صفحه اصلی / عمومی / کار سخت نیمار برای اثبات دوباره خود به هواداران عصبانی پاری سن ژرمن !

کار سخت نیمار برای اثبات دوباره خود به هواداران عصبانی پاری سن ژرمن !

ad banner

به نظر می رسد با توجه به این که انتقال نیمار در تابستان از تیم پاری سن ژرمن به تیم بارسلونا منتفی شد و خود نیمار بارها به صراحت اعلام کرده بود که می خواهد از پی اس جی جدا شود و هواداران این تیم را عصبانی کرده بود، برای بازگشت دوباره به میادین راه سختی را برای اثبات دوباره خود در مواجه با هواداران در پیش دارد و مشخص نیست که هواداران پاریس به بازگشت او چه واکنشی نشان می دهند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

انتقال ناکامی که شرایط نیمار را در پاری سن ژرمن سخت تر کرد!

در سال اولی که با جنجال زیاد نیمار از تیم بارسلونا به تیم پاری سن ژرمن پیوست، از همان موقع تلاش می‌کرد خودش را به هواداران ثابت کند و نشان دهد که ارزش ۲۲۲ میلیون یورو را داشته است و با توجه به آمار به جا گذاشته تقریبا موفق به انجام این کار شد ولی با توجه به داستانی که در تابستان امسال به راه انداخت و به وضوح نشان داد می ‌خواهد از پی اس جی جدا شود، دوباره مجبور است تلاش‌ های قبل را از سر گیرد، مخصوصا که این بار تلاشش برای رفتن از تیم ناکام بوده و حالا هواداران با بازیکنی روبرو هستند که نشان داده تیم مورد علاقه آن ‌ها گزینه اول اش نیست و او تمایل بسیار زیادی دارد که پاریس را ترک کند و برای پیوستن به بارسلونا حاضر بود دست به هر کاری بزند که شرایط مدیران پی اس جی برای بارسلونا سخت بود و این انتقال صورت نگرفت.
نیمار پاری سن ژرمن
روی کاغذ به این صورت است که نیمار از ۱۴ سپتامبر شانس بازگشت به بازی‌ ها را دارد. اما مشخص نیست این اتفاق قطعی باشد زیرا به هیچ عنوان مشخص نیست که هواداران چه برخوردی را با او خواهند کرد. در ماه‌ های اخیر زندگی نیمار در پاریس فراز و نشیب ‌های زیادی داشته است. از مشت زدن به یک هوادار گرفته تا مواجه شدن با بنر هواداران که خطاب به او نوشته بودند نیمار از تیم ما برو. او هم تمام تلاش اش را برای جدایی از پی اس جی انجام داد و به عبارتی تمام پل های پشت سرش را خراب کرد ولی به ناچار ماندنی شد و قطعا مشکلات سختی دامن او را خواهد گرفت. حالا هم عملکرد اش در برزیل بسیار عالی بوده و هواداران را عصبانی کرده و دلیل آن هم این است که هرگز چنین عملکردی از او در تیم خودشان ندیدند و حالا به وفاداری او هم شک دارند. البته که نیمار در تیم فرانسوی آمار خوبی داشته است. با وجود مصدومیت‌ های زیادی که گریبان وی را گرفته است توانسته ۳۴ گل زده و ۲۱ پاس گل در ۳۷ بازی لیگ بزند که آمار خوبی به حساب می آید. اما حاشیه‌هایی که داشته باعث شده هرگز این عملکرد به چشم نیاید و حتی کیفیت او نیز زیر سال برود.
از طرفی این واقعیت که مصدومت زیاد باعث شده باشگاه آن طور که باید از بزرگ ‌ترین سرمایه‌گذاری‌اش بهره نبرد هم واکنش هواداران و هم سران باشگاه را در پی داشته است.
به همه این ‌ها اضافه کنید در خصوص این که مدیران بارسلونا اعلام کرده دیگر تصمیمی برای خرید نیمار ندارد و قرار نیست در پنجره نقل و انتقالات بعدی اتفاق خاصی رخ دهد و این بدین معنی است که نیمار باید هر طور شده خودش را در پاری‌ سن ژرمن ثابت کند زیرا محکوم به ماندن در این تیم است.
44 2
تصور اش را کنید. درست زمانی که فکر می‌کنید همه چیز تمام شده است، مشکلی پیش می ‌آید. این شرایطی بوده که برای نیمار و انتقال او به بارسلونا اتفاق افتاده است. این بازیکن مدت ‌ها به جدایی از تیم فوتبال پاری ‌سن ژرمن نسبت داده شد و در نهایت در تیم ماندگار شد. با این شرایط او مجبور است برای ثابت کردن دوباره خود به هواداران بجنگد که کار راحتی نیست زیرا هواداران به شدت از دست او عصبانی هستند، هرچند که گزینه دیگری نیز پیش روی نیمار نیست و او باید این کار را انجام دهد.
گفته می شود باشگاه اخیرا با کانون هواداران افراطی پاری سن ژرمن جلسه‌ای گذاشت تا به آن ها از بازگشت قریب الوقوع نیمار اطلاع بدهد. پی اس جی تایید کرده که نیمار قرار است در بازی با استراسبورگ به میادین برگردد. افراطی‌ ها اما به باشگاه اعلام می‌ کنند قصد دارند استقبال تندی از این بازیکن به عمل بیاورند. صحبت از آوردن یک بنر اعتراضی نسبت به نیمار بوده است. باشگاه اما واکنش تندی به این قضیه نشان می‌دهد و اعلام می‌کند هیچ بنری در پارک دو پرنس علیه نیمار برافراشته نخواهد شد و پاری سن ژرمن چنین چیزی را تحمل نخواهد کرد. به دنبال این موضع باشگاه، تنش‌ها میان پاری سن ژرمن و کانون هواداران افزایش می‌یابد. انتظار می رود این کانون تا قبل از بازی با استراسبورگ، بیانیه خود را رسما منتشر کند اما شنیده‌ ها حاکی از آن است که آن ها گزینه تحریم دیدار پی اس جی مقابل رئال مادرید را هم در دستور کار دارند.
این بار اما بسیاری از مطبوعات مطرح دنیا از جمله توتو اسپرت ایتالیا، مدعی شدند نیمار قرار است یک بار دیگر تبدیل به سوژه اصلی رسانه ‌ها شود به این خاطر که لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی ، ماموریت دارد او را در ماه ژانویه به تیمی دیگر بفروشد و حواشی جدیدی را به راه بیاندازد. دلیل لئوناردو نیز برای فروش وی هم می تواند ناراضی بودن هواداران و کادر فنی باشد که او را جزوی از تیم نمی دانند و هم با توجه به جذب مائورو ایکاردی و پر کردن تقریبی جای نیمار، سودی است که از فروش این بازیکن به دست می آورند.
و اما فرانس فوتبال در جدیدترین خبر خود مدعی شده تیمی که بیش از باقی تیم‌ ها به این بازیکن نزدیک است، رئال مادرید است که در تابستان هم نام اش در کنار نام بارسلونا به عنوان یکی از گزینه‌ های اصلی برای خرید نیمار مطرح می ‌شد و به دلیل مذاکرات جدی بارسا و پاریس هیچ وقت درخواست خود را به صورت کتبی نفرستاد.
5454
از طرفی همان طور که می دانید سران پاری ‌سن ژرمن هم بیشتر مشتاق بودند تا نیمار را به مادرید بفروشند تا به بارسا. حالا گفته می ‌شود فلورنتینو پرز ارتباطی با نزدیکان نیمار برقرار کرده و قصد دارد در ژانویه برای خرید او اقدام کند که مشکلاتی پیش رو او نیز وجود دارد و آن مخالفت هواداران است زیرا نیمار به هر صورتی اعلام کرده که طرفدار بارسلونا و پیوستن به این تیم است و رابطه بسیار نزدیکی با بازیکنان آن ها از جمله لیونل مسی و لوییس سوارز و … دارد و به همین خاطر اگر او به رئال مادرید ملحق شود، وفاداری اش نزد هواداران مادرید زیر سوال می رود و با کوچک ترین افت بازی با مسائل بزرگ تری رو به رو خواهد شد.
نا گفته نماند که زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی ها نیز رغبتی برای جذب نیمار نشان نداده است و گزینه های او برای خرید بازیکنان دیگری نظیر پل پوگبا بودند که پرز در جذب آن ها ناکام بود و چیزی که به وضوح دیده می شود علاقه چندین ساله فلورنتینو پرز به نیمار است که می خواهد به هر صورتی که شده او را راهی مادرید کند و با توجه به بارسلونی بودن نیمار، باید دید این کار او به سفید پوشان لطمه خواهد زد یا خیر.
از آن جایی که به لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی ماموریت داده شده تا در اولین فرصت نیمار را به تیمی دیگر بفروشد و از آن جایی که بارسا اعلام کرده دیگر مشتاق جذب این بازیکن نیست، به احتمال زیاد باید شاهد رفتن این بازیکن به رئال باشیم و این کار نیمار نیز عواقبی را برای او خواهد داشت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *