صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی اوپن استرالیا : پیش بازی راجر فدرر-استفانوس سیتیپاس

پیش بینی اوپن استرالیا : پیش بازی راجر فدرر-استفانوس سیتیپاس

ad banner

پیش بینی اوپن استرالیا: پیش بازی راجر فدرر-استفانوس سیتیپاس؛ ویرانگری افسانه‌ای

از دور چهارم رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا، راجر فدرر سوئیسی، قهرمان شش دوره این مسابقات، برابر استفانوسِ جوان از یونان قرار خواهد گرفت. هرچه به مراحل پایانی بازی‌ها نزدیک می‌شویم، پیش بینی اوپن استرالیا سخت و سخت‌تر می‌شود. این دو تنیسور که نماینده دو نسل متفاوت از ورزشکاران تنیس هستند، در فرم خوبی قرار دارند؛ مخصوصا راجر که رقبای خود را بی‌رحمانه از گردونه رقابت‌ها بیرون می‌اندازد و در پی هفتمین قهرمانی خود در آزاد استرالیاست.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

راجر فدرر: دقیق و تمام نشدنی، مثل ساعت سوئیسی

پروفایل فدرر

سن: ۳۷ سال

قد: ۱۸۷ سانتی متر

وزن: ۸۵ کیلوگرم

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۱۹۹۸

رنک جهانی: ۳

مرد شماره سه تنیس جهان، قهرمان شش دوره اوپن استرالیا، مدعی همیشه فروتن و اسطوره‌ای فراموش ناشدنی، هم دوباره آماده مات و مبهوت کردن تماشاگرانش خواهد بود و هم علاقه‌مندان به پیش بینی اوپن استرالیا را به وجد خواهد آورد. فدرر که در مراحل گذشته، ایستومین، اوانز و فریتز را مغلوب کرد، این بار برابر یک جوان از سواحل مدیترانه قرار خواهد گرفت. تمام بازی‌ها در این مرحله، حساس و مهم هستند، اما راجر در فرم بی‌نظیری قرار دارد و آمادگی بدنی بالای او در سن ۳۷ سالگی، همه را انگشت به دهان گذاشته است. مانند بازی گذشته برابر فریتز، فدرر این بار هم می‌تواند با تکیه بر فاکتور تجربه و بدون به زحمت انداختن خود، کار رقیبش را در سه ست متوالی به پایان برساند. چیزی که مشخص است، هدف راجر در طی روزهای آتی، کسب صدمین عنوان قهرمانی در دوران حرفه‌ای‌اش خواهد بود.

استفانوس سیتیپاس: ستاره‌ای در حال ظهور

پروفایل سیتیپاس

سن: ۲۰

قد: ۱۹۳ سانتی متر

وزن: ۸۵ کیلوگرم

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۲۰۱۶

رنک جهانی: ۱۵

پسری از آتن، مهد اساطیر یونان باستان که می‌خواهد برابر اسطوره تنیس خودی نشان دهد. سیتیپاس که در مرحله اول توانست باسیلاشویلی را شکست دهد، از همان اول پیام واضحی به حریفان فرستاد. او که با لقب «استف» بیشتر شهرت دارد، از خانواده‌ای کاملا ورزشکار وارد عرصه تنیس شد. برادران و خواهران او، تنیس بازی می‌کنند و پدرش، مربی‌اش محسوب می‌شود. اوج موفقیت استف، در سال ۲۰۱۸ رقم خورد که توانست در مسابقات تنیس استکهلم، قهرمان رقابت‌ها شود و اولین عنوانش را کسب کند. او جوانترین تنیسور حاضر در رنکینگ جهانی هم به حساب می‌آید سبک بازی استف بسیار ریسکی و مبتنی بر ضربات پر قدرت است. در واقع فورهندهای او، به قدری قدرتمند هستند که فدرر از الان باید چاره‌ای بیندشید. مهارت‌های سیتیپاس همینجا خاتمه نمی‌یابد؛ او یک سرویس زن قهار هم هست و در مواقع لزوم، امتیازات خوبی از این طریق به دست می‌آورد. پیش بینی اوپن استرالیا تحت چنین شرایطی سخت به نظر می‌رسد، اما فراموش نکنیم یک طرف ماجرا، راجر فدرر قرار دارد.

مشخصات بازی

تاریخ برگزاری: یکشنبه ۳۰ دی ماه ۱۳۹۷-۲۰ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۳:۳۰ به وقت ایران

محل: ملبورن، استرالیا

پیش بینی اوپن استرالیا

پیش‌بینی مسابقات تنیس آزاد استرالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *