صفحه اصلی / عمومی / توتو ولف : شکست در رقابت های بحرین، شوک بزرگی را به مرسدس وارد کرد

توتو ولف : شکست در رقابت های بحرین، شوک بزرگی را به مرسدس وارد کرد

ad banner

توتو ولف رییس مرسدس فکر می کند شکست در بحرین، شوک بزرگی به این تیم وارد کرده است؛ زمانی که موتور چارلز لکرک دچار مشکل شد. فراری پس از اینکه در تست گیری های زمستان عملکرد خوبی را از خود نشان داد، بعنوان یکی از شانس های قهرمانی فصل ۲۰۱۹ شناخته می شد اما هنوز نتوانسته است در این فصل به پیروزی ای دست یابد.

سخنان توتو ولف در خصوص شکست در رقابت های بحرین

نخستین لغزش ایتالیایی ها در استرالیا بود که مشکل ست آپ برای آنها دردسرساز شد، اما همه مشکلات بنظر در بحرین حل شده بود و چارلز لکرک در آستانه نخستین پیروزی اش در فرمول یک بود. هرچند در فاصله تنها ۱۰ دور به پایان، لکرک با مشکل کنترل سیستم تزریق روبرو شد و با اتصالی کوچکی که در ماشین بوجود آمد او سرعتش را از دست داد و در ادامه همیلتون از او پیشی گرفت.

توتو ولف فکر می کند که شکست در بحرین برای فراری هزینه بیشتری داشت و موجب از دست رفتن مسابقات پیش رو برای آنها هم شد:

چارلز در باکو و پیش از تصادفش در دور مقدماتی سریعترین راننده بود و سباستین نیز در مونترال پیش از صدور پنالتی در صدر رانندگان بود. اما این می توانست به راحتی تغییر کند و شاهد عملکرد خالص و درست فراری ها باشیم.

توتو ولف همچنین معتقد است تعریف هایی که در پیش فصل از فراری می شد واقعی بوده است. همچنین شرایط مرسدس در آغاز تست گیری بسیار بدتر از واقعیات بوده است.

توتو ولف

تجهیزات آنها برای ماشین موقتی بود و سیستم w۱۰ هم در تست دوم آنطور که انتظار داشتند کار نکرد:

من ناراحت بودم. من در تست اول ناراحت نشدم چراکه عملکرد تأثربرانگیز فراری را دیدم. وقتی که شما خارج از پیست ایستاده بودید می دیدید که آنها به شکل ترسناکی پیج ۱، ۲ و ۳ را به سرعت رد می کنند. شما می توانستید در پیست ببینید که فراری واقعا عالی بود. اما بعد از آن من می دانستم که می توانیم یک پکیج برای آپگرید ماشین هایمان در نظر بگیریم و شرایط را به کل تغییر دهیم.

رییس مرسدس در ادامه صحبت هایش می افزاید:

ما این کار را انجام دادیم و دیدیم که در دوشنبه و روز بعدی، تغییرات باهم فیکس نشدند. ما فکر می کردیم که یک مشکل بزرگ وجود دارد. با این حال همه چیز در روز سوم تغییر کرد و در روز چهارم هم زمان فراری را زدیم. این اولین روز در مجموع هشت روز تست گیری بود که احساس بخشی نسبت خوبی داشتیم.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *