صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی تنیس مسترز میامی ؛ مارین چیلیچ – آندری روبلف

پیش بینی تنیس مسترز میامی ؛ مارین چیلیچ – آندری روبلف

ad banner

ساعت ۱۹:۳۰ شنبه ۳ فروردین ماه سال ۹۸ (ساعت بازی تقریبی است)، در دور دوم تنیس ۱۰۰۰ امتیازی میامی، مارین چیلیچ کروات مقابل آندری روبلف روس قرار خواهد گرفت. پیش بینی تنیس مسترز میامی تجربه‌ی هیجان‌انگیزی است که با جلوتر رفتن آن، هیجانش هم افزایش خواهد یافت. سال ۲۰۱۹ برای هیچیک از این دو تنیسور خوب نبوده ولی قصد دارند در این تورنمنت، ناکامی‌های خود را جبران کنند. هرچند شانس قهرمانی هریک از این دو تنیسور در تنیس میامی نزدیک به صفر است ولی صعود تا مراحل پایانی برای هریک از آن‌ها می‌تواند سبب رضایت‌خاطر باشد. سایت بتکارت ضریب برد چیلیچ را ۱.۴۷ و ضریب برد روبلف را ۲.۵۰ قرار داده است.

پیش بینی این بازی در بتکارت

مارین چیلیچ؛ پایان قدرت‌نمایی؟

مارین چیلیچ طی تنها ۱۲ ماه، رنک ۳ دنیا را با رنک ۱۱ عوض کرد و با نمایش‌های اخیرش اصلا بعید نیست که این رتبه را هم از دست بدهد. او در سال ۲۰۱۹ هیچ عنوانی کسب نکرده و تنها ۴ برد و ۳ باخت ثبت کرده است. باخت‌های او مقابل تنیسورهای رنک ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ رقم خورد و عجیب‌ترین باخت او به شکست ۲۰ روز پیش مقابل دنیس شاپووالوف ۱۹ ساله در تور ایندین ولز مربوط می‌شود. آن شکست گمانه‌ها درباره‌ی پایان قدرت‌نمایی چیلیچ را افزایش داد. او در سال ۲۰۱۸ تنها در مسابقات ۵۰۰ امتیازی لندن به قهرمانی رسید و سال به سال تعداد عناوین او کمتر و کمتر می‌شود. آخرین قهرمانی او در یک مسابقه‌ی ۱۰۰۰ امتیازی به سال ۲۰۱۶ و مسترز سینسیناتی مربوط می‌شود. این تنیسور ۳۰ ساله که هم در طول فعالیت حرفه‌ای و هم سال ۲۰۱۸، حدود ۶۵٪ بازی‌های خود را برده است، در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۹، فقط حدود ۵۵٪ بازی‌های خود را برده است. مارین چیلیچ می‌داند با حذف زودهنگام از این بازی‌ها، دیگر کسی او را در جمع بزرگان به حساب نخواهد آورد.

پیش بینی تنیس مسترز میامی چیلیچ

آندری روبلف؛ راه سخت صعود

آندری روبلف، تنیسور ۲۱ ساله‌ی روس رنکینگ ۹۹ دنیا را در اختیار دارد و آینده‌ی خوبی می‌تواند برای خود رقم بزند. او در سال ۲۰۱۹ آمار ۵ برد و ۵ باخت را دارد و در مقابل تمام حریفان پایین‌تر از رنک ۳۰ دنیا باخته است و همین مطلب می‌تواند امید به برد چیلیچ را افزایش دهد. این تنیسور در مسابقات ایندین ولز، مقابل کارن خاچانوف رنک ۱۳ دنیا شکست خورد و حذف شد. او تاکنون تنها سابقه‌ی ۱ قهرمانی در کارنامه‌ی خود دارد که آن هم به مسابقات تنیس ۲۵۰ امتیازی یوماگ در کرواسی (سال ۲۰۱۷) مربوط می‌شود، که آن هم در زمین ماسه‌ای بوده است. سفت بودن زمین میامی احتمالا کمی از کیفیت کار او خواهد کاست. او در حدود ۱۲۰ بازی حرفه‌ای که انجام داده درصد بردهای خود را حتی نتوانسته به بالای ۵۰٪ برساند و برای همین، شکست چیلیچ از چنین حریفی چیزی جز یک سرشکستگی بزرگ نخواهد بود.

پیش بینی تنیس مسترز میامی

برای پیش بینی تنیس مسترز میامی توجه داشته باشید که این بازی، اولین بازی چیلیچ در این مسابقات است ولی روبلف برای رسیدن به این مرحله ۳ بازی انجام داده و حتما بدن خسته‌تری دارد. ضمنا این دو تنها یکبار در سال ۲۰۱۵ با یکدیگر بازی کردند که آن بازی را مارین چیلیچ با نتیجه‌ی ۱-۲ از آن خود کرد.

پیش بینی تنیس میامی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *