صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۵ آذر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۵ آذر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۵ آذر ماه

فوتبال – جام حذفی ایران

از مرحلۀ یک هشتم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، نود ارومیه میزبان تیم تراکتور خواهد بود. نود ارومیه و تراکتور در دور قبل (یک شانزدهم نهایی) به ترتیب موفق به برتری مقابل تیم‌های نیروی زمینی تهران و پاس همدان شده بودند. تراکتور در سه هفتۀ اخیر نتایج مناسبی نگرفته و با شکست میادین را ترک گفته است. از این‌رو پرشورهای شهر تبریز برای جبران ناکامی‌های اخیرشان، با برد احتمالی برابر نود ارومیه می‌توانند به جمع هشت تیم پایانی این رقابت‌ها صعود کنند. تیم نود ارومیه در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ تساوی دست یافته و تراکتور نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین دیدار میان این دو تیم شمال غرب فوتبال ایران به حساب می‌آید.

فوتبال – جام حذفی ایران

از مرحلۀ یک هشتم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود. پرسپولیس و صنعت نفت در دور قبل (یک شانزدهم نهایی) به ترتیب موفق به برتری مقابل تیم‌های ماشین سازی تبریز و قشقایی شیراز شده بودند. سرخپوشان پایتخت در چند هفتۀ اخیر فراز و نشیب‌های زیادی را در مسابقات‌شان تجربه کرده‌اند و از همین‌رو فشار زیادی بر روی گابریل کالدرون در این دیدار مهم، احساس می‌شود. تیم پرسپولیس تهران در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و صنعت نفت آبادان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در 5 تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پرسپولیس در ۳ و صنعت نفت نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و یک بازی میان آن‌ها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – جام حذفی ایران

در چارچوب مرحلۀ یک هشتم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان تیم پیکان تهران خواهد بود. سپاهان و پیکان در دور قبل (یک شانزدهم نهایی) به ترتیب موفق به برتری مقابل تیم‌های خیبر خرم آباد و شهدای رزکان کرج شده بودند. زردپوشان اصفهانی با برد احتمالی برابر پیکان می‌توانند به جمع هشت تیم پایانی این رقابت‌ها صعود کنند. تیم سپاهان اصفهان در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و پیکان تهران نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پیکان در ۳ و سپاهان نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و یک بازی میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در جریان هفتۀ پنجم مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه اول این رقابت‌ها، رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو میزبان تیم پاری سن ژرمن خواهد بود. در جدول رده‌بندی گروه اول این مسابقات، رئال مادرید و پاری سن ژرمن به ترتیب در جایگاه‌های دوم و اول قرار گرفته‌اند. دیدار رفت این دو تیم با برد ۳-۰ پاریسی‌ها در پارک دو پرنس به پایان رسیده است. شاگردان توخل از پیش صعود خود را با کسب چهار پیروزی متوالی مسجل کرده‌اند و رئالی‌ها نیز برای راه‌یابی به عنوان دیگر تیم این گروه به مرحلۀ حذفی، چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار خانگی ندارند. رئال مادرید در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و پاری سن ژرمن نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، رئال مادرید در ۳ و پاری سن ژرمن نیز در ۲ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در جریان هفتۀ پنجم مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه دوم این رقابت‌ها، ستارۀ سرخ بلگراد در استادیوم ستارۀ سرخ شهر بلگراد میزبان تیم بایرن مونیخ خواهد بود. در جدول رده‌بندی گروه دوم این مسابقات، ستاره سرخ بلگراد و بایرن مونیخ به ترتیب در جایگاه‌های سوم و اول قرار گرفته‌اند. دیدار رفت این دو تیم با برد۳-۰ بایرن در آلیانتس آرنا به پایان رسیده است و بایرنی‌ها برای صعود به عنوان تیم نخست، چاره‌ای جز برد در خانه ستارۀ سرخ ندارد. پرافتخارترین تیم باشگاهی فوتبال آلمان، با چهار برد متوالی، صعودش را به مرحلۀ حذفی مسجل کرده است. ستاره سرخ بلگراد در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و بایرن مونیخ نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بایرن مونیخ در ۲ و ستارۀ سرخ بلگراد نیز در ۱ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ دیدار دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی ۲-۲ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در چارچوب هفتۀ پنجم مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه سوم این رقابت‌ها، منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان تیم شاختار دونتسک خواهد بود. در جدول رده‌بندی گروه سوم این مسابقات، منچستر سیتی و شاختار دونتسک به ترتیب در جایگاه‌های اول و سوم قرار گرفته‌اند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی ۳-۰ سیتیزن‌ها در خانۀ شاختار به پایان رسید و شاگردان پپ گواردیولا با کسب ۱۰ امتیاز، صعودشان را به مرحلۀ حذفی قطعی کرده‌اند. منچستر سیتی در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و شاختار دونتسک نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، منچستر سیتی در ۴ و شاختار دونتسک نیز در۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در هفتۀ پنجم مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه چهارم این رقابت‌ها، یوونتوس در ورزشگاه آلیانتس شهر تورین میزبان تیم اتلتیکو مادرید خواهد بود. در جدول رده‌بندی گروه چهارم این مسابقات، یوونتوس و اتلتیکو مادرید به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند. دیدار رفت این دو تیم با تساوی در خانۀ اتلتیکو به پایان رسید و پس از آن بیانکونری با سه برد پیاپی، صعودش را به مرحلۀ حذفی قطعی کرده است. شاگردان سیمئونه نیز برای قطعی کردن صعود خود، در تورین احتیاج به هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه دارند. یوونتوس در ۵ بازی اخیر خود به ۵ پیروزی متوالی دست یافته و اتلتیکو مادرید نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اتلتیکو مادرید در ۲ و یوونتوس نیز در ۱ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا

در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دو تیم تاتنهام و المپیاکوس در لندن به مصاف هم خواهند رفت. در گروه دوم مسابقات تاتنهام با ۷ امتیاز پس از بایرن مونیخ در جایگاه دوم قرار دارد و تیم المپیاکوس با ۱ امتیاز در جایگاه آخر جدول حضور دارد. تاتنهام که به تازگی ژوزه مورینیو هدایت آن را بر عهده گرفته است در ۵ بازی آخر خود ۲ شکست و ۲ تساوی به دست آورده است که این عدد برای تیم المپیاکوس نیز به همین شکل است. این دو تیم تنها ۲ بار مقابل هم بازی کرده‌اند که سهم تیم تاتنهام ۱ پیروزی و ۱ تساوی بوده است. لوریس و وورم برای تیم تاتنهام غایب خواهند بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *