صفحه اصلی / عمومی / دیگو سیمئونه: ژائو فلیکس برای دربی مادرید آماده خواهد بود

دیگو سیمئونه: ژائو فلیکس برای دربی مادرید آماده خواهد بود

ad banner

ملی پوش پرتغالی در نخستین دیدار خود برای اتلتیکو مادرید با مصدومیت مواجه شد اما دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو معتقد است نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید عنوان کرد که ژائو فلیکس خرید جدید و گران قیمت تیمش مصدومیتی جدی ندارد و این بازیکن پرتغالی می تواند در دیدار برابر رئال مادرید حضور داشته باشد. بازیکن ۱۹ ساله روخی بلانکو که با انتقالی به مبلغ ۱۲۶ میلیون یورو از بنفیکا به اتلتیکو پیوست، در جریان نخستین بازی اش برای این تیم مقابل نومانسیو دچار کشش عضلانی شد تا کمتر از نیم ساعت در ترکیب تیمش حضور داشته باشد. این مصدومیت باعث شد تا مهاجم پرتغالی دیدار دوستانه برابر گوادالاخارا را از دست بدهد. اما ممکن است این پدیده جدید دنیای فوتبال را در بازی بعدی اتلتی برابر رقیب سنتی که در ورزشگاه متلایف نیوجرسی برگزار می شود در میدان ببینیم و سیمئونه نیز امکان حضور بازیکن جدید تیمش را تایید کرد.

صحبت های دیگو سیمئونه در خصوص وضعیت آسیب دیدگی ژائو فلیکس

دیگو سیمئونه

ژائو کمی درد دارد و برایش آزار دهنده است اما ما نیاز دارم تا او به آمادگی کامل برسد. فلیکس امروز صبح بدون مشکل تمرین کرد. تصور می کنم که در دیدار مقابل رئال مادرید دقایقی فرصت بازی خواهد داشت، شاید هم از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد.

ژائو فلیکس پس از سپری کردن فصلی فوق العاده در کشور زادهگاهش و تیم بنفیکا، ماه گذشته بود که برای پر کردن جای خالی آنتوان گریزمان در واندامتروپولیتانو به اتلتیکو پیوست. همچنین دیگو سیمئونه در بخش دیگری از صحبت های خود راجع به وضعیت دیگو کاستا صحبت کرد. مهاجم اسپانیایی و برزیلی الاصل اتلتیکو علی رغم پشت سر گذاشتن فصلی ضعیف که تنها با دو گل در لالیگا همراه بود، همچنان مورد اعتماد سیمئونه قرار دارد اما انتظارات از او در فصل جدید بالا خواهد بود.

دیگو روزهای سختی را پشت سر گذاشت و با او در این مورد صحبت کردم. نیازی ندارم که صحبت هایم را در مورد کاستا تغییر بدهم. حالا قانع شده ام که امسال فصل بزرگی برای او و سایر هم تیمی هایش خواهد بود. امیدوارم در فصل جدید مشکل گلزنی او برطرف شده باشد.

اتلتیکو مادرید برای نخستین بار در خارج از قاره اروپا به مصاف بزرگترین رقیبش می رسد. مسابقه ای که تحت عنوان جام اینترنشنال کاپ در کشور ایالات متحده برگزار می شود. سائول نیگوئز هافبک اتلتیکو مادرید علی رغم اینکه این دیداری دوستانه میان دو تیم است، بازی تیمش با رئال مادرید را کاملا جدی می گیرد و عنوان می کند تقابل با شاگردان زین الدین زیدان همیشه حساس خواهد بود.

اگرچه این یک دیدار دوستانه است اما دربی همیشه حساس است. دربی همیشه بازی خاصی بوده و این برای اولین بار است که دربی مادرید در خارج از اروپا برگزار می شود. این مسئله ما را برای شروع بازی بسیار هیجان زده می کند. مهمترین بخش این دیدار آن است که برای اولین بازی رسمی فصل آماده شویم اما برای بازی با رئال طوری وارد میدان خواهیم شد که انگار یک بازی رسمی است. درست به مانند یک بازی فینال زیرا هر زمانی که پیراهن اتلتیکو مادرید را می پوشید باید تمام توان خود را برای پیروزی در زمین بگذارید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *