صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۱ آذر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۱ آذر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۱ آذر ماه

فوتبال – چمپیونشیپ انگلیس

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ نوزدهمِ رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس، پرستون در ورزشگاه دیپ‌دلی میزبان تیم وست برومویچ خواهد بود. در جدول رده‌بندی مسابقات چمپیونشیپ انگلستان، پرستون و وست برومویچ به ترتیب در جایگاه‌های ششم و دوم قرار گرفته‌اند. وست برومویچ با پیروزی احتمالی برابر پرستون، می‌تواند جای لیدز یونایتد را در صدر جدول این مسابقات در اختیار بگیرد. تیم پرستون در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و وست برومویچ نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، وست برومویچ در ۳ و پرستون نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ بازی میان آنها هم با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در آخرین دیدار هفتۀ چهاردهمِ لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، کالیاری در ورزشگاه ساردگنا آرنا میزبان تیم سمپدوریا خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، کالیاری و سمپدوریا به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و هفدهم قرار گرفته‌اند. سمپدوریا با منطقۀ سقوط تنها دو امتیاز فاصله دارد و برای رهایی از این وضعیت باید در خانۀ کالیاری به پیروزی برسد. در سوی دیگر کالیاری با برتری مقابل سمپدوریا می‌تواند جای آاس رم را در ردۀ چهارم جدول بگیرد. تیم کالیاری در 5 بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و سمپدوریا نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، سمپدوریا ۲ بار مقابل کالیاری به پیروزی رسیده و ۳ دیدار دیگر میان این دو تیم هم با نتیجۀ مساوی به اتمام رسیده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان

در آخرین دیدار هفتۀ سیزدهمِ لیگ باشگاهی فوتبال آلمان ملقب به بوندس لیگا، ماینتس در ورزشگاه اُپل آرنا میزبان تیم اینتراخت فرانکفورت خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، ماینتس و فرانکفورت به ترتیب در جایگاه‌های پانزدهم و دهم قرار گرفته‌اند. اینتراخت فرانکفورت با برتری برابر ماینتس می‌تواند جای وولفسبورگ را در ردۀ نهم جدول بوندس لیگا در اختیار بگیرد. از طرفی تیم ماینتس برای فرار از منطقۀ سقوط نیاز مبرمی به هر سه امتیاز این دیدار خانگی دارد. تیم ماینتس در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و اینتراخت فرانکفورت نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اینتراخت فرانکفورت ۲ و ماینتس در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به اتمام رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر پرتغال

در چارچوب دیدارهای هفتۀ دوازدهمِ لیگ برتر فوتبال پرتغال، براگا در ‎ورزشگاه شهری براگا میزبان تیم ریوآوه خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال، براگا و ریوآوه به ترتیب در جایگاه‌های نهم و هشتم قرار گرفته‌اند. مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و سابق باشگاه پرسپولیس، در تیم ریوآوه عضویت دارد و این تیم به لطف گلزنی مهاجم ایرانی خود در میانه‌های جدول لیگ پرتغال ایستاده است. تیم براگا در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و 2 تساوی دست یافته و ریوآوه نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، براگا و ریوآوه هر کدام موفق به ثبت ۲ پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند و ۱ بازی میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ترکیه

در آخرین دیدار هفتۀ دوازدهمِ سوپر لیگ ترکیه، بشیکتاش در ‎ورزشگاه ‎وودافون پارک پذیرای تیم قعرنشین کایسری اسپور خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ باشگاهی ترکیه، بشیکتاش و کایسری اسپور به ترتیب در جایگاه‌های ششم و هجدهم قرار گرفته‌اند. بشیکتاش با پیروزی احتمالی خانگی خود برابر قعرنشین سوپر لیگ ترکیه، می‌تواند تا جایگاه سوم این مسابقات نیز بالا بیاید و جای ترابزون اسپور را در این رده بگیرد. تیم بشیکتاش در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و کایسری اسپور نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بشیکتاش ۲ بار مقابل کایسری اسپور به پیروزی رسیده و ۳ دیدار دیگر میان این دو تیم هم با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر روسیه

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ هجدهم لیگ برتر فوتبال روسیه، تیم زسکا مسکو در ورزشگاه زسکا آرنا میزبان تیم آرسنال تولا خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه، زسکا مسکو و آرسنال تولا به ترتیب در جایگاه‌های سوم و یازدهم قرار گرفته‌اند. زسکا مسکو با پیروزی برابر آرسنال تولا در این دیدار خانگی، می‌تواند جای همشهری‌اش لوکوموتیو را در جایگاه دوم جدول تصاحب نماید. تیم زسکا مسکو در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و آرسنال تولا نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، زسکا مسکو ۳ و آرسنال تولا در ۲ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *