صفحه اصلی / عمومی / وندا نارا: مائورو ایکاردی می‌خواهد در اینترمیلان بماند

وندا نارا: مائورو ایکاردی می‌خواهد در اینترمیلان بماند

ad banner

مائورو ایکاردی، مهاجم باشگاه اینترمیلان به دنبال جدایی از این تیم بود ولی به نظر نمی رسد تیمی به طور جدی خواهان وی باشد. به همین دلیل احتمال ماندن مهاجم آرژانتینی در اینترمیلان قوت گرفته است. این در حالی است که وندا نارا، همسر و مدیر برنامه های ایکاردی تاید کرد که وی با رد پیشنهادات، می خواهد در جمع نراتزوری بماند.

مائورو ایکاردی خواهان ماندن در اینتر

آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان نمی خواهد ایکاردی را در تیمش حفظ کند و حتی روملو لوکاکو را به عنوان جانشین وی خریداری کرده است. مربی ایتالیایی به ایکاردی اعلام کرده دربرنامه هایش جایی ندارد و باید به فکر تیمی جدید باشد. این در حالی است که گفته می شود باشگاه هایی مانند ناپولی و یوونتوس خواهان جذب مهاجم آرژانتینی هستند.

وندا نارا، مدیر برنامه های مائورو ایکاردی در گفتگو با برنامه تلویزیونی تیکی تاکا در واکنش به پیشنهادات برای موکلش گفت:

 آیا مائورو برای تیم کارلو آنجلوتی مناسب است؟ بازیکنی 26 ساله که تا کنون 124 گل زده است، نه فقط برای ناپولی، بلکه برای هر تیمی مناسب است. ایکاردی پیشنهاد ناپولی برای انتقالش را قبول نکرد. بلکه هر راهی که منجر می شد او در اینتر نماند، را رد کرد. ایکاردی تا کنون همه پیشنهادات خود را رد کرده و دلیل آن این است که می خواهد در اینترمیلان به فوتبال خود ادامه دهد.

این تصمیم در ابتدای تابستان گرفته شده است. این گونه نیست که مائورو، دوران خود را در اینترمیلان تمام شده بداند و حتی فکر می کنم اگر پیشنهادی جدید برایش برسد، باز هم آن را قبول نخواهد کرد. من به عنوان یک مدیر برنامه وظیفه صحبت و مذاکره با باشگاه ها را دارم ولی وقتی ایکاردی می خواهد در اینترمیلان بماند، نمی توانم اسلحه روی سرش بگذارم و او را مجبور کنم از این تیم جدا شود. نمی دانم چه اتفاقی طی روزهای باقی مانده خواهد افتاد اما فکر نمی کنم او از اینترمیلان جدا شود. ممکن است پیشنهاداتی به دست ما برسد که هیچ کس در دنیا نتواند آن ها را رد کند ولی مائورو به اینترمیلان اطلاع داده است نمی خواهد از تیم جدا شود.

مائورو ایکاردی

وی در خصوص اینکه آیا در خصوص انتقال مائورو ایکاردی مستقیما با باشگاه یوونتوس تماس داشته است یا خیر، اضافه کرد:

من با هیچ کس مستقیما صحبت نکرده ام. از جانب آن ها نیز به همین شکل بوده است. حال شاید مردم به من توهین کنند ولی وقتی مائورو را زمانی که اینترمیلان شرایط خوبی نداشت، در باشگاه نگه داشتم، همه می گفتند این بهترین تصمیم بوده است. حال نیز روی تصمیمات خود خواهیم ایستاد.

وندا نارا در مورد این که آنتونیو کونته اعلام کرده است ایکاردی در برنامه هایش جایی ندارد، خاطرنشان کرد:

من فکر می کنم کونته یک مربی بزرگ است و امیدوارم او تصمیم بگیرد از مائورو در تیمش استفاده کند. در حال حاضر او تصمیمش این گونه نیست ولی ما منتظر چیزی نیستیم. این تصمیم توسط باشگاه گرفته شده و آن ها باید حقوق ایکاردی را پرداخت کنند.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *