صفحه اصلی / عمومی / نیکو کواچ: بایرن مونیخ باید با تواضع و فروتنی به کار خود ادامه بدهد

نیکو کواچ: بایرن مونیخ باید با تواضع و فروتنی به کار خود ادامه بدهد

ad banner

نیکو کواچ سرمربی کروات بایرن مونیخ معتقد است علی رغم داشتن نمایشی خیره کننده و بدست آوردن پیروزی تحقیرآمیز ۷-۲ مقابل تاتنهام در ورزشگاه حریف، تیمش باید با تمرکز بیشتری به ادامه مسابقات بیاندیشد.

نیکو کواچ به بازیکنان بایرن مونیخ هشدار داده که پیروزی خیره کننده ۷-۲ مقابل تاتنهام هاتسپر در لیگ قهرمانان اروپا باعث از دست رفتن تمرکز آن ها نشود. سه شنبه شب گذشته بود که بایرن مونیخ، قهرمان هفت دوره اخیر بوندس لیگا با ارائه عملکردی درخشان در لندن توانست تاتنهام هاتسپر، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را با هفت گل تحقیر کند.

صحبت ها در مورد این پیروزی تاریخی همچنان ادامه دارد اما شاگردان نیکو کواچ حالا خود را برای دیدار بعدی و بازی مقابل هافنهایم در ورزشگاه آلیانز آرنا آماده می کنند. با توجه به نتایج سایر تیم ها از جمله لایپزیش و دورتموند،‌ هفته گذشته بایرن مونیخ بعد از پیروزی ۳-۲ خارج از خانه مقابل پادربورن توانست به صدر جدول رقابت های بوندس لیگا آلمان صعود کند. سرمربی اهل کرواسی باوارایی ها امیدوار است تا پیش از رسیدن وقفه بازی های ملی، جایگاه تیمش را در صدر جدول لیگ مستحکم کند.

صحبت های نیکو کواچ در خصوص شرایط بایرن مونیخ

نیکو کواچ
نیکو کواچ و سرژ گنابری زننده چهار گل بایرن مونیخ مقابل تاتنهام

نیاز داریم تا تمرکزمان را حفظ کنیم. سه شنبه شب برابر فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا بازی کردیم. برای ۲۵ تا ۳۰ دقیقه در ابتدای بازی مشکلاتی داشتیم اما سپس بازی را به سلطه خود در آوردیم. طبیعی است که نمی توانیم ۹۰ دقیقه بر بازی احاطه داشته باشیم. بازی خیلی خوبی برای ما بود اما باید تلاش کنیم تا نمایشی که مقابل تاتنهام داشتیم را در مقابل هافنهایم نیز بتوانیم تکرار کنیم. علاقه مند هستم که در ادامه راه همچنان متواضع و مشتاق باشیم.

سرژ گنابری در دیدار مقابل تاتنهام هاتسپر ستاره میدان بود. بال هجومی سابق تیم آرسنال با به ثمر رساندن چهار گل مقابل اسپرز به دومین بازیکن آلمانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که این کار را انجام می دهد. علاوه بر گنابری، روبرت لواندوفسکی نیز با زدن دو گل شب بسیار خوبی را سپری کرد و جاشوا کیمیش نیز با یک گل دیدنی، دیگر گلزن مونیخی ها در این بازی بود.

در مورد سرژ گنابری باید بگویم که می توانید تصور کنید در حال حاضر چه احساس خوشایندی دارد. در اولین تمرین بعد از بازی، او مصدومیتی جزئی داشت و به همین دلیل تمرینات متفاوتی را نسبت به هم تیمی هایش انجام داد. جدا از ارائه این عملکرد درخشان و به ثمر رساندن چهار گل، من بیشتر از نحوه سختکوشی او در نیمه دوم لذت بردم.

در مجموع مجموعه ای از بازیکنان بزرگ را در اختیار داریم که در کنار یکدیگر در حال رشد و پیشرفت می باشند. نکته خوب اینجاست که این بازیکنان روز به روز بیشتر از قبل استعداد ها و توانایی هایی که از آن ها می خواهیم را نشان می دهند. برای مدتی است که این مسئله را زیر نظر دارم اما باید خونسرد باشیم زیرا هنوز به هیچ کدام از اهدافمان دست پیدا نکرده ایم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *