صفحه اصلی / عمومی / مهم ترین بازی های پساکرونایی NBA را از دست ندهید

مهم ترین بازی های پساکرونایی NBA را از دست ندهید

ad banner

رقابت های بسکتبال NBA از روز سه شنبه هفته جاری از سر گرفته می شود.

پس از وقفه ای طولانی مدت به خاطر شیوع ویروس کرونا، مسئولان NBA تصمیم گرفتند در فلوریدای آمریکا ادامه مسابقات این فصل را به شکل متمرکز و با قوانینی سخت گیرانه برگزار کنند. طبق برنامه ریزی های انجام شده، این مسابقات از روز 30 جولای آغاز می شود. در بازی های ادامه فصل، هر تیم 8 بازی خواهد کرد تا رده بندی کنفرانس ها برای مرحله پلی آف مشخص شود. دو بازی نخست در شروع مجدد ان بی ای روز 30 جولای انجام می شود که طی آن، یوتا جاز به مصاف نیو اورلینز پلیکانز می رود و سپس لس آنجلس کلیپرز با لس آنجلس لیکرز روبرو خواهد شد.

در اینجا به بررسی اجمالی 12 بازی مهم در شروع مجدد فصل NBA می پردازیم:

نیو اورلینز – یوتا جاز؛ 30 جولای

e2209aea62b0bc4219ce9817be6ee62e

یوتا جاز حالا بیشترین اعتماد به نفس را دارد چرا که رودی گوبرت و داناوان میچل می توانند کنار هم به عنوان ارکان تیم بازی کنند اما یک نگرانی وجود دارد و آن هم اینکه خبرهایی مبنی بر مثبت بودن تست هر دوی این بازیکنان مطرح شده است. علاوه بر این، زیون ویلیامسون هم راه بازگشت به ان بی ای را در پیش گرفته است.

لس آنجلس لیکرز – لس آنجلس کلیپرز؛ 30 جولای

93ca88e2cc7096864fe054e008b50180

هرچند اتمسفر در اورلاندو، فلوریدا مشابه آنچه در استیپلز سنتر بود، نیست اما شدت رقابت بین این دو تیم به نظر می رسد که همچنان بالا باشد آن هم در آخرین تقابلشان در فصل عادی. هیچ کدام از تیم ها دیگر از امتیاز میزبانی نمی توانند استفاده کنند و باید به انسجام تیمی خود تکیه کنند تا به پلی آف برسند.

آیا لیکرز می تواند جای خالی آوری بردلی را پر کند و همان ثباتی را که قبل از توقف مسابقات داشت، حفظ کند؟ سوال بعدی اینکه کلیپرز چطور قدرت خود را حفظ می کند و داک ریورز، سرمربی این تیم، چگونه بالانس نفرات تیمش را در دقایق مسابقه برقرار خواهد کرد؟

پورتلند تریل بلیزرز – ممفیس گریزلیز؛ 31 جولای

usa today 11835947.0

رقابت برای رتبه هشتم کنفرانس غرب در این بازی خواهد بود. ممفیس تازه نفس در مقابل بلیزرز که فینالیست کنفرانس در فصل گذشته بود. رقابت گاردها یعنی دیمین لیلارد، عضو ثابت آل استار سال های اخیر و جا مورانت، پدیده سال، حتما جالب توجه خواهد بود. وقتی این دو تیم در روز دوازدهم فوریه بازی می کردند، لیلارد به خاطر کشیدگی کشاله ران از زمین بیرون رفت و در سمت مقابل مورانت با 20 امتیاز و 9 اسیست، گریزلیز را به یک پیروزی خانگی رساند.

بوستون سلتیکس – میلواکی باکس؛ 31 جولای

usatsi 13497316 1

جیانیس آنتتوکونمپو کاملا از آسیب دیدگی از ناحیه زانو رهایی پیدا کرده و بر خلاف ماه های گذشته، آماده است. اولین شانس او برای حضور در میدان پس از بیش از 3 ماه، دیدار مقابل بوستون سلتیکس خواهد بود که یک پلی آف بالقوه است. با توجه به فاصله ای که با تیم رده دومی تورنتو رپترز دارد، میلواکی باکس می تواند شروع مجدد لیگ را به چشم یک پیش فصل نگاه کند.

بوستون سلتیکس اما به این شکل شرایط ایده آلی ندارد. آنها با فاصله اندکی جلوتر از میامی هستند و هر دو تیم به دنبال فرار از مقابله با میلواکی در نیمه نهایی کنفرانس خواهند بود. جیسون تاتم تا قبل از توقف مسابقات بسیار آماده نشان داده بود و در 7 تا از 9 بازی خود، 28 امتیاز یا بیشتر کسب کرده بود.

میامی هیت – دنور ناگتس؛ 1 آگوست

1180303367.jpg.0

این بازی احتمالا به ما شانس تماشای ستاره ناگتس یعنی نیکولا جوکیچ را خواهد داد؛ بازیکنی که چند روز پیش خبر ابتلایش به کرونا منتشر شده بود و در تعطیلات لیگ، 40 پوند وزن کم کرده و بدن خود را آماده کرده است. برای دنور، جالب خواهد بود که تاثیر مهاجم جوان خود، میشائیل پورتر را پشت سر جوکیچ و جمال ماری ببیند. میامی هیت هم با استفاده از ستارگانی چون جیمی باتلر، بم آدبایو و آندره ایگودالا توانایی و اعتماد به نفس پیشروی در کنفرانس شرق را خواهد داشت.

میلواکی باکس – هیوستون راکتس؛ 2 آگوست

usa today 9833708.0

درگیری های سال گذشته جیمز هاردن و جیانیس آنتتوکونمپو در بازی این دو تیم، تقابل پیش روی آنها را هیجانی جانبی می بخشد اما جذابیت اصلی این مسابقه در تماشای تلاش جیمز هاردن برای یورش بردن به بهترین تیم دفاعی لیگ خواهد بود.

هاردن تا کنون میانگین 28 امتیاز را به همراه 34.8 درصد شوت زنی در سه شکست هیوستون مقابل میلواکی باکس طی 2 سال اخیر ثبت کرده است اما خود او دوست نداشت کردیت مهار کردنش را به میلواکی بدهد و گفت که به راحتی موقعیت هایش را از دست داده است.

ممفیس گریزلیز – نیو اورلینز پلیکانز؛ 3 آگوست

1203884801.jpg.0

زیون ویلیامسون و جا مورانت خود را به عنوان 2 نفر از جذاب ترین استعدادهای ان بی ای معرفی کرده اند و این بازی هم به هیچ وجه استثنا نخواهد بود. جدال برای آخرین جایگاه پلی آف کنفرانس غرب پتانسیل این را دارد که به شدت دراماتیک شود.

هیوستون راکتس – لس آنجلس لیکرز؛ 6 آگوست

usa today 10477479.0

آیا راکتس می تواند تهدیدی برای صدرنشین کنفرانس غرب باشد؟ پس از به خدمت گرفتن روبرت کووینگتون در روز پایانی نقل و انتقالات، هیوستون در دیدار قبلی مقابل لیکرز در استیپلز سنتر به یک برتری رسید. این ترکیب برای هیوستون جواب می داد اما خستگی قبل از توقف فصل سراغ این تیم آمد. اما آیا این زمان تعطیلی برای ریکاوری راکتس کافی بوده است؟

میلواکی باکس – تورنتو رپترز؛ 10 آگوست

photo 2020 06 28 17 01 46

آیا این بازی، یک پیش نمایش از فینال کنفرانس شرق برای دومین سال متوالی خواهد بود؟ رپترز بدون کوای لنارد ادامه می دهد و پاسکال سیاکام، کایل لوری و لیستی پر از بازیکنان مصمم، شانس تکرار قهرمانی را در این محیط منحصر به فرد خواهند داشت.

میلواکی باکس فاصله زیادی در کنفرانس شرق با رپترز دارد اما اگر میلواکی می خواهد یک پیام زودهنگام بفرستد، این شانس خوبی است تا نشان دهد که امسال سال متفاوتی است. جالب خواهد بود که ببینیم مایک بادن هولزر بازیکنان باتجربه اش را چگونه تشویق می کند تا اقامت این تیم در دیزنی را طولانی مدت کنند.

تورنتو رپترز – فیلادلفیا سونتی سیکسرز؛ 12 آگوست

1190300285.jpg.0

فیلادلفیا در شروع مجدد رقابت های لیگ می آید تا پایانی را که در ابتدای فصل تصور می کرد، به واقعیت تبدیل کند. نمایش سیکسرز تا به اینجا چندان تاثیرگذار نبوده اما آنها جوئل امبید و بن سیمونز را در اختیار دارند به علاوه گروهی از بازیکنان که باید با انگیزه بیشتر به دنبال تغییر مسیر این فصل باشند.

رپترز پس از یک استراحت کاملا لازم و مفید به مسابقات برمی گردد تا نشان دهد می تواند یک قهرمانی دیگر بدون کوای لنارد کسب کند. تقابل رپترز و سیکسرز نه فقط تکرار نیمه نهایی 7 مسابقه ای کنفرانس شرق در فصل گذشته، بلکه دیدار دو تیمی است که احساس می کنند چیزهای زیادی برای اثبات در اورلاندو خواهند داشت.

هیوستون راکتس – فیلادلفیا سونتی سیکسرز؛ 14 آگوست

usa today 12035717.0

راکتس با تیمی از بازیکنان کوچک اندام احساس راحتی می کرد چون لیست بازیکنان عظیم الجثه ای که در پست های پایین خطرناک باشند، خیلی شلوغ نیست. اما سیکسرز خوشحال است چون جوئل امبید در صدر این لیست قرار دارد. آیا راکتس می تواند او را از محوطه مورد علاقه اش خارج کند؟

امبید و راسل وستبروک، 2تا از جذاب ترین شخصیت های لیگ همچنین سابقه درگیری در گذشته را هم دارند که این نشان می دهد ملاقات آنها پتانسیل آتشین شدن دارد.

لس آنجلس کلیپرز – اوکلاهاما سیتی تاندر؛ 14 آگوست

usa today 13830130.0

این آخرین بازی هر کدام از دو تیم در فصل عادی است پس می تواند در معادلات پلی آف کنفرانس غرب تاثیر بسزایی داشته باشد. پل جرج و شای جیلگس-الکساندر بازیکنانی که هر دو در فصل گذشته جابجا شدند، برای آخرین بار در فصل عادی مقابل تیم های سابق خود قرار می گیرند.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *