صفحه اصلی / عمومی / تراشتگن: بودن لیونل مسی در زمین کار را برایمان آسان تر می کند

تراشتگن: بودن لیونل مسی در زمین کار را برایمان آسان تر می کند

ad banner

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در جریان پیروزی ۲-۱ آبی اناری ها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر میلان به میادین فوتبال بازگشت و نقش بزرگی در کسب این برتری داشت.

بازگشت لیونل مسی به ترکیب اصلی بارسلونا مسبب برتری بلوگرانا در این دیدار شد و حالا مارک آندره تراشتگن سنگربان آلمانی این تیم معتقد است که حضور لیونل مسی باعث آسان تر شدن کار بازیکنان بارسا در زمین می شود. مصدومیت های پیاپی ستاره آرژانتینی باعث شده بود که در فصل ۲۰۱۹/۲۰ او را تنها در چهار دیدار و آن هم به صورت نصفه و نیمه در نیوکمپ ببینیم.

آخرین حضور او در نیوکمپ اما زمینه ساز یک پیروزی با ارزش برای آبی اناری ها بود. بارسا با گل دقیقه دوم لاتارو مارتینز از حریف ایتالیایی خود عقب افتاد اما در نیمه دوم دو گل دیدنی از لوئیس سوارز سه امتیاز را به حساب کاتالان ها واریز کرد. لیونل مسی روی گل دوم که تعیین کننده برنده بازی بود، نمایش فوق العاده ای داشت و با ارسال پاس گل، زمینه ساز گل سوارز شد.

مارک آندره تراشتگن دروازه بان بارسلونا پس از اتمام بازی به تمجید از ستاره آرژانتینی صاحب پنج توپ طلا پرداخت و حضور او در میدان مسابقه را الهام بخش توصیف کرد.

صحبت های مارک آندره تراشتگن در خصوص لیونل مسی

لیونل مسی

 

حضور مسی در زمین مسابقه و ارائه دادن تلاش های بی وقفه او، ارسال پاس گل و به ثمر رساندن گل هایش همیشه ما را خوشحال می کند. خوشحال هستیم از اینکه بعد از سپری کردن چند مصدومیت بالاخره لیو توانست ۹۰ دقیقه کامل برای تیم بازی کند، کاری که در بازی های قبلی قادر به انجام آن نبود. امیدوار هستیم که چنین مسائلی دیگر برای او پیش نیاید. حضور او در زمین، کار را برایمان آسان تر می کند.

در حالی که لیونل مسی نقش مهمی در کسب پیروزی مقابل اینتر داشت،‌ نباید از لوئیس سوارز نیز غافل شد که با زدن هر دو گل بارسلونا زمینه ساز این بازگشت خانگی شد. تراشتگن در ادامه صحبت های خود به تمجید از مهاجم اروگوئه ای پرداخت.

سوارز دهان خیلی از کسانی که از او انتقادات می کردند را بست. او همیشه متمرکز روی عملکردش در داخل زمین مسابقه است و همواره بیشترین تلاشش را انجام می دهد. سوارز با جنگندگی همیشگی در خط حمله آماده گلزنی است.

شاگردان ارنستو والورده در بهترین فرم خود مقابل اینتر میلان ظاهر نشدند اما دو گل سوارز کافی بود تا نخستین سه امتیاز فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به حساب بارسلونا واریز شود.

دو گل به ثمر رساندیم و البته در طول بازی نیز اشتباهاتی داشتیم اما چنین مسائلی در فوتبال طبیعی است. اینتر میلان تیمی با کیفیت بالاست اما خوشبختانه در پایان بازی توانستیم علی رغم سختی هایی که در بازی متحمل شدیم، بر آن ها غلبه کنیم. اینتر بازی بسیار خوبی را از خود ارائه داد.

اینتر میلان در طول ۹۰ دقیقه بازی موقعیت های خطرناکی را در نیوکمپ ایجاد کرد تا دروازه مارک آندره تراشتگن بارها مورد تهدید واقع شود. یکی از مهار های دیدنی سنگربان آلمانی در نیمه دوم رقم خورد، جایی که تراشتگن با یک دست مانع از به ثمر رسیدن دومین گل لاتارو مارتینز در این دیدار شد.

من تلاش می کنم تا هر روز بیشتر از قبل پیشرفت کنم. خوشحالم که تاکنون روند موفقی را پشت سر گذاشته ام. وقتی نیاز به من باشد همیشه در آن لحظه حضور خواهم داشت. من هم یکی از دروازبانان فوتبال هستم و همه ما می خواهیم نشان دهیم که برای جنگیدن سر هر چیزی حاضر هستیم. گلزنی سخت تر از مهار توپ است اما من همیشه سعی می کنم بهترینم را در هر بازی به نمایش بگذارم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *