صفحه اصلی / عمومی / راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری جدال حساس آرسنال و منچسترسیتی در هفته هفدهم

راهنمای شرط‌بندی؛ نکات آماری جدال حساس آرسنال و منچسترسیتی در هفته هفدهم

ad banner

تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال فردا ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم امارات شهر لندن به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی تیم مدنظر خود داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص شرایط دو تیم منچسترسیتی و آرسنال در هفته هفدهم

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس تیم لیورپول از هفده بازی برگزار شده با ۴۹ امتیاز در صدر جدول هستند و تنها تیم بدون باخت لیگ می‌باشند. بعد از لیورپول لسترسیتی با ۳۹ امتیاز در رده دوم و منچسترسیتی با یک بازی کمتر با ۳۲ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و حاصل کار آنها ده پیروزی، دو تساوی و چهار باخت بوده است. آرسنال نیز با ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته و حاصل کار آنها پنج پیروزی، هفت تساوی و چهار باخت بوده است. سیتی در بازی قبلی خود در لیگ جزیره با نتیجه ۲ بر ۱ از منچستر یونایتد شکست خورده و آرسنال با نتیجه ۳ بر ۱ وستهام را از پیش رو برداشته است.

در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۳-۱ به نفع تیم منچسترسیتی پیش‌بینی کرده‌اند.

منچسترسیتی و آرسنال
این بازی در ورزشگاه خانگی تیم آرسنال امارات لندن به قضاوت پل تیرنی برگزار می‌شود.

مصدومان و محرومان دو تیم:

آرسنال: کیران تیرنی، هکتور بیرین، گرانیت ژاکا و دنی سبایوس مصدومان قطعی این تیم و نیکولاس پپه و راب هولدینگ مصدومیت جزیی دارند و مشخص نیست که بتوانند در این بازی به میدان بروند یا خیر.
منچسترسیتی: لروی سانه، آیمریک لاپورته، سرخیو آگوئرو و جان استونز مصدومان قطعی این تیم و ادرسون و داوید سیلوا مصدومیت جزیی دارند و مشخص نیست که بتوانند در این بازی به میدان بروند یا خیر.

پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت‌هایی را در خصوص شرایط تیم و بازیکنان مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

وضعیت مصدومان تیم به چه صورت است؟

تقریبا وضعیت مصدومان به همان شکل است. داوید سیلوا هنوز آماده نیست اما شاید فردا تمرین کند و در آن صورت خواهیم دید به بازی می‌رسد یا نه. ضربه‌ای به پای او وارد شده که البته زیاد جدی نیست. درد دارد ولی جدی نیست. جان استونز مصدوم است و نمی‌دانم چه زمانی به تمرینات برمی‌گردد. آگوئرو هم مصدوم است و تاریخ بازگشتش مشخص نیست. او تمرین نکرده است و به نظر هنوز هم آماده نیست باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.

آیا قصد جدایی از باشگاه را دارید؟ شنیده‌هایی مبنی بر فسخ یک طرفه قرارداد از جانب شما به گوش می‌رسد!

خیر چنین شایعاتی حقیقت ندارد. هفته گذشته با باشگاه صحبت کردم و خواسته‌ها و اهدافم را در میان گذاشتم و مشخص شد که داستان از چه قرار است.

dddd
آیا ناتان آکه در ژانویه به تیم اضافه می‌شود؟

در مصاحبه‌های قبلی نیز گفته‌ام که سیتی در ژانویه خریدی نخواهد داشت زیرا در زمستان بازیکنی که اصولا می‌خواهیم به دست نمی‌‌آید و علنا خریدی بیهوده خواهیم داشت. به همین خاطر آکه نیز حقیقت ندارد.

آرسنال لیونبرگ؟

نظر خاصی نمی‌توانم در این باره بدهم و باید بیشتر از این بازی‌های آرسنال را ببینم. بازی در خانه آرسنال همواره برای هر تیمی یک محک جدی است. بعد از اخراج اونای امری، به لیونبرگ اعتماد شد. چند بازی اخیر آرسنال را تماشا خواهیم کرد تا ببینیم چه طور بازی می‌کنند. لیونبرگ چندین سال در آرسنال بوده است. او از باشگاه و هوادارانش شناخت کامل دارد. از سبکی که خواسته هواداران است هم خبر دارد. آرسنال در خطوط تهاجمی با حضور اوزیل و لاکازت، تیمی باکیفیت است و ما در خانه آنها بازی می‌کنیم و این کار را برای ما سخت می‌کند. بازیکنان از اهمیت این بازی آگاه هستند و ما باید در این بازی به پیروزی برسیم.

بازی فیل فودن را چطور می‌بینید؟

همانطور که می‌بینید در ترکیب ثابت حضور دارد و با اینکه نوزده سال دارد فعلا در پنجاه بازی به میدان می‌رود و این موضوع موضع ما را مشخص می‌کند. او در یکی از بهترین تیم‌های اروپا بازی می‌کند و از عملکرد او راضی هستیم. او در مقابل دینامو زاگرب واقعا خوب بازی کرد و در آینده هم بازی‌های فوق العاده‌ای انجام خواهد داد. اگر فرصتی به دست آورده، لیاقتش را داشته است. به لحاظ شخصیتی که نشان داده و تلاشش در تمرینات، لایق بازی کردن بوده است. روز به روز پخته‌تر می‌شود. فیل زیاد بازی کرده است. شاید در همه ۵۰ بازی، ۹۰ دقیقه در میدان نبوده اما چه در لحظات دشوار چه شیرین تیم، مشارکت داشته و این همان موضعی است که مطرح کردم و باشگاه نیز به او بخاطر این ویژگی‌ها اطمینان دارد.

vfdsds
فردی لیونبرگ سرمربی تیم آرسنال در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت‌هایی را در خصوص شرایط تیم و بازیکنان مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با منچسترسیتی در خانه را چطور می‌بینید؟

من سبک فوتبال آنها را می‌پسندم و کار ما قطعا در برابر آنها دشوار است. با بازیکنانم صحبت کرده‌ام و همگی می‌دانند که چه در پیش داریم. از نظر من سیتی یک سبک فوتبالی بسیار جذاب و زیبا دارد. آنها سالیان طولانی است که در کنار هم بازی می‌کنند. بنابراین آنها می‌توانند بدون هیچ دشواری خاصی، مسیر توپ و جایگیری یکدیگر را تشخیص بدهند و کار را برای حریف سخت کنند. به عنوان رقیب، بازی کردن مقابل سیتی بسیار دشوار است. من اعتقاد زیادی به ثبات و تداوم دارم و از نظر من هر چه شما بیشتر با هم تیمی‌هایتان بازی کنید، بهتر می‌توانید بازی کنید چون می‌دانید بازیکن کناری‌تان چطور بازی می‌کند. بنابراین تیمی که چنین ترکیبی داشته باشد که سیتی دارد، مدام بهتر و بهتر می‌شود و مقابله با آنها برای حریف هم دشوار و دشوارتر. آنها مصدومان زیادی داشتند ولی هنوز هم بازیکنان خطرناکی در تیم خود دارند که همانطور که گفتم کار را برای هر تیمی مشکل می‌کنند.

ddd
بازیکنان جوان و بازیکنان باتجربه تیم؟

در صحبت قبلی گفتم که در بازی ترجیحم این است که باتجربه‌ها را بکار گیرم زیرا آنها شرایط را کنترل می‌کنند ولی هواداران آگاه باشند که آرسنال بازیکنان جوان فوق العاده‌ای دارد. در عین حال سعی دارم به مردم و هواداران یادآوری کنم که این بازیکنان، جوان هستند و آنهایی نیستند که باید امید باشگاه را به عملکردشان گره زد. این برای آنها فشاری گزاف است. بله اگر آنها پیشتر قرض داده شده بودند یا ۵۰-۱۰۰ بازی در رده بزرگسالان انجام داده بودند، شاید اشتباهاتشان را در همان باشگاه‌ها مرتکب می‌شدند. ولی حالا که آنها مستقیما از آکادمی به تیم اول آمده‌اند اشتباهاتی مرتکب خواهند شد و این امری طبیعی است پس اگر موردی را دیدید بدانید غیرمعمول نیست و این برای بازیکن جوان یک اتفاق عادی است. آنها از این اشتباهات یاد می‌گیرند. این تنها راه بهتر شدن است. این جوانان نیاز دارند بازی کنند و من به شخصه از عملکردشان کاملا تحت تاثیر قرار گرفته‌ام. به خصوص بابت انرژی‌شان در زمین شگفت زده شده‌ام.  آنها ترسی ندارند. اشتباه می‌کنند اما دوباره برمی‌گردند و تلاش می‌کنند. دیدی که به بازی‌ها و باشگاه دارند مایه خرسندی است. در عین حال نمی‌توانیم از اهمیت نقش بزرگ‌ترهای تیم و صحبت‌های مداوم آنها با جوانان هم چشم پوشی کنیم. آنها سعی دارند به جوانان باشگاه نکات لازم را گوشزد کنند. به بزرگ‌ترهایی که واقعا دوست دارند به جوان‌ها کمک کنند، افتخار می‌کنم و خوشحالم آنها را دارم. ترکیب این دو باهم است که باعث می‌شود که برخی‌ها پیشرفت کنند و آینده یک تیم را بسازند.

وی در ادامه افزود:

نقاط ضعف و قوتی داریم که در حال بررسی کردن آنها هستیم. یکی از مشکلاتی که با آن روبه رو هستیم زود گل خوردن است که باعث می‌شود در ادامه مدام در حال جبران نتیجه باشیم.  گاهی در ضد حملات و حرکات سریع انتقالی رسوخ پذیر نشان می‌دهیم. اما مدت‌ها است تیم این نقطه ضعف را دارد. تلاش می‌کنیم نقاط ضعف کوچک را حل کنیم. مشخصا سازماندهی تیم ما در حال بهتر شدن است ولی باید زمان داد. من چوب جادویی ندارم! بازیکنان در مسیر رشد هستند و تیم بهتر می‌شود اما ما به عنوان یک تیم دفاع می‌کنیم نه فقط چهار نفر خط دفاعی. برای همه اینها به زمان نیاز داریم که تغییراتی صورت پذیرد. باید ببینیم چه می‌شود و چه بازیکنانی در این مدت پیشرفت و به موفقیت تیم کمک می‌کنند.

سرمربیگری دائمی آرسنال؟

سعی می‌کنم به این موضوع فکر نکنم چون در حال حاضر وظیفه‌ام را انجام می‌دهم و باید بر حال تمرکز کنم. سعی می‌کنم به چیز دیگری فکر نکنم چون کاملا به کارم بی‌ارتباط است. هیچ بحثی درباره نقل و انتقالات با من نشده است. تنها حرفی که باشگاه به من زده این است که کارم را روزانه انجام بدهم و بعدا آنها به من درباره تصمیمشان اطلاع خواهند داد. به این تصمیم باشگاه احترام می‌گذارم و سعی می‌کنم کارم را به بهترین شکل انجام بدهم زیرا باید در مدتی که هستم تیم را به ثبات موقعیتی برسانم.

dxdd 1
در خصوص آمار دو تیم آرسنال- منچسترسیتی بدانید:

  • تیم فوتبال آرسنال با سیستم احتمالی ۴.۲.۳.۱ به میدان خواهد رفت.
  • تیم فوتبال منچسترسیتی با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به میدان خواهد رفت.
  • برترین گلزن تیم آرسنال در لیگ جزیره پیر امریک اوبامیانگ با ۱۱ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن منچسترسیتی در لیگ جزیره سرخیو آگوئرو با ۹ گل زده می‌باشد.
  • منچستر سیتی در ۵ بازی قبلی خود مقابل آرسنال در هر دو نیمه پیروز شده است.
  • در ۷ بازی قبلی منچستر سیتی در لیگ برتر بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • در ۹ بازی از ۱۱ بازی قبلی آرسنال مقابل منچستر سیتی بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • منچستر سیتی در ۵ بازی قبلی خود مقابل آرسنال پیروز شده است.
  • منچستر سیتی در ۹ بازی از ۱۰ بازی قبلی خود مقابل آرسنال حداقل ۲ گل زده است.
  • منچستر سیتی در ۸ بازی از ۹ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر حداقل ۲ گل زده است.
  • منچستر سیتی در ۳ بازی قبلی خارج از خانه خود مقابل آرسنال موفق به کلین شیت شده است.
  • در ۴ بازی قبلی آرسنال در لیگ برتر بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • پنج بازی اخیر آرسنال در رقابت‌های مختلف با یک پیروزی، دو تساوی و دو شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر منچسترسیتی در رقابت‌های مختلف با دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال که فردا ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم امارات شهر لندن برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *