صفحه اصلی / عمومی / راهنمای شرط‌بندی؛ لیورپول با شکست وستهام به پیروزی‌های خود ادامه می‌دهد؟!

راهنمای شرط‌بندی؛ لیورپول با شکست وستهام به پیروزی‌های خود ادامه می‌دهد؟!

ad banner

تیم‌های فوتبال لیورپول و وستهام امشب ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ در هفته بیست و هفتم لیگ جزیره، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم، بازیکنان و اظهارنظر مربیان دو تیم می‌پردازیم تا یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد این بازی را ۳-۰ به نفع لیورپول پیش‌بینی کرده‌اند

امروز دو تیم وستهام و لیورپول از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند تا شرایط خود را در جدول ارتقا ببخشند. قرمز پوشان همچنان با اقتدار در صدر جدول قرار دارد و در هر بازی در تلاش است فاصله خود را با دیگر تعقیب کنندگان در رده‌های بعدی افزایش دهد. خیلی‌ها معتقد هستند که از همین حالا باید لیورپول را قهرمان این فصل لیگ برتر دانست زیرا فاصله این تیم با نزدیکترین تیم در رده دوم جدول یعنی منچستر سیتی ۲۲ امتیاز است و به نظر می‌رسد در هفته‌های باقیمانده نه لیورپول این امتیازات را از دست بدهد و نه اینکه سیتی بتواند در صورت باخت لیورپول در تمام بازی‌ها که بعید به نظر می‌رسد؛ بازی‌های خود را پیروز شود. لازم به ذکر است محمد صلاح به عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه لیورپول انتخاب شد. صلاح در این ماه ۳ گل و ۳ پاس گل به ثبت رساند و از ارکان اصلی ادامه درخشش قرمز پوشان در لیگ برتر بود. وستهام نیز در حال حاضر در رتبه هجدهم جدول قرار دارد و این بازی مصاف یکی از تیم‌های قعر جدول با تیم برتر لیگ برتر است. وستهام در این فصل موقعیت بسیار بدی دارد و خود را در جایگاه سقوط می‌بیند.

لیورپول وستهام
نکته جالب توجهی که بد نیست بدانید این است که در هفته‌ای که گذشت، در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لیورپول در خانه اتلتیکو مادرید بازی را با نتیجه ۱-۰ به این تیم واگذار کرد و رکورد استثنایی‌اش شکسته شد. در نیمه اول اتلتیکو خیلی سریع به گل رسید. ضربه کرنر کوکه در شلوغی و سردرگمی مدافعین لیورپول در محوطه جریمه به سائول رسید و این هافبک خوش نقش دروازه لیورپول را در دقیقه ۴ گشود. بعد از این گل مطابق انتظار اتلتیکو به عقب نشست و لیورپول مالک مطلق توپ و میدان بود. با این وجود، موقعیت‌های خطرناک شاگردان سیمئونه بیشتر از لیورپول بود و آن‌ها می‌توانستند فاصله را بیشتر کنند که آلوارو موراتا قدر موقعیت‌ها را ندانست. در نیمه دوم قرمز پوشان کمی نظم بیشتری به فاز هجومی خود داد و چند موقعیت خیلی خوب سمت دروازه اوبلاک خلق کرد. در دقیقه ۵۳ صلاح شانس باز کردن دروازه اتلتیکو را داشت که ضربه سرش با اختلاف کم به بیرون رفت. در دقیقه ۶۵ موراتا می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما بار دیگر در زدن ضربه آخر ناکام ماند. در دقیقه ۶۹ سانتر اوریگی در بین مدافعان اتلتیکو به هندرسون رسید، اما ضربه سر کاپیتان لیورپول خیلی خطرناک به بیرون رفت. در نهایت مدافع عنوان قهرمانی با حساب ۰-۱ مغلوب اتلتیکومادرید شد تا دیدار سختی در آنفیلد داشته باشند. لازم به ذکر است در جریان این بازی هندرسون در نیمه دوم از بازی تعویض شد، که ظاهراً به خاطر مصدومیت بوده است. به این ترتیب هندرسون در بازی مقابل تیم های وستهام، واتفورد، چلسی و بورنموث غایب خواهد بود. لیورپول در تاریخ ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) دیدار برگشت مقابل اتلتیکو را در آنفیلد برگزار خواهد کرد که حضور هندرسون در این مسابقه در هاله‌ای از ابهام است.

وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی لیگ جزیره

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ جزیره لیورپول با ۷۶ امتیاز از ۲۶ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. منچستر سیتی با ۵۷ امتیاز از همین تعداد بازی در رده دوم و لستر سیتی با ۵۰ امتیاز در رده سوم جای دارد. وستهام حریف لیورپول نیز با ۲۴ امتیاز در رده هجدهم جدول قرار دارد.
سهم وستهام تا به اینجا از ۲۶ مسابقه برگزار شده، ۶ پیروزی، ۶ تساوی و ۱۴ شکست بوده است و لیورپول ۲۵ پیروزی و ۱ تساوی را برای خود به ثبت رسانده است. ضمن اینکه لیورپول تنها تیم بدون شکست لیگ برتر محسوب می‌شود.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم وستهام و لیورپول

این بازی در استادیوم خانگی لیورپول، آنفیلد به قضاوت جاناتان ماس برگزار خواهد شد.

در خصوص مصدومان و محرومان دو تیم بدانید:

وستهام: مصدوم خاصی در ترکیب این تیم دیده نمی‌شود.

لیورپول: گلایتزل و ناتانیل کلاین مصدومان قطعی و جیمز میلنر و جردان شقیری مصدومیت جزئی دارند و مشخص نشده که برای بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارد یا خیر.

419d0729127eb4ce77a24386036e8a04
یورگن کلوپ
 سرمربی لیورپول پیش از این بازی صحبت‌هایی را در خصوص بازیکنان و شرایط تیم مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی با وستهام را چطور می‌بینید؟

بازی سختی در پیش است و همانطور که قبلا نیز گفتم هیچ بازی برای ما آسان نخواهد بود. بازی سختی است زیرا وستهام به دنبال این است که جایگاه خود را در جدول رده بندی سر و سامانی دهند. به همین خاطر باید حتما در بازی امشب پیروز شویم. باید علاوه بر داشتن مالکیت توپ، هوشمندانه بازی کنیم. ضد حملات آن‌ها خطرناک است. بازی سختی است ولی لیگ برتر همین است. اینکه این بازی در خانه خودمان است بسیار خوب است زیرا هر بازی همیشه از حساسیت خاص خودش برخودار است و این مهم است که هواداران از ما حمایت کنند تا این بازی‌ها را پیروز شویم. می‌خواهیم هواداران پشت ما باشند و هم همینطور خواهد بود. همه ۲۵ بازیکن متمرکز خواهند بود و این چیزی است که اهمیت دارد. در مورد نتایج ضعیف تیم وستهام نیز باید بگویم این واقعیت است که سبک بازی حریف، تاثیری روی کار ما نخواهد داشت اما همواره باید به برنامه‌های حریف احترام گذاشت. وستهام اخیرا نتایج خوبی نگرفته اما آنها می‌توانند همواره برای کسب جایگاه خود و عدم سقوط برای ما دردسر ساز شوند. ما در فرم خوبی هستیم و البته همیشه جای پیشرفت وجود دارد.

شرایط بازیکنان؟

در حال حاضر همه بازیکنان شرایط خوبی دارند. درست است که چند مصدوم در ترکیب خود داریم ولی بازیکنانی هستند که جایگزین دیگری شوند . نکته خوب در مورد ترکیب ما این است که هرکس نقشی دارد و کسانی که به میدان می‌روند سعی دارند عملکرد خوبی ارائه کنند و همه توانشان را درون زمین به کار بگیرند. برای من این مهمترین چیز است. فقط می‌توانم ۱۸ بازیکن انتخاب کنم و برخی از آنها کنار می‌مانند. این یکی از قسمت‌های سخت کار مربی است. مهمترین نکته این است که همه بازیکنان آماده و متمرکز هستند. به شما نخواهم گفت که چه کسانی بازی خواهند کرد. بازیکنان باید آماده باشند و هستند. من بهترین ترکیب را در اختیار دارم و همگی مهم هستند. بازی‌های زیادی در پیش است و بازیکنان به خوبی این را می‌دانند و همه تلاششان را به کار خواهند گرفت. اگر در جایگاه فعلی قرار داریم بخاطر اعتماد به نفسی است که بازیکنان در خود می‌بینند و تلاشی مضاعف است که آنها در حال انجام دادن هستند. از تلاش کردن چیزهای خوبی حاصل می‌شود. امروز باید دوباره ثابت کنیم که درست کار می‌کنیم. نه بیشتر. خیلی خوب کار می‌کنیم و من ترکیب بسیار خوبی دارم.

4501784da613ec36bd4d8927edd144cb
رکورد لیورپول:

قرمز پوشان که ۱۷ بازی اخیر خود در لیگ را با برد پشت سر گذاشته‌اند، در فصل جاری لیگ برتر فقط دو امتیاز از دست داده‌اند که آن دو امتیاز در بازی رفت و در مقابل تیم منچستر یونایتد بوده است. در حالی که ۱۲ بازی دیگر از این فصل باقی مانده، لیورپول به تکرار رکورد آرسنال شکست ناپذیر در فصل ۴-۲۰۰۳ نزدیک شده است و شاگردان یورگن کلوپ آماده هستند تا آن رکورد را جابه جا کنند.

کلوپ در اینباره گفت:

قطعا دوست داریم که این رکورد را بشکنیم و افتخاری بزرگ را رقم بزنیم. بازیکنان من از انگیزه بالایی در هر بازی برخوردار هستند و به هیچ عنوان قصد تسلیم شدن نخواهند داشت.

بد نیست بدانید در صورتی که لیورپول این فصل قهرمان لیگ برتر شود، آنها پس از سی سال موفق به کسب این عنوان می‌شوند تا کلوپ پس از قهرمانی سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا، همراه با قرمزها قهرمانی در لیگ را نیز جشن بگیرد. یورگن کلوپ و شاگردانش هنوز در لیگ شکستی را متحمل نشده‌اند و تنها شکست آنها در این فصل در بازی با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان رقم خورد.

در خصوص آمار کلی دو تیم وستهام و لیورپول بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم وستهام، دیوید مویس شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۵.۴.۱ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم لیورپول، یورگن کلوپ شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم وستهام در لیگ جزیره سپاستین هالر با ۶ گل زده می‌باشد.
  • برترین گلزن لیورپول در لیگ جزیره محمد صلاح با ۱۴ گل زده می‌باشد.
  • وستهام تاکنون با ۳۰ گل زده و ۴۵ گل خورده تفاضل -۱۵ را به نام خود ثبت کرده است.
  • لیورپول تاکنون با ۶۱ گل زده و ۱۵ گل خورده تفاضل +۴۶ را به نام خود ثبت کرده است. ضمن اینکه این تیم برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد.
  • برترین پاسور وستهام در لیگ جزیره رابرت اسنادگرس و فیلیپه اندرسون بصورت مشترک با ۴ پاس گل می‌باشند.
  • میانگین تعداد کرنر وستهام در هر بازی ۴.۹ کرنر بوده است.
  • بیشترین خطا انجام شده وستهام در لیگ جزیره توسط سپاستین هالر با ۳۹ خطا بوده است.
  • برترین پاسور لیورپول در لیگ جزیره ترنت الکساندر آرنولد با ۱۰ پاس گل می‌باشد.
  • بیشترین خطا انجام شده قرمزها در لیگ جزیره سادیو مانه با ۳۳ خطا بوده است.
  • میانگین تعداد کرنر لیورپول در هر بازی ۷ کرنر بوده است.

2a78f4d482a8f47b4676e199bb88552f

  • لیورپول در ۲۰ بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر پیروز شده است.
  • لیورپول در ۱۹ بازی از ۲۰ بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر حداقل ۲ گل زده است.
  • لیورپول در ۱۰ بازی از ۱۱ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به کلین شیت شده است.
  • لیورپول در ۱۸ بازی از ۱۹ بازی قبلی خانگی خود مقابل وستهام شکست نخورده است.
  • وستهام در ۴ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر شکست خورده است.
  • لیورپول در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خود مقابل وستهام در هر دو نیمه پیروز شده است.
  • لیورپول در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی خود مقابل وستهام حداقل ۲ گل زده است.
  • وستهام در ۴ بازی قبلی خود در لیگ برتر حداقل ۲ گل خورده است.
  • در ۳ بازی قبلی خانگی لیورپول مقابل وستهام بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • وستهام در بازی قبلی خود در لیگ جزیره برابر منچستر سیتی متحمل شکست ۲-۰ شده است.
  • لیورپول در بازی قبلی خود در لیگ جزیره برابر نوریچ به پیروزی ۱-۰ دست پیدا کرده است.
  • پنج بازی اخیر وستهام در رقابت‌های مختلف یک تساوی و چهار شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر لیورپول در رقابت‌های مختلف با چهار پیروزی و یک شکست همراه بوده است.

پنج بازی بعدی لیورپول صدرنشین لیگ جزیره به شرح زیر است:

  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، هفته بیست و هفتم لیگ جزیره، لیورپول- وستهام
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران، هفته بیست و هشتم لیگ جزیره، واتفورد- لیورپول
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، دور پنجم جام حذفی، چلسی- لیورپول
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰ به وقت تهران، هفته بیست و نهم لیگ جزیره، لیورپول- بورنموث
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول- اتلتیکو مادرید

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های لیورپول و وستهام که امشب ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ در هفته بیست و هفتم لیگ جزیره، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه آنفیلد برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

با پیش بینی بازی‌های مهم تیم لیورپول و پیش بینی گلزنان این تیم در تورنومنت‌های مختلف،
همراه سایت بتکارت باشید

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *