صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی دوم خرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی دوم خرداد در سایت بتکارت

ad banner

مسابقات ورزشی

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛ یونیون برلین – اشتوتگارت

در دیدار رفت مرحله پلی آف برای حضور در مسابقات بوندسلیگای فصل آینده، اشتوتگارت میزبان یونیون برلین خواهد بود. اشتوتگارت در ۵ بازی اخیر خود ۲ پیروزی، ۱ مساوی و ۲ شکست داشته و یونیون برلین در ۵ بازی آخر ۲ بار به پیروزی رسیده، ۲ بار مساوی داشته و ۱ بار شکست خورده است. در دو رویارویی قبلی این دو تیم ۱ بار اشتوتگارت به پیروزی رسیده و ۱ بازی مساوی شده است. دیدار برگشت این مسابقه ۴ روز بعد برگزار خواهد شد.

هاکی روی یخ – قهرمانی جهان‌؛ ایالات متحده آمریکا – روسیه

در مرحله یک جهارم نهایی مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی جهان، روسیه به مصاف ایالات متحده آمریکا خواهد رفت. روسیه در ۱۰ مسابقه اخیر خود ۸ پیروزی و ۲ شکست داشته و در تمامی مسابقات مرحله گروهی قهرمانی جهان به پیروزی رسیده است. در سمت دیگر ایالات متحده آمریکا در ۱۰ بازی آخر ۷ پیروزی و ۳ شکست داشته و در ۷ مسابقه قهرمانی جهان ۵ پیروزی و ۲ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم قدرتمند، ۳ بار روسیه به پیروزی رسیده و ۲ بار ایالات متحده آمریکا برنده بوده است.

هاکی روی یخ – قهرمانی جهان‌؛ سوئد – فنلاند

دو تیم قدرتمند از منطقه اسکاندیناوی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی جهان به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم در ۱۰ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه ۷ پیروزی و ۳ شکست داشته‌اند و در آخرین بازی مرحله گروهی برابر رقبا شکست خورده‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار فنلاند به پیروزی رسیده اما در ۲ مسابقه آخر سوئد موفق به شکست رقیب خود شده است.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال – زنان؛ صربستان – ترکیه

صربستان نایب قهرمان دوره گذشته مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در سومین مسابقه خود به مصاف ترکیه خواهد رفت که در دوره قبلی به مصاق پنجم جهان رسید. صربستان در ۱۰ مسابقه اخیر خود ۸ پیروزی و ۲ شکست داشته و ترکیه در ۱۰ بازی آخر ۷ بار به پیروزی رسیده و ۳ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۴ بار صربستان به پیروزی رسیده اما در مسابقه آخر ترکیه موفق به شکست رقیب قدرتمند خود شده است.

تنیس – ای‌تی‌پی لیون؛ استیو جانسون – فلیکس اوگر الیاتین

فلیکس اوگر الیاتین نفر شماره ۲۹ دنیای تنیس در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس ای‌تی‌پی لیون به مصاف استیو جانسون خواهد رفت که در رتبه ۵۹ جهان قرار گرفته است. فلیکس اوگر الیاتین در ۱۰ بازی اخیر خود ۵ پیروزی و ۵ شکست داشته و استیو جانسون در ۱۰ مسابقه آخر خود ۴ بار برنده بوده و ۶ بار شکست خورده است.

تنیس – ای‌تی‌پی ژنو سوئیس؛ هوگو دلین – الکساندر زورف

الکساندر زورف تنیسور شماره ۴ دنیا در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس ای‌تی‌پی ژنو به مصاف هوگو دلین خواهد رفت که در رتبه ۹۲ دنیا قرار گرفته است. الکساندر زورف که این روزها از شرایط آمادگی به دور است در ۱۰ بازی اخیر ۵ بار برنده بوده و ۵ بار شکست خورده است. در سمت دیگر هوگو دلین در ۱۰ مسابقه اخیر خود ۷ بار برنده بوده و تنها ۳ بار شکست خورده است. این دو تنیسور برای اولین‌بار برابر هم قرار خواهند گرفت.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *