صفحه اصلی / عمومی / آرسن ونگر: ادن هازارد نمی تواند جای خالی کریستیانو رونالدو را پر کند

آرسن ونگر: ادن هازارد نمی تواند جای خالی کریستیانو رونالدو را پر کند

ad banner

آرسن ونگر، سرمربی اسطوره ای و سابق باشگاه آرسنال،‌ بازی های زیادی از ادن هازارد بلژیکی را در دوران حضور این بازیکن در چلسی از نزدیک تماشا کرده و فکر می کند که این بازیکن نقش مهمی در برنامه های رئال مادرید در فصل جاری خواهد داشت.

رئال مادرید هنوز بهترین فرم ادن هازارد را در سانتیاگو برنابئو مشاهده نکرده است. به عقیده آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی سابق آرسنال حتی در صورت عملکرد خوب ادن هازارد در مادرید،‌ این بازیکن نمی تواند به عنوان جانشینی برای کریستیانو رونالدو تلقی شود.

هازارد پیش از وقفه بازی های ملی، در جریان پیروزی ۴-۲ کهکشانی ها برابر گرانادا توانست نخستین گل و پاس گل رسمی خود برای رئال مادرید را به ثبت برساند تا شاگردان زین الدین زیدان بعد از سپری کردن هشت هفته از آغاز لیگ اسپانیا همچنان کار خود را در صدر جدول ادامه بدهند.

علی رغم حضور در صدر جدول لیگ اسپانیا اما رئال مادرید همچنان با انتقاداتی از سوی منتقدان روبروست و ارائه بازی های ضعیف در لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن و کلاب بروخه به این امر صحه می گذارد. کهکشانی ها همچنان در پی کشف و یافتن بهترین فرم خود هستند.

صحبت های آرسن ونگر در خصوص شرایط ادن هازارد

ادن هازارد
در جریان پیروزی رئال مادرید برابر گرانادا، ادن هازارد زننده گل دوم مادرید بود

قطعا هازارد در رئال مادرید نقش مهمی ایفا خواهد کرد اما چیزی که مطمئن هستم این است که او نمی تواند جانشین رونالدو در تیم باشد. او نمی تواند در یک سال ۵۰ گل برای تیم بزند زیرا سبک بازی متفاوتی دارد و در سال های اخیر حریفان لالیگایی نیز عملکرد بهتری مقابل بزرگان داشته اند.

رئال مادرید به یک گلزن قهار احتیاج خواهد داشت زیرا کریم بنزما هم اکنون ۳۲ ساله است و اگر بازیکنی جوان در کنار او شروع به گلزنی کند، کار راحت تری در ادامه فصل خواهند داشت. ادن هازارد بازیکنی استثنایی برای ساختن موقعیت های بی شمار گلزنی است که معمولا برای مهاجمان تیم ساخته می شود. البته در برخی بازی های مهم وقتی به او نیاز باشد خودش ضربه آخر را خواهد زد.

هازارد از هیچ بازیکنی در زمین مسابقه نمی ترسد. فکر می کنم که هواداران رئال مادرید هنوز ادن هازارد واقعی را ندیده اند زیرا او هنوز به مرز کامل آمادگی نرسیده است. معتقدم در ادامه فصل شرایط برای این بازیکن تغییر خواهد کرد.

پیش فصل ادن هازارد با مصدومیت از ناحیه همسترینگ به پایان رسید تا این ستاره بلژیکی دیدار های ابتدایی رئال در لالیگا را از دست بدهد اما با پایان یافتن دوران مصدومیت او آماده خواهد بود تا بعد از وقفه بازی های ملی بار دیگر سفیدپوشان مادریدی را در دیدار خارج از خانه مقابل مایورکا همراهی کند.

این بازیکن ۲۸ ساله که در تابستان از تیم چلسی به رئال مادرید پیوست،‌ از زمان پیوستن به مادرید تنها در ۶ بازی به میدان رفته که نخستین آن ها به عنوان یار تعویضی در مقابل لوانته بود که با پیروزی ۳-۲ کهکشانی ها پایان یافت. او تنها در دو دیدار فرصت حضور ۹۰ دقیقه ای در میدان را پیدا کرده است.

در جریان پیروزی ۹-۰ بلژیک برابر سن مارینو هازارد عملکرد درخشانی داشت و با یک گل و دو پاس گل زمینه ساز پیروزی درخشان کشورش بود تا بلژیک از همین حالا صعود خود به رقابت های جام ملت های اروپا ۲۰۲۰ را قطعی کند.

صحبت های آرسن ونگر در خصوص نیاز رئال مادرید به مهاجم بعد از دوران بنزما شاید طعنه ای به لوکا یوویچ مهاجم ۲۱ ساله جدید این تیم باشد که در تابستان از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست اما هنوز نتوانسته خود را با شرایط جدید وفق دهد.

مهاجم صربستانی فصل گذشته ۱۷ بار در رقابت های بوندس لیگا آلمان و مجموعا ۲۷ بار در چارچوب تمامی مسابقات برای تیم آلمانی موفق به گلزنی شد اما در فصل جاری دقایق بازی زیادی به او نرسیده و نتوانسته درخشش لازم را در پیراهن تیم اول شهر مادرید نشان دهد.

لوکا یوویچ در مجموع تاکنون هفت مرتبه برای سفیدپوشان مادرید در رقابت های به میدان رفته اما تنها در ۲ مسابقه از این ۷ مسابقه توانسته فرصت حضور در میدان بیش از ۲۵ دقیقه را داشته باشد.

لازم به ذکر است بعد از اتمام وقفه بازی های ملی، رئال مادرید در چارچوب هفته نهم رقابت های لالیگا اسپانیا در دیداری خارج از خانه به مصاف رئال مایورکا می رود و سپس راهی ترکیه می شود تا دیداری حساس را در لیگ قهرمانان اروپا مقابل گالاتاسارای انجام دهد. بعد از این جدال سخت، رئال مادرید خود را مهیای نخستین ال کلاسیکو فصل و تقابل با بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ خواهد کرد. دیداری که دو هفته دیگر، در تاریخ شنبه چهارم آبان ماه در خانه بارسا انجام خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *