صفحه اصلی / عمومی / کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ ژاپن ۱-۱ اکوادور؛ خداحافظی زودهنگام سامورایی ها

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ ژاپن ۱-۱ اکوادور؛ خداحافظی زودهنگام سامورایی ها

ad banner

در بازی های هفته سوم کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ، شب گذشته ۰۴ تیر ۹۸ در گروه C تیم ژاپن و تیم اکوادور به مصاف هم رفتند و دو تیم با تساوی ۱-۱ به کار خود پایان دادند.

پایان کار ژاپن و اکوادور در کوپا آمریکا

این بازی از ساعت ۰۳:۳۰ بامداد شب گذشته در استادیوم مینه رائو  برزیل در حضور ۹۷۲۹ تماشاگر به قضاوت خسوس والنزوا برگزار شد که سهم هر تیم یک گل بود. ابتدا برای تیم ژاپن در دقیقه ۱۵ شویا ناکاجیما و برای اکوادور در دقیقه ۳۵ توسط آنخل منا کار به تساوی کشیده شد.

در این بازی سرمربی ژاپن آقای هاجیمه موریاسو یاران خود را با ترکیب ۴-۴-۲ و سر مربی اکوادور آقای هرنان گومز بازیکنانش را با ترکیب ۴-۱-۴-۱ به میدان مسابقه فرستاده بودند. این بازی روند متعادل و پایاپایی را در طول مسابقه طی کرد و دو تیم بازی تقریبا یکسانی را به نمایش گذاشتند.

در دیگر بازی این گروه تیم های شیلی و اروگوئه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱-۰ به نفع اروگوئه به پایان رسید که در خبری جداگانه به شرح آن خواهیم پرداخت.

بدین ترتیب اروگوئه با ۷ امتیاز از سه بازی در صدر جدول و شیلی با ۶ امتیاز در مکان دوم و تیم های ژاپن با ۲ و اکوادور با ۱ امتیاز  در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند و تیم های راه یافته به مرحله بعدی این رقابت ها اروگوئه و شیلی خواهند بود.

کوپا آمریکا
شرح تک گل تیم ملی ژاپن:

گل اول: در دقیقه ۱۵ ناکاجیما با اشتباه دروازه بان توانست با یک شوت زیبا که در ابتدا توسط دروازه بان دفع شده بود و در برکشت به او رسیده بود دروازه اکوادور را باز کند.

شرح تک گل تیم ملی اکوادور:

گل اول: در دقیقه ۳۵ بازی کاواشیما در ابتدا ضربه به شدت محکم و دقیق روبرت آربولدا را دفع کرد و در برگشت  آنخل منا موفق شد دروازه را باز کند تا گل تساوی تیم اش را به ثمر رسانده باشد.

از آمار کارت زرد و قرمز در این بازی بدانید: در این بازی تاکهیرو تومیاسو برای ژاپن و رابرت آربلدا،  آنتونیو والنسیا و آندرس چیکایزا برای اکوادور از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

پیش از این تیم اکوادور در بازی اول خود در تاریخ ۲۷خرداد ۱۳۹۸ با نتیجه ۴ بر ۰ مغلوب اروگوئه شد و در بازی دوم خود برابر تیم شیلی در ۰۱ تیر ۱۳۹۸ نتیجه را ۲ بر ۱ واگذار کرد.

تیم ژاپن نیز در بازی اول خود در روز ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ برابر شیلی نتیجه را ۴ بر ۰ واگذار کرد و در بازی دوم خود در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ به نتیجه تساوی  ۲-۲ در مقابل تیم اروگوئه رسیده بود.

بدین ترتیب بازی های مرحله بعد و دور حذفی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ به شرح زیر خواهد بود: 

شیلی- کلمبیا ۰۸تیر ۹۸ ساعت ۰۳:۳۰ بامداد به وقت تهران در ورزشگاه آرنا کورینتیانس در سائوپائولو برزیل

اروگوئه- پرو  ۰۸ تیر ۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه آرنا فونته نوا در سالوادور برزیل

به نظر شما نتایج بازی های دور حذفی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ چه خواهد شد و تیم های صعود کننده به مرحله بعدی رقابت ها کدام هستند؟!

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *