صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ الینا اسویتولینا – داریا گاوریلووا

پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ الینا اسویتولینا – داریا گاوریلووا

ad banner

پیش بینی تنیس ایندین ولز از روز یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ به مرحله‌ی یک شانزدهم می‌رسد. حضور تمام تنیسورهای رنک بالا در این مسابقات باعث شده که بسیار جذاب دنبال شود. در یکی از بازی‌های مهم این دور الینا اسویتولینا به مصاف داریا گاوریلووا می‌رود. این دو تنیسور پیش از این ۷ بار با هم روبرو شده‌اند که سهم اسویتولینا ۴ و سهم گاوریلووا ۳ برد بوده است. آخرین دیدار این دو سال گذشته در اوپن میامی برگزار شد و با برتری دو بر یک اسویتولینا به پایان رسید. در واقع اسویتولینا هر ۳ دیدار گذشته‌اش با گاوریلووا را برده است. مسابقات ایندین ولز پس از گرند اسلم‌ها از مهمترین تورنمنت‌های سال در تور جهانی تنیس است و ارزش ۱۰۰۰ دارد. جوایز نقدی ارزنده هم به ستاره‌ها انگیزه بیشتری برای درخشش می‌دهد. به همین دلیل هر ساله هواداران شاهد جدال برترین‌ها در ایندین ولز هستند.

پیش بینی این بازی در سایت بتکارت

پیش بینی تنیس ایندین ولز
پیش بینی تنیس ایندین ولز

پیش بینی تنیس ایندین ولز ؛ الینا اسویتولینا در تلاش برای اولین قهرمانی سال ۲۰۱۹

پروفایل اسویتولینا:

سن: ۲۴ / قد: ۱۷۴ / وزن: ۶۰ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۱۰ سال / رنکینگ جهانی: ۶ / دست: راست / ملیت: اوکراین

الینا اسویتولینا طی یک دهه حضور در تنیس حرفه‌ای بسیار موفق بوده است. او در سال ۲۰۱۷ به رتبه‌ی سوم رنکینگ جهانی رسید. اسویتولینا اولین تنیسور زن در تاریخ اوکراین است که به جمع ۱۰ تنیسور برتر رنکینگ رسیده است. او سابقه‌ی ۱۳ قهرمانی در مسابقات فردی تور جهانی را دارد. هرچند که درخشش چندانی در گرنداسلم‌ها نداشته است. تنیسور اوکراینی ۶ بار توانسته برابر رنک‌های اول جهان در زمان‌های مختلف برنده شود. سبک بازی اسویتولینا دفاعی است و به سرعت می‌تواند دفاع را به حمله تغییر دهد. اسویتولینا با برد برابر سوفیا کنین به این مرحله رسیده و در ۱۰ بازی اخیرش ۷ برد و ۳ شکست داشته است. او پیش از این مسابقات، در اوپن دبی و قطر به نیمه نهایی رسیده و این بار می‌خواهد طلسم صعود به فینال در سال ۲۰۱۹ را بشکند.

پیش بینی تنیس ایندین ولز
پیش بینی تنیس ایندین ولز

داریا گاوریلووا و فرصت دوباره برای شکست دادن بزرگان

پروفایل گاوریلووا :

سن: ۲۵ / قد: ۱۶۶ سانتیمتر / وزن: ۶۱ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۱۰ سال / رنکینگ جهانی: ۵۳ / ملیت: استرالیا

داریا گاوریلووا در رده‌ی جوانان بسیار درخشان بود و توانست در المپیک جوانان و اوپن آمریکا قهرمان شود. با این حال در بزرگسالی چندان موفق نبوده و فقط دو قهرمانی در مسابقات فردی تور جهانی داشته است. نقطه‌ی درخشان کارنامه‌ی او بردهای پیاپی برابر تنیسورهای برتر رنکینگ، مانند کویتووا، شاراپووا و کربر بوده است. بالاترین رنک گاوریلووا رتبه‌ی بیستم در سال ۲۰۱۷ بوده است. تنیسور استرالیایی تا دو سال پیش برای روسیه مسابقه می‌داد، اما پس از آشنایی با نامزدش، لوک سویل – که تنیسوری اهل استرالیاست – به این کشور مهاجرت کرد. آخرین قهرمانی گاوریلووا در تور جهانی به سال ۲۰۱۷ و اوپن کانکتیکات برمی‌گردد. گاوریلووا شرایط چندان خوبی ندارد و در ۱۰ بازی اخیرش ۴ برد و ۶ شکست داشته است. او در مسابقات ایندین ولز با شکست دادن بوزارنسکو و یاسترمسکا به مرحله‌ی یک شانزدهم رسیده است.

پیش بینی تنیس ایندین ولز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *