صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۸ مهر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۸ مهر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۸ مهر ماه

فوتبال – جام حذفی ایران

از مرحلۀ یک شانزدهم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، تیم ماشین سازی تبریز در ورزشگاه بنیاد دیزل میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود. ماشین سازی و پرسپولیس هر دو از تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران قلمداد می‌شوند که به ترتیب در جایگاه‌های دهم و چهارم ایستاده‌اند. تیم ماشین سازی در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و پرسپولیس نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پرسپولیس در ۳ بازی به پیروزی رسیده و ۱ دیدار نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – جام حذفی ایران

از مرحلۀ یک شانزدهم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، فجرسپاسی شیراز میزبان تیم فولاد خوزستان خواهد بود. فجرسپاسی از تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران به حساب می‌آید که میزبان تیم نهم لیگ برتر در این دور از رقابت‌های جام حذفی است. تیم فجرسپاسی شیراز در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و فولاد خوزستان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشته این دو تیم هم، فولاد ۲ و فجرسپاسی ۱ بار موفق به پیروزی برابر یکدیگر شده‌اند و ۲ دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – جام حذفی ایران

از مرحلۀ یک شانزدهم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، خیبر خرم آباد پذیرای تیم سپاهان اصفهان خواهد بود. خیبر خرم آباد از تیم‌های لیگ دسته دوم به حساب می‌آید که در جام حذفی باید به مصاف صدرنشین فعلی لیگ برتر ایران برود. تیم خیبر خرم آباد در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و سپاهان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. گفتنی است دیدار در جام حذفی، نخستین تقابل میان خیبر خرم آباد و سپاهان اصفهان در فوتبال ایران محسوب می‌شود.

فوتبال – جام حذفی ایران

از مرحلۀ یک شانزدهم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، گل ریحان البرز میزبان تیم استقلال تهران خواهد بود. گل ریحان از تیم‌های دسته اول فوتبال ایران محسوب می‌گردد که در جام حذفی به مصاف تیم سرشناسِ استقلال تهران می‌رود. تیم گل ریحان در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ تساوی دست یافته و استقلال نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است دیدار در جام حذفی، نخستین تقابل میان گل ریحان البرز و استقلال تهران در فوتبال ایران محسوب می‌شود.

فوتبال – جام حذفی ایران

از مرحلۀ یک شانزدهم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران، پارس جنوبی در ورزشگاه تختی شهر جم پذیرای تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود. پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان هر دو از تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران قلمداد می‌شوند که به ترتیب در جایگاه‌های هشتم و سیزدهم ایستاده‌اند. تیم پارس جنوبی در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست دست یافته و ذوب آهن نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل قبلی این دو تیم هم، پارس جنوبی در ۲ و ذوب آهن در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار میان آن‌ها نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در آخرین و مهم‌ترین دیدار هفتۀ هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم آرسنال خواهد بود. هر دو تیم منچستریونایتد و آرسنال برای سروسامان بخشیدن به وضعیت خود در جدول رده‌بندی جزیره مترصد پیروزی در این جدال تماشایی خواهند بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، منچستریونایتد و آرسنال به ترتیب در جایگاه‌های یازدهم و هشتم قرار گرفته‌اند. تیم منچستریونایتد در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و آرسنال نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. در 5 تقابل گذشته این دو تیم هم، منچستریونایتد در ۳ و آرسنال در ۱ بازی برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و یک دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی ۲-۲ خاتمه یافته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *