صفحه اصلی / عمومی / علی رغم علاقه منچستر یونایتد، یوونتوس قصد تمدید قرارداد وویچک شزنی را دارد

علی رغم علاقه منچستر یونایتد، یوونتوس قصد تمدید قرارداد وویچک شزنی را دارد

ad banner

قرارداد کنونی وویچک شزنی ، سنگربان شماره یک تیم ملی لهستان تا تابستان سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد اما سران یوونتوس در راستای تمدید قرارداد با دروازبان خود خواهند بود.

به نظر می رسد که باشگاه یوونتوس صحبت ها و مذاکرات خود را در راستای تمدید قرارداد با وویچک شزنی، سنگربان لهستانی خود آغاز کرده تا علی رغم شایعات علاقه منچستر یونایتد به این بازیکن، گلر لهستانی در ایتالیا ماندنی شود.

قرارداد حال حاضر دروازبان سابق آرسنال او را تا تابستان سال ۲۰۲۱ در تورین نگه خواهد داشت و به زودی نگرانی هایی آغاز خواهد شد مبنی که آیا این بازیکن وارد آخرین سال قرارداد خود با باشگاه می شود یا خیر، اگرچه باشگاه های زیادی علاقه مند برای به خدمت گرفتن دروازبان شماره یک تیم قهرمان هشت دوره اخیر سری آ ایتالیا هستند.

علاقه باشگاه های مختلف به امضای قرارداد با وویچک شزنی

یکی از تیم های علاقه مند به شزنی منچستر یونایتد است. سران یونایتد پس از گذشت سال های طولانی، همچنان از ادامه حضور داوید دخه آ در این تیم نامطمئن هستند و با توجه به کیفیت بالای شزنی ممکن است شیاطین سرخ در راستای خرید گلر لهستانی اقدام کنند.

همچنین علی رغم وجود قرارداد ملی پوش تیم اسپانیا چهار ساله با شیاطین سرخ، شایعات زیادی در خصوص پیوستن این بازیکن به پاری سن ژرمن فرانسه وجود دارد اما سران یوونتوس در پی تمدید و امضای قرارداد جدید با این ملی پوش لهستانی خواهند بود تا دروازبان شماره یک سال های اخیر خود را در تورین حفظ کنند.

شزنی بعد از سپری کردن دو فصل قرضی در باشگاه آاس رم، از آرسنال به یوونتوس پیوست تا زیر نظر جیانلوییجی بوفون، پرسابقه ترین بازیکن تاریخ سری آ ایتالیا به سنگربان شماره یک یووه تبدیل شود. بعد از جدایی بوفون و پیوستن سنگربان باسابقه یوونتوس به پاری سن ژرمن، شزنی تبدیل به مهره شماره یک بیانکونری در درون دروازه شد. بوفون ۱۲ ماه بعد از جدایی بار دیگر به یووه بازگشت اما حالا وویچک شزنی دروازبان شماره یک بانوی پیر به حساب می آید.

وویچک شزنی

وویچک شزنی تاکنون در ۶۹ بازی در چارچوب رقابت های مختلف برای یووه به میدان رفته که در ۳۵ تای آن ها موفق به ثبت کلین شیت شده است. فابریسیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس در هفته های پیش رو آغازگر مذاکرات جهت تمدید قرارداد با دروازبان ۲۹ ساله این تیم خواهد بود. با قبول این پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی شزنی، این بازیکن تا پیش از فرا رسیدن تابستان سال ۲۰۲۴، گلر اصلی یووه خواهد بود. سران یووه همچنین درخواست مبنی بر افزایش حقوق این بازیکن از ۳.۵ میلیون یورو در سال را قبول خواهند کرد.

وویچک شزنی تنها یکی از نفرات ترکیب یوونتوس است که شایعات زیادی مبنی بر قرارداد او و چگونگی امضای آن وجود دارد. خوان کوادرادو و بلیز متویدی دو تن از یاران بیانکونری هستند که در پایان فصل جاری قرارداد آن ها با باشگاه به اتمام می رسد. کوادرادو که همواره از سوی همبازیانش به عنوان بازیکن در خدمت تیم یاد می شود، به خوبی در پست مدافع راست و قصد ادامه بازی در این پست را دارد.

شرایط بلیز متویدی نیز دشوار است و علی رغم اینکه این بازیکن با سابقه قهرمانی جهان، در تابستان گذشته با پیشنهادات بسیاری از سوی باشگاه های مختلف روبرو بود ترجیح داد در تورین باقی بماند. در هفته های اخیر این هافبک فرانسوی عملکرد درخشانی داشته و امیدوار است با ادامه این روند در پایان فصل جاری قرارداد خود را با قهرمان سری آ ایتالیا تمدید کند.

لازم به ذکر است شاگردان مائوریتسیو ساری بعد از وقفه بازی های ملی،‌ روز شنبه در دیداری خانگی در چارچوب هفته هشتم سری آ ایتالیا به مصاف بولونیا خواهند رفت. بیانکونری بعد از پیروزی ۲-۱ در خانه اینتر هم اکنون با ۱۹ امتیاز از ۷ مسابقه،‌ صدرنشین جدول لیگ ایتالیا خواهد بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *