار کرده و به رتبه‌ی سوم در رنکینگ سقوط کند.

با وجود این افت مقطعی، هالپ جوان است و بارها نشان داده که می‌تواند به اوج برگردد. او در مجموع فاتح ۱۸ تور جهانی شده است. دستاوردی که پیش از او فقط اسطوره تنیس زنان؛ استفی گرف Steffi Graf  به خود اختصاص داده بود. هالپ پیش از اولین مسابقه‌اش در اوپن قطر همچنان در جمع تنیسورهای فعال، رکورددار حضور در ده رنک برتر جهان است و مصمم است با قهرمانی در این مسابقات به صدر رنکینگ جهانی نزدیک‌تر شود. به خصوص که نائمی اوزاکا در این مسابقات غایب است و این فرصتی استثنایی برای تنیسور رومانیایی خواهد بود. با این اوصاف پیش بینی تنیس اوپن قطر و بازی‌های هالپ بسیار جذاب خواهد بود. 

پیش‌بینی تنیس اوپن قطر
پیش‌بینی تنیس اوپن قطر

لسیا سورنکو و ماموریت رسیدن به جمع ده تنیسور برتر جهان

پروفایل سورنکو:

سن:  ۲۹ / قد: ۱۷۴ سانتیمتر / وزن: ۶۷ کیلوگرم / دست: راست / سال‌های فعالیت: ۱۲ / رنکینگ جهانی: ۲۴ / ملیت: اوکراینی

لسیا سورنکو در سال‌های ابتدایی تنیس‌اش موفقیت چندانی نداشت، اما در چهار سال اخیر به طرز قابل توجهی پیشرفت کرده است. سورنکو چهار بار توانسته فاتح تور جهانی شود و یک مقام دومی هم دارد. موفقیت‌های او باعث شد تا برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ به جمع ۳۰ تنیسور برتر در رنکینگ جهانی راه یابد. تخصص سورنکو در زمین‌های سخت است و او تمام عناوین خود را در این زمین‌ها کسب کرده است. آخرین قهرمانی او به ماه مارس سال ۲۰۱۸ بر می‌گردد که توانست اوپن مکزیک را فتح کند. سورنکو سال ۲۰۱۹ را هم با موفقیت آغاز کرد و در ژانویه توانست به فینال مسابقات برسبان در استرالیا برسد. هر چند که در نهایت به مقام دومی بسنده کرد. تنیسور اوکراینی تا به حال برابر هالپ پیروز نشده، اما آمار بسیار خوبی برابر ده تنیسور برتر جهان دارد و توانسته از سال ۲۰۱۵ تا کنون هشت بار برنده باشد. شگفتی سازی برابر سیمونا هالپ قدرتمند می‌تواند در بهبود رنک او بسیار موثر باشد.

پیش‌بینی مسابقات تنیس اوپن قطر در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *