صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی گلدن استیت واریرز-نیویورک نیکس

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی گلدن استیت واریرز-نیویورک نیکس

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ گلدن استیت واریرز-نیویورک نیکس

در ادامه سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۷ صبحِ چهارشنبه ۱۹ دی ماه، تیم گلدن استیت واریرز در استادیوم آراکل آرنا از تیم نیویورک نیکس پذیرایی خواهد کرد. تیم گلدن استیت واریرز در این بازی به مصاف یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ می‌رود و با توجه به نمایش قدرتمند این فصل نگرانی چندانی برای پیروزی در این بازی ندارد. میزبان با برد مقابل تیم منسجم ساکرامنتو کینگز پا به این بازی می‌گذارد و این در حالی است که نیویورکی‌ها اصلاً حال و روز خوشی ندارند. مطمئن‌ترین ‌بازی روز چهارشنبه برای پیش‌بینی بسکتبال NBA قطعاً همین بازی خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

گلدن استیت واریرز؛ آماده مثل همیشه

گلدن استیت واریرز، قهرمان ۳ دوره از ۴ دوره‌ی اخیر مسابقات بسکتبال NBA این فصل نیز طوفانی شروع کرده و با ۲۶ برد و ۱۴ باخت و آمار ۶۵% برد در رده‌ی دوم کنفرانس غرب جای دارد. نقطه‌ی قوت این تیم امتیازگیری بالای آن است و تاکنون با میانگین ۱۱۷ امتیاز هجومی‌ترین تیم لیگ است. نقطه‌ی ضعف گلدن استیت که باعث شده فروغ این تیم نسبت به سال‌های قبل کمی کمتر باشد عملکرد دفاعی ضعیف آن است و از نظر دفاع، در بین ۳۰ تیم جایگاه ۲۲ را دارد (اعطای متوسط ۱۱۲ امتیاز به حریفان و تفاضل ۴.۴+). فاصله‌ی گلدن استیت با دنور ناگتس صدرنشین به‌قدر ۱.۵ بازی است. جنگجویان با ۶ برد در ۱۰ بازی گذشته و ۱۵ برد از ۲۱ بازی خانگی از شانس بالایی برای برد در این بازی برخوردار هستند. میزبان مصدوم نامداری ندارد و مثلث استفن کری (امتیازآورترین بازیکن)، دریموند گرین (بهترین پاسور و ریباندکننده) و کوین دورانت برای نیویورکی‌ها دردسرساز خواهد شد.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

نیویورک نیکس؛ از آخر چهارم

نیویورک نیکس فصل را ضعیف شروع کرد و هرچه گذشت ضعیف‌تر ادامه داد، به‌طوری که اکنون با تنها ۱۰ برد از ۳۹ بازی خود و آمار تنها ۲۶% برد، در بین ۳۰ تیم در رده‌ی ۲۷ قرار دارد. نیویورکی‌ها در ۱۰ بازی اخیر خود ۸ تا را باخته‌اند و با این وضعیت قطعاً شانسی برای حضور در پلی‌آف نخواهند داشت. نیویورک نیکس در رده‌ی سیزدهم کنفرانس شرق قرار دارد و با صدر جدول ۱۸.۵ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد. تیم مهمان تا اینجای فصل از نظر هجومی در رده‌ی ۲۲ (متوسط ۱۰۸ امتیاز) و از نظر دفاعی در رده‌ی ۲۷ (اعطای متوسط ۱۱۶ امتیاز) قرار دارد. تنها جرقه‌ی درخشان نیکس آن بود که پس از ۸ باخت پیاپی توانست لیکرز را شکست دهد و حالا امیدوار به تکرار معجزه‌ای مشابه در آراکل آرنا است.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند از پیش تعیین شده باشد ولی شانس گلدن استیت برای برد بسیار بیشتر از میهمان خود است. علاوه بر وضعیت دو تیم در جداول کنفرانس‌های خود می‌توان برای گلدن استیت امتیازات دیگری را نیز در نظر گرفت. بازی در زمین این تیم برگزار می‌شود و نیویورک نیکس برای این بازی فقط ۲۴ ساعت فرصت استراحت دارد. در ۳ بازی آخر رودررو گلدن استیت برنده بوده و در ۱۰ بازی آخر نیز گلدن استیت ۹ بار توانسته نیویورکی‌ها را مغلوب کند.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *