صفحه اصلی / عمومی / پتکوویچ: لوکا یوویچ شرایط آسانی را در رئال مادرید نخواهد داشت

پتکوویچ: لوکا یوویچ شرایط آسانی را در رئال مادرید نخواهد داشت

ad banner

دژان پتکوویچ که در دوران بازیگری خود سابقه بازی برای رئال مادرید را در کارنامه دارد امیدوار است هموطنش لوکا یوویچ زمان کافی را برای نشان دادن استعداد خود در ترکیب کهکشانی ها داشته باشد.

پتکوویچ به هموطن صربستانی خود لوکا یوویچ که چندی پیش با انتقالی ۶ ساله به مبلغ ۶۰ میلیون یورو  به لوس بلانکوس پیوست هشدار داده که حضور در رئال مادرید به هیچ عنوان آسان نخواهد بود. مهاجم ملی پوش تیم صربستان به عنوان بازیکنی آینده دار به پایتخت اسپانیا آمده و قطعا در فصول بعدی نیز نقش مهمی در ترکیب تیمش خواهد داشت. با تنها ۲۱ سال سن یوویچ در این فصل توانست نظر مساعد سران مادرید را به خود جلب کند تا آن ها او را برای رفع مشکل گلزنی در تیمشان به خدمت بگیرند. در فصل گذشته انجام اینکار برای او در تیم آینتراخت فرانکفورت مشکلی نبود جایی که او موفق شد در ۴۷ بازی ۲۷ گل به ثمر برساند. با این حال پیوستن این ستاره صرب به پرافتخار ترین تیم قاره اروپا باعث شده تا از حالا انتظارات زیادی از این بازیکن وجود داشته باشد. پتکوویچ که در دوران بازیگری خود سابقه بازی در جمع قوهای سپید را دارد با فشار های وارده در این موقعیت آشناست و امیدوار است که خرید جدید باشگاه فرصت کافی برای نشان دادن ارزش هایش را داشته باشد.

صحبت های پتکوویچ با نشریه مارکا در خصوص وضعیت لوکا یوویچ در رئال مادرید

امیدوارم که لوکا در این راه موفق شود. اما او کار آسانی نخواهد داشت. او بازیکنی است که پیش از این ارزش هایش را در ترکیب آینتراخت ثابت کرده و من امیدوار هستم که او کیفیت لازم برای پوشیدن لباس سفید مادرید را داشته باشید. بازیکنان بزرگی این پیراهن را به تن کرده اند. او مهاجمی برای آینده رئال است که قدرت و سرعت بالایی دارد. یوویچ سبک بازی متفاوتی نسبت به کریم بنزما دارد و امیدوارم مدیران و هواداران رئال در مورد او صبور باشند. او شانس هایی برای بازی خواهد داشت اگرچه ممکن است در شروع کار این فرصت ها زیاد برای او پیش نیاید. بعد از آن همه چیز به عملکرد خودش بستگی خواهد داشت.

لوکا یوویچ
لوکا یوویچ در پیراهن تیم آینتراخت فرانکفورت

این در حالی است که در فصل فاجعه بار کهکشانی ها که بدون کسب عناوین مهم قهرمانی به پایان رسید، کریم بنزما یکی از بهترین فصول دوران فوتبالش را سپری کرد و از معدود بازیکنان خوب مادرید در این فصل بود. مهاجم فرانسوی توانست در رقابت های مختلف ۳۰ بار برای تیمش گلزنی کند که این بهترین رکورد او از سال ۲۰۱۲ می باشد. در این فصل بنزما توانست از سایه سنگین کریستیانو رونالدو خارج شود اما هواداران حاضر در سانتیاگو برنابئو معتقدند برای جبران مشکل گلزنی ترکیب تیم نیازمند مهاجمی تمام کننده و آتشین در خط حمله است. به نظر می رسد که لوکا یوویچ این شرایط را داراست. در کنار خرید فوق ستاره ای همچون ادن هازارد و خرید های دیگری که در راه است به نظر می رسد برخلاف فصل گذشته، خط آتش رئال را تحت هدایت زین الدین زیدان قویتر از قبل ببینیم. رئال به آرامی شرایط نیمار ستاره پاری سن ژرمن را نیز زیر نظر دارد در حالیکه شایعاتی در مورد حضور کریستین اریکسن و پل پوگبا در سانتیاگو برنابئو به گوش می‌رسد.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *