صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا ؛ سیمونا هالپ – ونوس ویلیامز

پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا ؛ سیمونا هالپ – ونوس ویلیامز

ad banner

پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا ؛ سیمونا هالپ ونوس ویلیامز

نمای بازی

بامداد یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷، در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای دور سوم مسابقات تنیس اوپن استرالیا سیمونا هالپ و ونوس ویلیامز به مصاف هم می‌روند. ونوس ویلیامز که سال‌ها به همراه خواهرش، سرنا بر قله تنیس جهان تکیه زده بود، حالا در رنکینگ جهانی سی و هشتم است. در سوی مقابل هالپ در اوج موفقیت به سر می‌‌برد و برترین تنیسور حال حاضر در جمع زنان است. این دو تاکنون ۵ بار برابر هم به میدان رفته‌اند که سهم ویلیامز ۳ و سهم هالپ ۳ برد بوده است. آخرین دوئل این دو ستاره، سال گذشته در مسترز کانادا برگزار شد که با برتری هالپ در دو ست به پایان رسید.  ویلیامز در مجموع عملکرد بهتری در دیدارهای رودررو داشته، اما پیش‌بینی تنیس هیچ‌گاه آسان نیست و ستاره رومانیایی در اوج جوانی و شادابی به سر می‌برد.

پیش‌بینی مسابقات تنیس آزاد استرالیا در سایت بتکارت

سیمونا هالپ و چالشی دشوار در راه اولین قهرمانی سال

پروفایل:

سن:  ۲۷

قد: ۱۶۸ سانتیمتر

وزن: ۶۴ کیلوگرم

دست: راست

سال‌های فعالیت: ۱۴

رنکینگ جهانی: ۱

سیمونا هالپ در حال حاضر محبوب‌ترین و موفق‌ترین تنیسور زن در جهان است. او در سال ۲۰۱۲ به جمع ۵۰ تنیسور برتر جهان در رنکینگ ATP وارد شد و سال گذشته به رنک یک رسید. هالپ با وجود سن کم، افتخارات فراوانی دارد. او مجموعا ۱۸ تور جهانی را فتح کرده و در سال ۲۰۱۳ توانست فاتح تور جهانی شود. دستاوردی که پیش از او به نام استفی گرفSteffi Graf  معروف در سال ۱۹۸۵ ثبت شده بود. هالپ در جمع تنیسورهای فعال، رکورددار حضور در ده رنک برتر جهان است.

با وجود تمامی این افتخارات، هالپ در انتهای سال ۲۰۱۸ وضعیت بسیار بدی داشت. او هر پنج بازی آخرش را باخت و سپس با مصدومیت کمر مواجه شد. او که در مسابقات سال گذشته‌ی اوپن استرالیا به فینال راه یافته و دوم شده بود، مسابقات امسال را ضعیف شروع کرده است. دو برد در سه ست او را به دور سوم رسانده، اما اگر حریفش در دور دوم، سوفیا کنین در انتهای بازی عصبی نمی‌شد چه بسا برترین تنیسور زن در جهان الآن به خانه برگشته بود.

تنیس اوپن استرالیا

ونوس ویلیامز در تلاش برای بازگشت به روزهای اوج

پروفایل:

سن:۳۸

قد: ۱۸۵ سانتیمتر

وزن: ۷۳ کیلوگرم

دست: راست

سال‌های فعالیت: ۲۶

رنکینگ جهانی: ۳۸

این روزها دیگر کمتر هوادار و کارشناسی ونوس ویلیامز را در جمع برترین تنیسورهای زن در جهان قرار می‌دهد. روند نزولی او از ابتدای سال ۲۰۱۸ شروع شد. شکست‌های پیاپی و حذف از مسابقات معتبر باعث شده که رنک ویلیامز از ۵ به ۳۸ تنزل یابد. فاکتور سن هم در این نزول بی تاثیر نبوده و در سی هشت سالگی، ونوس ویلیامز تقریبا در انتهای دوران بازی‌اش است.  او در سال گذشته موفق شد به نیمه نهایی مسابقات ایندین ولز Indian Welles راه یابد، اما اقبال چندانی در دیگر مسابقات نداشته است. شاید تنها نقطه روشن عملکرد ویلیامز در سال گذشته ثبت هزارمین بازی‌ رسمی‌اش در دنیای تنیس حرفه‌ای بود.

در ابتدای سال ۲۰۱۹ ویلیامز در مسابقات موبادالا برابر خواهر و رقیب قدیمی‌اش سرنا ویلیامز ۱۰-۸ پیروز شد. سپس در دور سوم اوپن آکلند Auckland حذف شد. در مسابقات تنیس هاپمن عملکرد بهتری داشت و با این حال نتوانست از سد سوئیس به رهبری راجر فدرر برآید. ویلیامز در دو دور اول مسابقات اوپن استرالیا  کورنت و بوزانِسکو را شکست داد و حالا امیدوار است با شکست دادن هالپ ثابت کند که دود از کنده بلند می‌شود. با این حال در پیش بینی تنیس و برد ویلیامز در این بازی نباید عجله کرد. به خصوص که هالپ دستاوردهای درخشانی داشته است.

تنیس اوپن استرالیا

پیش‌بینی مسابقات تنیس آزاد استرالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *