صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۴ شهریور در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۴ شهریور در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۴ شهریور ماه

والیبال – قهرمانی آسیا

در روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران و شهر تهران برگزار می‌شود، دو تیم ملی والیبال ایران و استرالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بیستمین دورۀ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد که در پایان، ۸ تیم برتر این مسابقات می‌توانند جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک که در دی ماه و به میزبانی چین برگزار خواهد شد را دریافت کنند. تیم ملی والیبال ایران در ۱۰ بازی اخیر خود به ۶ پیروزی و ۴ شکست دست یافته و استرالیا نیز در ۱۰ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی و ۵ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ایران در هر ۵ بازی مقابل استرالیا به برتری رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در ادامه دیدارهای هفتۀ سوم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی نفت و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، استقلال و نفت مسجد سلیمان به ترتیب در جایگاه‌های چهاردهم و دهم قرار گرفته‌اند. استقلال در دو دیدار گذشته خود با استراماچونی، هنوز بردی را کسب نکرده و برای کسب نخستین پیروزی خود در لیگ نوزدهم گام به مسجد سلیمان گذاشته است. تیم نفت مسجد سلیمان در ۵ بازی اخیر خود به ۴ تساوی و ۱ شکست دست یافته و استقلال تهران نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، استقلال در هر ۵ بازی مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در یکی از دیدارهای مهم هفتۀ سوم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم ذوب آهن اصفهان و تراکتور آذرباریجان به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی ذوب آهن و در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، تراکتور و ذوب آهن به ترتیب در جایگاه‌های ششم و سیزدهم قرار گرفته‌اند. تیم ذوب آهن در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و تراکتور نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ذوب آهن و تراکتور هر کدام ۲ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در یکی از دیدارهای هفتۀ سوم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم سایپا و نساجی مازندران به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی سایپا و در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، سایپا و نساجی مازندران به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و سوم قرار گرفته‌اند. تیم سایپا در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و نساجی مازندران نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و 1 شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که هر دو بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در یکی دیگر از مسابقات هفتۀ سوم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و پیکان به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی شاهین شهرداری بوشهر و در ورزشگاه شهید نادر مهدوی برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، پیکان و شاهین به ترتیب در جایگاه‌های پانزدهم و شانزدهم قرار گرفته‌اند. تیم شاهین شهرداری بوشهر در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و پیکان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، شاهین 3 بار برابر پیکان به پیروزی رسیده و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس، واتفورد در ورزشگاه ‎ویکاریج رود میزبان تیم آرسنال خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، آرسنال و واتفورد به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و بیستم قرار گرفته‌اند. توپچی‌ها با پیروزی احتمالی مقابل تیم قعرنشین این رقابت‌ها می‌توانند تا ردۀ سوم نیز صعود کنند. تیم واتفورد در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و آرسنال نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آرسنال ۳ و واتفورد نیز ۲ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ سوم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، تیم آ اس رم در ورزشگاه المپیکویِ شهر رم میزبان ساسولو خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، رم و ساسولو به ترتیب در جایگاه‌های پانزدهم و نهم قرار گرفته‌اند. تیم آ اس رم در 5 بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ تساوی دست یافته و ساسولو نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آ اس رم در ۳ بازی برابر ساسولو به پیروزی رسیده و ۲ دیدار هم با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ سوم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، تیم آ اس رم در ورزشگاه المپیکویِ شهر رم میزبان ساسولو خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، رم و ساسولو به ترتیب در جایگاه‌های پانزدهم و نهم قرار گرفته‌اند. تیم آ اس رم در 5 بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ تساوی دست یافته و ساسولو نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آ اس رم در ۳ بازی برابر ساسولو به پیروزی رسیده و ۲ دیدار هم با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

بسکتبال – فینال جام جهانی

در دیدار پایانی رقابت‌های جام جهانی بسکتبال چین در سال ۲۰۱۹، دو تیم ملی آرژانتین و اسپانیا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این مسابقه در شهر بیجینگ برگزار خواهد شد. آرژانتین با گذر از سد فرانسه و اسپانیا هم با پیروزی مقابل استرالیا در مرحلۀ نیمه نهایی، توانسته بودند گام به دیدار نهایی این مسابقات بگذارند. تیم ملی بسکتبال آرژانتین در ۱۰ بازی اخیر خود به ۹ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و اسپانیا نیز در ۱۰ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۹ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، اسپانیا ۴ و آرژانتین نیز در ۱ دیدار برابر یکدیگر موفق به پیروزی شده‌اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *