صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ دنور پیروزی می‌خواهد، نام رقیب مهم نیست!

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ دنور پیروزی می‌خواهد، نام رقیب مهم نیست!

ad banner

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های دنور ناگتس و کلیولند کاوالیرز به مصاف هم می‌روند. دنورِ میزبان با ثبت ۳۰ پیروزی و ۱۴ شکست در جایگاه دوم جدول رده‌بندیِ کنفرانس غرب قرار دارد. در مقابل، کلیولند با ۹ پیروزی و ۳۷ شکستی که دارد، تیم پانزدهم جدولِ کنفرانس شرق است و در وضعیتی آشفته قرار دارد. با وضعیت دو تیم در جدول، پیش‌بینی بسکتبال NBA موضوعی جذاب است.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

دنور ناگتس: در فکر ادامه‌ی روند پیروزی‌ها

دنور ناگتس در آخرین دیدارش پیش از این مسابقه در برابر تیم شیکاگو بولز قرار گرفت. دیداری که با برتری قاطع دنور پایان یافت و آنها را یک گام دیگر به جایگاه اولِ کنفرانس غرب نزدیک کرد. در این بازی که به مانند سایر دیدارهای این فصلِ ناگتس دیدیم، ستاره‌ی اصلی آنها روی نیمکت‌شان بود. مایک ملون، سرمربی دنور در این بازی هم بار فنی بالای خود را به نمایش گذاشت و بازی تیمی ناگتس و ثبت ۳۴ پاس منجر به گل در این مسابقه نشان از این مورد دارد. به علاوه دفاع تیمی مردانِ ایالت کلرادو در این مسابقه هم برای تیم رقیب مشکل‌ساز شد و شیکاگو مقهور قدرت بالای تیم ملون شد. دنوری‌ها فصلی خوب را پشت سر می‌گذارند، پس از شکست برابر گلدن استیت اکنون نیاز به کسب پیروزی بود که با درخشش جمال مورای، نیکولا یوکیچ و پل میلسپ این خواسته‌ی آنها بر آورده شد. با این اوصاف، ناگتس نیازمند ایجاد ثباتی دیگر در پیروزی‌هایش است و به طور قطع شاگردان ملون با انگیزه فراوان برای کسبِ پیروزی آسان به مصاف کلیولند می‌روند.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

کلیولند کاوالیرز: روزهای تاریک آکرونی‌ها پس از لبران

کلیولند کاوالیرز در حال حاضر ضعیف‌ترین تیم لیگ به شمار می‌رود. آنها به لحاظ آماری کم‌ترین تعداد پیروزی در این فصل در میان ۳۰ تیم حاضر در لیگ را دارند و جدایی لبران جیمز از جمع شوالیه‌ها به شدت آنها را دچار مشکل کرده است. مصدومیت کوین لاو نیز دیگر عامل اصلی در این نمایش‌های ضعیف کاوالیرز است. لری درو، سرمربی کلیولند نیز با اخراج تایرن لو در میانه‌ی فصل هدایت این تیم را بر عهده گرفت و انتظار خیلی زیادی از او نمی‌رود. قطعاً مشکل کلیولند نبود بازیکنان با کیفیت در ترکیب این تیم است. تمام بار تهاجمی کوز روی دوش کالین سکستون و جردن کلارکسن است. سکستون جوان که در پست پوینت گارد بازی می‌کند در اولین فصل حضورش در لیگ قرار دارد و واقعا برای او سخت است تا در برابر بزرگان لیگ به تنهایی تیمش را برنده میدان کند. از دید آمار هم چه در دفاع و چه حمله، کلیولند با اینکه بدترین تیم لیگ نیست اما در جایگاه پایینی حضور دارد و این مسئله باعث حضور آنها در قعر جدول شده است.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA

بدون شک تیم دنور ناگتس از قدرت بالاتری برخوردار است اما در بسکتبال روزِ دنیال همواره اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. پس پیش‌بینی بسکتبال NBA موضوعی جذاب قلمداد می‌شود.

مشخصات بازی

ورزشگاه: پپسی سنتر (استادیوم خانگی دنور ناگتس)

تاریخ: یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷- ۲۰ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۶:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *