صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی سوم خرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی سوم خرداد در سایت بتکارت

ad banner

مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛ پاری سن ژرمن-رنس

پاری سن ژرمن قهرمان لیگ ۱ فرانسه در هفته آخر به مصاف رنس خواهد رفت. پاری سن ژرمن در ۵ بازی اخیر خود ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و رنس با ۱ پیروزی، ۱ مساوی و ۳ شکست در۵ بازی آخر، در رتبه نهم جدول قرار گرفته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۴ گل داشته، ۳ بار پاری سن ژرمن به پیروزی رسیده و ۲ بازی مساوی شده است. نکته جالب اینکه، کیلیان ام‌باپه ستاره تیم پاریس برای کسب کفش طلای این فصل اروپا نیاز به زدن ۴ گل در این مسابقه دارد.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛ گنگامن – امیان

امیان به همراه ستاره ایرانی خود سامان قدوس برای فرار از منطقه سقوط و باقی ماندن در لیگ ۱ فرانسه، نیاز به پیروزی در بازی آخر برابر گنگامن دارد. هر دو تیم در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۳ مساوی و ۲ شکست کسب کرده‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۲ بار امیان به پیروزی رسیده و ۳ بازی مساوی شده است. در ۴ رویارویی اخیر امیان و گنگامن هر دو تیم موفق به گلزنی شده‌اند.

فوتبال – سوپر لیگ ترکیه؛ ترابزون‌اسپور – چای‌کار ریزه‌اسپور

ترابزون‌اسپور به همراه دو ملی‌پوش ایرانی خود وحید امیری و مجید حسینی، برای کسب رتبه سوم جدول و صعود به مرحله گروهی لیگ اروپا در فصل آینده نیاز به پیروزی برابر چای‌کار ریزه‌اسپور دارد. ترابزون‌اسپور در ۵ بازی اخیر خود ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته و ریزه‌اسپور در ۵ بازی اخیر ۱ شکست و ۴ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۳ گل داشته، ۳ بار ترابزون‌اسپور به پیروزی رسیده، ۱ بازی مساوی شده و ۱ بار ریزه‌اسپور موفق به شکست رقیب شده است.

فوتبال – لیگ برتر هلند؛ ویتس‌آرنهم – اوترخت

دیدار رفت برای انتخاب نماینده هلند در لیگ اروپای فصل آینده، میان تیم‌های اوترخت و ویتس آرنهم برگزار می‌شود. اوترخت در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و ویتس آرنهم در ۵ بازی آخر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار ویتس آرنهم به پیروزی رسیده، ۱ بازی مساوی شده و ۱ بار اوترخت موفق به شکست رقیب شده است. دیدار برگشت چهار روز بعد به میزبانی ویتس آرنهم برگزار خواهد شد.

تنیس – رولان گاروس فرانسه – مقدماتی ؛ دانبی الاخی – گالان بلاز رولا

بلاز رولا نفر شماره ۱۸۸ تنیس جهان در مرحله یک چهارم نهایی دور مقدماتی مسابقات تنیس رولان گاروس به مصاف دانبی الاخی گالان خواهد رفت که در رتبه ۲۰۳ جهان قرار دارد. بلاز رولا در ۱۰ مسابقه اخیر خود ۸ پیروزی و ۲ شکست داشته و دانبی الاخی گالان در ۱۰ بازی آخر ۷ بار برنده بوده و ۳ بار شکست خورده است. این دو تنیسور اسلونیایی و کلمبیایی برای اولین بار برابر هم قرار می‌گیرند.

تنیس – رولان گاروس فرانسه – مقدماتی؛ میکل یومر – هنری لاکسونن

هنری لاکسونن تنیسور شماره ۱۰۴ جهان در مرحله یک چهارم نهایی دور مقدماتی مسابقات تنیس رولان گاروس به مصاف میکل یومر خواهد رفت که در رتبه ۱۴۹ تنیس دنیا قرار گرفته است. هر دو تنیسور با کسب نتایجی مشابه در ۱۰ مسابقه اخیر ۸ پیروزی و ۲ شکست در کارنامه دارند. در تنها رویارویی این دو تنیسور، هنری لاکسونن سوئیسی موفق شده با نتیجه ۲-۰ میکل یومر سوئدی را شکست دهد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *