صفحه اصلی / عمومی / آلیسون بکر: لیورپول تشنه کسب موفقیت های بیشتر است

آلیسون بکر: لیورپول تشنه کسب موفقیت های بیشتر است

ad banner

طبق گفته های آلیسون بکر ، سنگربان شماره یک تیم لیورپول به نظر می رسد که این تیم تمام تمرکز خود را برای اضافه کردن جام های بیشتری در آینده پیش رو به ویترین باشگاه قرار داده است.

بعد از قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل گذشته، به نظر نمی رسد که اهداف لیورپول به پایان رسیده باشد و طبق گفته های آلیسون بکر، این تیم آماده حضوری موفق تر از فصل قبل می باشد. قرمز ها در ماه می بود که با برتری دو گله مقابل تاتنهام هاتسپر موفق به کسب ششمین جام اروپایی تاریخ خود شدند.

شاگردان یورگن کلوپ در فصل جدید نیز عملکرد درخشانی داشته و با هشت برد و یک تساوی از ۹ مسابقه ابتدایی لیگ برتر انگلیس هم اکنون صدرنشین انگلستان محسوب می شوند. پیروزی ۴-۱ برابر خنک بلژیک لیورپول را شش امتیازی کرد تا قرمزها پایین تر از ناپولی هفت امتیازی و با سه امتیاز اختلاف نسبت به سالزبورگ رده دومی، در جایگاه دوم گروه پنج قرار بگیرند.

لیورپول یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان لیگ قهرمانان اروپا این فصل خواهد بود و البته مهم تر از آن،‌ قرمز های مرسی ساید در فصل جاری به دنبال شکستن طلسم ۳۰ ساله قهرمانی در لیگ برتر انگلیس خواهند بود. آلیسون بکر معتقد است که تمام بازیکنان تیم یورگن کلوپ در یک راستا هستند و قصد ارائه عملکرد بهتری نسبت به فصل ۲۰۱۸/۱۹ را دارند.

صحبت های آلیسون بکر در خصوص وضعیت این فصل لیورپول

آلیسون بکر

راه زیادی در پیش داریم. باید تمرکزمان را حفظ کرده، نمایش های خوبی در هر دیدار ارائه داده و با جدیت بیشتری در زمین حاضر شویم. در مسیر درستی قرار داریم. در طول فصل جاری، جای زیادی برای پیشرفت کردن داریم. فصل گذشته به دستاورد های بزرگی رسیدیم اما در اینجا متوقف نخواهیم شد و چیزهای بیشتری می خواهیم.

برای رسیدن به اهداف بزرگتر، نیاز داریم تا به سختی تلاش کنیم زیرا همه خواهان شکست دادن لیورپول، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا هستند. بنابراین نیازمند سختکوشی و تلاش زیادی هستیم.

آلیسون بکر بعد از دوری حدود دو ماهه از میادین به دلیل مصدومیت، به ترکیب این تیم بازگشته و دوباره سنگربان شماره یک لیورپول شناخته می شود. آدریان، گلر اسپانیایی که در تابستان به لیورپول پیوسته بود، با توجه به مصدومیت آلیسون در این چند هفته گلر ثابت قرمزها بود و عملکردی فراتر از انتظار را از خود به نمایش گذاشت. سنگربان ملی پوش برزیلی از بازگشت به ترکیب اصلی تیمش خوشحال است.

مصدومیت سختی بود اما با آن کنار آمدم. اوقات خوبی را با خانواده ام سپری کردم، چیزی که برای ما فوتبالیست ها عادی نیست. تلاش کردم تا بیشترین استفاده را از زمانم ببرم. حالا به لیگ برتر و رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بازگشته ام و بسیار خوشحالم. تمام تلاشمم را می کنم تا بهترین عملکردم را ارائه دهم و برای سالیان طولانی در اینجا بمانم و از مصدومیت ها دور باشم.

آلیسون بکر در بخش پایانی مصاحبه خود در خصوص جدال حساس لیورپول مقابل تاتنهام هاتسپر در هفته دهم لیگ برتر انگلیس صحبت کرد.

دیدار برابر یک حریف قدر همیشه خوب است. تاتنهام در ۵ بازی اخیر لحظات سختی را پشت سر گذاشته اما آن ها در آخرین بازی خود، کیفیت بالای تیمی شان را ثابت کردند. برابر ستاره سرخ بلگراد سابقه بازی داریم و می دانیم که چقدر بازی برابر آن ها دشوار است. تاتنهام عملکردی بی نقص در مقابل آن ها داشت و ۵-۰ به پیروزی رسید. بازی خوبی را از جانب هر دو تیم شاهد خواهیم بود. تمام تمرکزمان را روی این دیدار قرار داده ایم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *