صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بازی بسکتبال : پیش بازی دیدار بوستون سلتیکس و ایندیانا پیسرز

پیش‌بینی بازی بسکتبال : پیش بازی دیدار بوستون سلتیکس و ایندیانا پیسرز

ad banner

پیش‌بینی بازی بسکتبال ؛ حساس‌ترین بازی شب در دیدار بوستون سلتیکس و ایندیانا پیسرز

دو تیم بوستون سلتیکس و ایندیانا پیسرز، از سری رقابت‌های بسکتبال NBA، به مصاف یکدیگر می‌روند. هر کدام از این دو تیم در شرایط فوق‌العاده‌ای به سر می‌برند و این پیش‌بینی بازی بسکتبال NBA را بسیار سخت می‌کند. بوستون سلتیکس تشنه بالا آمدن در جدول است و ایندیانا پیسرز نیز با درایت سرمربی و تیم خوبی که دارد، امیدوار به حفظ جایگاه خود است. به احتمال بسیار زیاد هردوی این تیم‌ها در پلی‌آف حضور خواهند داشت و حالا باید برای جایگاه بهتر بجنگند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

بوستون سلتیکس: آماده‌تر از همیشه

با بازگشت کایری اروینگ در بازی مقابل بروکلین نتس، حالا بوستون سلتیکس جنگنده و آماده‌تر از همیشه است. شاگردان برد استیونز، ۳ پیروزی متوالی کسب کرده‌اند و نمی‌خواهند فرصت چهارمین پیروزی را در مقابل ایندیانا پیسرز از دست بدهند. این دو تیم یکبار دیگر نیز در فصل جاری با هم بازی کردند که بوستون سلتیکس تنها با یک اختلاف مغلوب حریف شد و سنگینی آن شکست تلخ، شاید هنوز هم بر روی دوش یاران کایری اروینگ سنگینی کند. هیچ چیز بهتر از آن نیست که در بهترین شرایط خود، انتقامی سخت از حریف بگیرید. بوستونی‌ها چنین وضعیتی دارند و شاید عطش به پیروزی باعث شود تمرکزشان بر روی مسائل تاکتیکی را از دست بدهند. موضوعی که برد استیونز باید آن را به بهترین نحو ممکن مدیریت کند.

پیش‌بینی بازی بسکتبال

پیش‌بینی بازی بسکتبال ایندیانا پیسرز: یک تیم منسجم و ستاره‌ای به نام ویکتور اولادیپو

هفت پیروزی در هشت بازی گذشته، ثابت می‌کند ایندیانا پیسرز آماده‌ترین تیم این روزهای کنفرانس شرق است. یاران ویکتور اولادیپو که سال گذشته و در یک سری نفس‌گیر، مغلوب کلیولند کاوالیرز شدند، حالا با عطش و انگیزه بیش‌تری بازگشته‌اند. یکی از فاکتورهای موفقیت ایندیانا پیسرز، وجود بازیکنان متنوع است. بازیگردانی مانند اولادیپو، باگدانوویچ که در پرتاب‌های ۳ امتیازی و منطقه ای ماهر است و یک نیمکت‌نشین خوب چون سابونیس، از آرزوهای هر تیمی است. همین‌ها هم باعث شده تا ایندیانا پیسرز بیش از آن که به یک ستاره وابسته باشد، وابسته به عملکرد خوب از کل تیم است. ایندیانا پیسرز یکبار بوستون سلتیکس را در فصل جاری شکست داده و به نظر می‌رسد این بار کارشان سخت‌تر باشد. بازی در ورزشگاهی چون تی دی گاردن و انگیزه بوستونی‌ها، پیش‌بینی بازی بسکتبال NBA  درباره این بازی را به امری سخت اما در عین حال شیرین تبدیل کرده است.

مشخصات بازی

ورزشگاه: تی دی گاردن (استادیوم خانگی بوستون سلتیکس)

تاریخ: پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷- ۱۰ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۳:۳۰ بامداد

پیش‌بینی بازی بسکتبال

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *