صفحه اصلی / عمومی / فوری؛ افشین قطبی از تیم فولاد خوزستان جدا شد

فوری؛ افشین قطبی از تیم فولاد خوزستان جدا شد

ad banner

لیگ هجدهم خلیج فارس هفته گذشته به پایان رسید و تیم فولاد خوزستان با کسب ۳۸ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت. پس از پایان این رقابت ها افشین قطبی سرمربی فولاد خیلی زود از این تیم جدا شد.

پایان همکاری افشین قطبی با تیم فولاد خوزستان

افشین قطبی پس از پایان هفته چهارم لیگ خلیج فارس هدایت تیم فولاد خوزستان را برعهده گرفت و در ۱۶ بازی لیگ این تیم را همراهی کرد و آن ها را از قعر جدول نجات داد. فولاد در ابتدای فصل نتایجی ضعیفی را کسب کرد و یکی مدعی های سقوط بود اما با حضور قطبی این روند تغییر کرد و خود را به میانه جدول رساندند. قرارداد سرمربی فولاد یک سال و نیمه بود، اما یک سال پایانی قرارداد به شرط توافق مالی بود. به همین دلیل پس از پایان مسابقات لیگ هجدهم مسئولان تیم فولاد خوزستان با افشین قطبی وارد مذاکره شدند. اما در نهایت مذاکرات دو طرف خیلی زود به بن بست خورد و بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند تا همکاری شان خیلی زود پایان یابد. حالا باید دید در ادامه چه کسی هدایت سرخپوشان اهوازی را در لیگ نوزدهم خلیج فارس بر عهده خواهد گرفت.

تیم فولاد خوزستان افشین قطبی

افشین قطبی پس از جدایی از این باشگاه گفت:

متاسفانه خواسته های من انجام نشد تا همکاری مان پایان یابد. اگر در این باشگاه می ماندم انتظار قهرمانی از من وجود داشت، اما برای رسیدن به این هدف نیاز به ابزار داشتم. هیچ خواسته غیر منطقی از این باشگاه نداشتم و تمام خواسته ام این بود که قوی تر شویم و برای قهرمانی در لیگ خلیج فارس رقابت کنیم. چند پیشنهاد از کشور های مختلف دارم که آن ها را بررسی خواهم کرد. مجبور شدم کارم را در این تیم اهوازی نیمه کاره رها کنم و در باشگاه دیگری شروع به کار کنیم.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *