صفحه اصلی / عمومی / تیم اینتر مشتری جدید حکیم زیاش مراکشی

تیم اینتر مشتری جدید حکیم زیاش مراکشی

ad banner

حکیم زیاش 26 ساله خواهان جدیدی را در پی خود می بیند و تیم اینتر ایتالیا تمایل خود برای جذب این هافبک مراکشی را اعلام کرده است.

احتمال زیاد جدایی حکیم زیاش از آژاکس و علاقه تیم اینتر

حکیم زیاش تیم آژاکس تیم اینتر

فرانس فوتبال نوشت که به نظر می رسد زیاش آخرین فصل خود را در تیم آژاکس هلند سپری خواهد کرد . زیاش که در این فصل فوق العاده ظاهر شده، مشتری های زیادی پیدا کرده است که جدید ترین آن تیم اینتر می باشد.

حکیم زیاش در این فصل برای آژاکس در همه رقابت ها رکورد  19 گل و 20 پاس گل را تا به اینجا به ثبت رسانده است که در لیگ هلند در 26 بازی که به میدان رفته، موفق شده 15 گل بزند و 12 پاس گل به هم تیمی هایش بدهد.

آژاکسی ها این فصل پس از پشت سر گذاشتن تیم رئال مادرید قهرمان سه دوره قبلی لیگ قهرمانان اروپا، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف تیم یوونتوس رفتند و در بازی برگشت مقابل تورینی ها 2 بر 1 و در مجموع 3 بر 2 پیروز شدند و به نیمه نهایی راه یافتند. لازم به ذکر است آژاکس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 10 اردیبهشت 1398، تاتنهام انگلیس را در مقابل خود خواهد دید. این در حالی است که اگر آژاکس بتواند قهرمانی این دوره از مسابقات اروپا را از آن خود کند، زیاش هم افتخار بزرگی را در کارنامه ورزشی و افتخارات خود ثبت خواهد کرد.

وی در مصاحبه ای در خصوص ترک هلند بیان کرد:

هیچ چیز غیر ممکن نیست و شاید اتفاق بیفتد. من خصوصیات اخلاقی خاصی دارم و سخت پسند هستم و در انتخاب باشگاه آینده ام حساس! بهرحال باید بررسی های لازم انجام شود که در صورت امکان به باشگاهی که فکر می کنم مناسب است بروم. ببینیم آینده چه می شود.

لازم به ذکر است سهم وی در لیگ قهرمانان اروپا برای تیم آژاکس، 9 بازی و 2 گل بوده است. تیم اینتر تنها تیمی نیست که خواهان این بازیکن است. منچستریونایتد و لیورپول نیز وضعیت این بازیکن را بررسی میکنند.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *