صفحه اصلی / عمومی / ویدیو؛ کالوم هادسون اودوی ؛نامی که باید به خاطر داشته باشید

ویدیو؛ کالوم هادسون اودوی ؛نامی که باید به خاطر داشته باشید

ad banner

کالوم هادسون اودوی با ملیت کشور انگلیس، ۱۸ سال (۷ نوامبر ۲۰۰۰) سن دارد. کالوم هادسون اودوی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه چلسی شروع کرد و تمامی رده های سنی برای این تیم آبی پوش به میدان رفت. او ابتدا برای تیم های زیر ۱۶ تا زیر ۱۹ سال چلسی نزدیک به ۱۰ سال بازی کرد و سپس راهی تیم اصلی آبی ها شد. او به عنوان هافبک برای تیم خود بازی می‌کند و .در حال حاضر با شماره ۲۰ برای تیم فوتبال چلسی بازی می‌کند.

نقطه اوج کالوم هادسون اودوی

7b956952bac819addb5c828d9f70b690
نقطه اوج کارنامه اودوی به فصل گذشته برمی گردد جایی که وی در ۱۰ بازی در لیگ جزیره برای تیمش به میدان رفت و موفق شد نمایش بسیار خوبی داشته باشد و بسیاری از نگاه ها را به سوی خود جلب کند. او در این فصل در تمامی تورنمنت های موفق به حضور در ۲۴ بازی و به ثمر رساندن ۵ گل نیز شده است.
آخرین بازی کالوم هادسون اودوی برای تیم فوتبال چلسی مقابل تیم برنلی می‌باشد. این بازی با نتیجه چلسی (۲ – ۲) برنلی به پایان رسید. کالوم هادسون اودوی در این مسابقه ۴۱ دقیقه بازی کرد. در تیم ملی انگلستان نیز اودویس از نمایش درخشانش در این فصل ۲ بار در ترکیب سه شیرها به میدان رفت.

هادسون اودوی در این ویدیو از زندگی سخت خود و حمایت‌های پدرش در دوران کودکی از او می‌گوید. جام جهانی زیر ۱۷ سال نقطه عطف کالوم بود و در بازی فینال برابر اسپانیا این بازیکن توانست ۲ پاس گل به نام خود ثبت کند. کالوم همانند سایر بازیکنان انگلیسی همچون رحیم استرلینگ و دنی رز مورد حمله شعارهای نژادپرستانه نیز قرار گرفته است.

کالوم پس از مصدومیت سنگینی که در فصل گذشته برایش پیش آمد، چند ماهی دور از زمین مسابقه قرار گرفته بود و حالا او از بند مصدومیت رهایی یافته و آماده درخشش در فصل جدید، زیر نظر فرانک لمپارد خواهد بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *